Een stagaire hier ging srs over zn nek uit het raam, vroeg hij of hij naar huis mocht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon een pen in je keel steken en dan op de vloer kotsen en dan zeggen oh sorry ik voelde me eigenlijk al niet zo lekker, en dan zeggen ze nou ga maar weg doeeeei![]()
![]()
Hahaha moest hier hardop om lachen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon een pen in je keel steken en dan op de vloer kotsen en dan zeggen oh sorry ik voelde me eigenlijk al niet zo lekker, en dan zeggen ze nou ga maar weg doeeeei![]()
![]()
Wat een flikkertje die baas van jouquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een stagaire hier ging srs over zn nek uit het raam, vroeg hij of hij naar huis mocht.
Zei de baas; ja maar geef het even door want dat kost je een halve vakantiedag.
Terecht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een stagaire hier ging srs over zn nek uit het raam, vroeg hij of hij naar huis mocht.
enstig hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een flikkertje die baas van jou.
Hahaha teringquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat nog welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahaha teringEn een stage vergoeding krijgt ie zeker ook niet?
Stage lopen.Prostituee van de maatschappij zijn zonder er iets voor te krijgen
Ik kreeg na mijn 1e stage als vergoeding 4 filmpostersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahaha teringEn een stage vergoeding krijgt ie zeker ook niet?
Stage lopen.Prostituee van de maatschappij zijn zonder er iets voor te krijgen
Je was schoonmaker bij een bioscoop?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kreeg na mijn 1e stage als vergoeding 4 filmposters
Big Momma's Butt 3, Babysitters Adventures 5, Poor White Boy 20 en Sasha Greys Anatomy?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kreeg na mijn 1e stage als vergoeding 4 filmposters
Inb4 4ebequote:
Ja zou wat zijn als je nog moet gaan betalen om daar aan te komenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat nog welreiskostenvergoeding dan.
![]()
Nee, was ik niet. Was stage bij een electronica concern.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je was schoonmaker bij een bioscoop?
Moest hier alleen om lachenquote:
Over gedroomd, mezelf gevingerd, hard gekomen :$quote:
Classy hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Over gedroomd, mezelf gevingerd, hard gekomen :$
Mensen die classyquote:
Smeerlapperij is het allemaal, wat jij doetquote:
Je bent gewoon jaloers omdat jij geen venusheuvel hebt waar iemand kusjes op kan gevenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Smeerlapperij is het allemaal, wat jij doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |