quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze vangt er t sperma mee op en gebruikt hem de volgende dag weer
Yep, INDEPENDENT WOMAN within reason. Happen naar het Muisje, dat is iets wat haar graag bezigt.quote:
Vas die een natte handoek (die geurquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik jij een handdoek voor na het douchen?
Mensen die dat niet doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze vangt er t sperma mee op en gebruikt hem de volgende dag weer
Waarom praat jij altijd in de 3e persoon?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, INDEPENDENT WOMAN within reason. Happen naar het Muisje, dat is iets wat haar graag bezigt.
[..]
Vas die een natte handoek (die geur) weer laat opdrogen en nog zesmaal hergebruikt.
4 of 5 dagen ofzo. Maar als ik 2x per dag zou douchen zou ik hem na de 2e dag ook al wel in de wasmand gooien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik jij een handdoek voor na het douchen?
Ik deel een aantal merkwaardige eigenschappen met de Miss. Meerdere persoonlijkheden behoren daartoe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom praat jij altijd in de 3e persoon?
Hoe weet jij dat?quote:
Omdat hij niet helemaal jofel in z'n bovenkamer is, obviously.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom praat jij altijd in de 3e persoon?
Dat kan je echt niet zelf bedenken?quote:
Ja, duidelijk. Zonde.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
[..]
Omdat hij niet helemaal jofel in z'n bovenkamer is, obviously.
Bohhquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
4 of 5 dagen ofzo. Maar als ik 2x per dag zou douchen zou ik hem na de 2e dag ook al wel in de wasmand gooien.
Ga het eens fixen, vriend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik deel een aantal merkwaardige eigenschappen met de Miss. Meerdere persoonlijkheden behoren daartoe.
cu2night?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat kan je echt niet zelf bedenken?Die ene sociale media site waar je altijd zo op loopt te zeiken
.
Hahaha soms hou ik van je, Nootje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Plaats gewoon iets of doe het niet maar ga geen 12 jarig meisje imiteren hier zeg.. de tering
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha soms hou ik van je, Nootje.
Soms ook van die mensen die posten: Ik post vanavond wel even een foto. Ja lekker boeiend zegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha soms hou ik van je, Nootje.
"Nou, we zullen het topic nauwlettend in de gaten houden hoor"quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Soms ook van die mensen die posten: Ik post vanavond wel even een foto. Ja lekker boeiend zeg.
Ik zit dan toch wel de hele avond met samengeknepen billetjes van spanning te wachten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Soms ook van die mensen die posten: Ik post vanavond wel even een foto. Ja lekker boeiend zeg.
Fijn om te weten hoor, kan ik vast met mijn lul in de hand klaar gaan zitten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je krijgt er diarree van?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit dan toch wel de hele avond met samengeknepen billetjes van spanning te wachten.
Waarom zoveel haat.quote:Daarna volgde een geslaagde ballonvaart in Amsterdam op 25 maart 1784 langs de Amstel. De ballon was rood-wit-blauw gekleurd. De experimenten zijn herhaald in Leiden en op 14 mei in Leeuwarden. De ballon werd door een troep jongens met stokken aangevallen en geheel gesloopt en vernield.
Een mislukte ballonvaart op 20 juli 1785 bij de Utrechtse poort leidde tot een rel. De menigte begon met stenen en dakpannen te gooien naar de initiatiefnemer, die in een kroeg een goed heenkomen zocht.
De eerste bemande ballonvaart in Den Haag vond plaats op 12 juli 1785, uitgevoerd door Blanchard vanuit paleis Noordeinde. Bij de landing nabij Zevenhuizen werd de ballon door woedende boeren kapot geprikt.
Doe niet zo hypocriet, jij vindt het ook fijn als jouw heteluchtballon wordt geprikt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:19 schreef Panzermaus het volgende:
De geschiedenis van de heteluchtballon.
[..]
Waarom zoveel haat.
Ah. Mja, had 'm nog zo hoog zitten dat ik dacht dat 'ie geen FOK!kers op FB hadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat kan je echt niet zelf bedenken?Die ene sociale media site waar je altijd zo op loopt te zeiken
.
Jammer dit, je was net zo lekker op dreef.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet, jij vindt het ook fijn als jouw heteluchtballon wordt geprikt.
Que?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jammer dit, je was net zo lekker op dreef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |