quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:39 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Is ze echt verliefd op mij?
Ik krijg echt een slappe zak van dit soort topics."Vindt hij/zij me leuk??!!" inclusief lang verhaal van onzeker persoontje.
![]()
meisjes voelequote:Ongeveer een half jaartje geleden, heb ik een leuk meidje leren kennen via de chat. Het klikte meteen tussen ons. We voelden elkaar meteen aan
Oh yes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:39 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Is ze echt verliefd op mij?
Ik krijg echt een slappe zak van dit soort topics."Vindt hij/zij me leuk??!!" inclusief lang verhaal van onzeker persoontje.
![]()
lkkrquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:41 schreef fyah het volgende:
Je moet ook niet in RnP gaan lezen. Je gaat toch ook niet naar /r/spacedicks
HAHAHAHHAHA POST 2009 SWAGquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh yes.Never again.
Ik denk dat ik in 2010 game kreeg, muscle in 2011 en sindsdien lijkt alles gesneden koek te zijn. Kan me gewoon niet eens meer voorstellen hoe het eruit ziet in het hoofd van zo'n iemand als die TS.
![]()
wat is daar te zienżquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:42 schreef fyah het volgende:
oh god ik ben even op spacedicks geweestwaarom
oh okequote:
Hahahah ja ik ook hahah Assassin's Creed toch hahahahquote:
picsquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
niet helemaal geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee laat maar weerquote:
wat doet die milf met een 70 jarige vriendżquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:45 schreef Gorzalka het volgende:
http://www.mirror.co.uk/n(...)see-shocking-1955564
Mijn schatje in het openbaar mishandeld!
de dagelijkse faal van 2nutzquote:
blablabalbablaquote:
quote:
inderdaad, kan neit andersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet 90 cent bij de chinees?wat?
[..]
Thanks!
Jij ook goed gedaan!!bijna op dezelfde dag naar de tandarts
echt ment to be
Hij is moeilijk rijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:49 schreef wise het volgende:
[..]
wat doet die milf met een 70 jarige vriendż
Wel eerst je tanden gepoetst weer voor het effect?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
inderdaad, kan neit anders
Lekker nog even snel een toast met aardbeien gemaakt voor ik ga
Je droomde dat zij vreemdging? Maar dat is toch een vrouwending om daar boos om te worden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:55 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
chick hier die deze kan? indien ja dump ik mijn vriendin voor je. we hebben sinds mijn droom toch ruzie.
Ik moet er om 12:00 zijn dus pak de trein van 10:15... Normaal gesproken moet ik hem dan om 10:45 maar met dit weer voorspel ik vertragingen...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel eerst je tanden gepoetst weer voor het effect?
Hoezo ga je zo vroeg weg dan? als je er pas 13:00 moet zijn?
Was destijds heel blij met Babymaus swag.quote:
Verstandige meid, succes Robo!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik moet er om 12:00 zijn dus pak de trein van 10:15... Normaal gesproken moet ik hem dan om 10:45 maar met dit weer voorspel ik vertragingen...
neu, ik weet niet eens meer. ik ben nu eigenlijk vooral bezig met airco'squote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je droomde dat zij vreemdging? Maar dat is toch een vrouwending om daar boos om te worden?
Thanks Panzerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Was destijds heel blij met Babymaus swag.
[..]
Verstandige meid, succes Robo!
Oh zo, ja dat is dan wel verstandig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik moet er om 12:00 zijn dus pak de trein van 10:15... Normaal gesproken moet ik hem dan om 10:45 maar met dit weer voorspel ik vertragingen...
Wanneer ga je eens fixen dat je mobiel ook nog een quote uit een gesloten topic kunt halen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:58 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
deze is ook geen maagd meer denk ik hehehee
Ditquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens fixen dat je mobiel ook nog een quote uit een gesloten topic kunt halen?
Waarom doe je dan zo moeilijk?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Thanks PanzerKan eigenlijk niet fout gaan ik sta overal >7 gemiddeld voor.
hij heeft het te druk met airco'squote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens fixen dat je mobiel ook nog een quote uit een gesloten topic kunt halen?
ik stel het zo lang mogelijk uit tot de volgende fok awards zodat ik dan extra veel money krijgquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je exacte reistijden op FOK! aan een engerd als 2NutZ vertellenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wil best een tientje naar je overmaken hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:00 schreef fyah het volgende:
[..]
ik stel het zo lang mogelijk uit tot de volgende fok awards zodat ik dan extra veel money krijg
Omdat ik ingestroomd ben en nog nooit zo'n assessment heb meegemaakt. Ik heb gewoon geen flauw idee wat ik moet vertellen en moet dus een presentatie houdenquote:
Wtfquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je exacte reistijden op FOK! aan een engerd als 2NutZ vertellen!
Oh. In dat geval, veel succesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat ik ingestroomd ben en nog nooit zo'n assessment heb meegemaakt. Ik heb gewoon geen flauw idee wat ik moet vertellen en moet dus een presentatie houden
ik weet al hoe ik dit ga aanpakkenquote:
sterker nog, terwijl figuren als wij meelezen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je exacte reistijden op FOK! aan een engerd als 2NutZ vertellen!
IJshelm en ijs stukken voor de polsen zouden genoeg moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:02 schreef fyah het volgende:
[..]
ik weet al hoe ik dit ga aanpakkenik ga een ijsvest maken. allemaal koelcellen van in de koelbox bind ik om mijn torso. elke 40 minuten vervang ik de koelcellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |