Ik heb 2 venusheuvels onder mijn piemel hangenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij geen venusheuvel hebt waar iemand kusjes op kan geven
En ohai Bobby :$
!
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sasha Grey's Anatomy (Video 2008) - IMDb
quote:
Nee, dat zijn verlepte gehaktballetjes met sour creamquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb 2 venusheuvels onder mijn piemel hangen
WHUUUUUUT!!! Ja ik heb mijn portemonnee nog 9584737394 keer nagekeken of er echt niks meer in zat, IS JE EIGEN SCHULD DUSquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef BobbyB het volgende:
Hey Dkutje, ik heb nog een half ISF muntje gevonden.
Mijn 1,30 wat doe je.
Hahahah ja ik ook. Maar die halve muntjes bewaarde ik steeds in het hoesje van mijn phone en die was blijkbaar naar onder gezaktquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
WHUUUUUUT!!! Ja ik heb mijn portemonnee nog 9584737394 keer nagekeken of er echt niks meer in zat, IS JE EIGEN SCHULD DUS
Kutmuntje!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahahah ja ik ook. Maar die halve muntjes bewaarde ik steeds in het hoesje van mijn phone en die was blijkbaar naar onder gezakt
Die zijn er gelukkig niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kutmuntje!
Pak die buren daar, buig ze voorover en douw het muntje heel diep ergens waar de zon niet schijnt bij ze.. Zal ze leren.. Het is hun schuld
Beter blijven ze ook weg, stomme mensenquote:
quote:
Wowquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Ben nog steeds hees, bel me later schatje :$
[..]
Nee, dat zijn verlepte gehaktballetjes met sour cream
Wat moet jij nou weer godverredomme ;squote:
quote:
Suck that rocket mawfakkaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niets ik ben hardstikke in mijn hum want raketje
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer godverredomme ;s
[..]
Nee, gewoon inclusief rimpeltjes en van die loslatende haartjes die je vervolgens achterlaat op het urinoir
Mwehehehehe![]()
Geil, geil.. Doe je er daarna ook aftershave op?quote:
Gewoon whiskey er opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geil, geil.. Doe je er daarna ook aftershave op?
WHISKEY IN THE JARRRRR-OOOHHHHquote:
Hvj2 de niet compatible wayquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
WHISKEY IN THE JARRRRR-OOOHHHH
Hvj sgatj :$
Non-compatible bratwurstsoulmatesquote:
lekkere koude douche kan jij wel gebruikenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Non-compatible bratwurstsoulmates
Ik moet zo douchen, heb geen zin
Hahaha wtfquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Non-compatible bratwurstsoulmates
Ik moet zo douchen, heb geen zin
Het gaat een lauwe wordenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekkere koude douche kan jij wel gebruiken
Ff peukje oproken jongeeeee en ik ben nog aan het zit-dansen op m'n bed op da beatz van Boemklatsch :$quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha wtf![]()
Nou hop ga maar douchen, even die muffigheid er af.. ik bewaak de deur wel
Je moet je bek houden met je 1 bij 1 douchecabinequote:
Wat is daar mis mee?:)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet je bek houden met je 1 bij 1 douchecabine
Daar kun je niet in gaan liggen en vervolgens rondrollen Bobby.. DATquote:
Van die 4ebe activiteitenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff peukje oproken jongeeeee en ik ben nog aan het zit-dansen op m'n bed op da beatz van Boemklatsch :$
Daarna mag je de deur bewaken ja.. Niet achter het gordijn gluren hoor, vies mannetje
Uit ervaring kan ik je vertellen dat ze evengoed danst wanneer ze staat hoor, just sayin'quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die 4ebe activiteitenzitdansen
Nee, zou niet durven joh
Oh?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat ze evengoed danst wanneer ze staat hoor, just sayin'![]()
Mooi, wil nml niet dat je ziet dat ik enorme hanglippen heb :$
Heb Missblackhairhighheels in een felroze babydoll richting zijn habitat gestuurd.quote:
Pas maar op anders word je gedjoekt door een negerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb Missblackhairhighheels in een felroze babydoll richting zijn habitat gestuurd.
Denk dat hij haar wel zal verslinden.Fijne verjaardag, Grover.
Luistert zij naar jou?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb Missblackhairhighheels in een felroze babydoll richting zijn habitat gestuurd.
Dit worden rassenrellen, ik voel het aan mijn water.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit, ja. Plakzakquote:
Hoe vaak gebruik jij een handdoek voor na het douchen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach so.
Mensen die hun handdoek maar 1x gebruiken.
Ze vangt er t sperma mee op en gebruikt hem de volgende dag weerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik jij een handdoek voor na het douchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |