quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:39 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Is ze echt verliefd op mij?
Ik krijg echt een slappe zak van dit soort topics."Vindt hij/zij me leuk??!!" inclusief lang verhaal van onzeker persoontje.
![]()
meisjes voelequote:Ongeveer een half jaartje geleden, heb ik een leuk meidje leren kennen via de chat. Het klikte meteen tussen ons. We voelden elkaar meteen aan
Oh yes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:39 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Is ze echt verliefd op mij?
Ik krijg echt een slappe zak van dit soort topics."Vindt hij/zij me leuk??!!" inclusief lang verhaal van onzeker persoontje.
![]()
lkkrquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:41 schreef fyah het volgende:
Je moet ook niet in RnP gaan lezen. Je gaat toch ook niet naar /r/spacedicks
HAHAHAHHAHA POST 2009 SWAGquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh yes.Never again.
Ik denk dat ik in 2010 game kreeg, muscle in 2011 en sindsdien lijkt alles gesneden koek te zijn. Kan me gewoon niet eens meer voorstellen hoe het eruit ziet in het hoofd van zo'n iemand als die TS.
![]()
wat is daar te zien¿quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:42 schreef fyah het volgende:
oh god ik ben even op spacedicks geweestwaarom
oh okequote:
Hahahah ja ik ook hahah Assassin's Creed toch hahahahquote:
picsquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
niet helemaal geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee laat maar weerquote:
wat doet die milf met een 70 jarige vriend¿quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:45 schreef Gorzalka het volgende:
http://www.mirror.co.uk/n(...)see-shocking-1955564
Mijn schatje in het openbaar mishandeld!
de dagelijkse faal van 2nutzquote:
blablabalbablaquote:
quote:
inderdaad, kan neit andersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet 90 cent bij de chinees?wat?
[..]
Thanks!
Jij ook goed gedaan!!bijna op dezelfde dag naar de tandarts
echt ment to be
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |