Wat je zegt maar wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
Pics van je broer.
[..]
Weet ik veel, ik zeg ook maar wat.
Wat is er fout aan die van mij dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat je zegt maar wat?![]()
Gvd iedereen het hier bassichool werk noemen, heb nog geen ene met de goede uitwerking gezien.
kutje, je vraagt om help en nu klaag je dat niemand het goede antwoord heeft terwijl jij het ook niet weet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gvd iedereen het hier bassichool werk noemen, heb nog geen ene met de goede uitwerking gezien.
hoe weet je datquote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou gewoon, ik zette wat cijfers achter elkaar en deed alsof ik slim was.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja prima, maar ga dan niet roepen ''basisschool'' etc.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
kutje, je vraagt om help en nu klaag je dat niemand het goede antwoord heeft terwijl jij het ook niet weet.
Probeer dezequote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nou gewoon, ik zette wat cijfers achter elkaar en deed alsof ik slim was.
ik doe dat niet ik help je alleen ik vind je liefquote:Op maandag 17 juni 2013 21:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja prima, maar ga dan niet roepen ''basisschool'' etc.
Mij bijna een minderwaardigheidscomplex aanpraten.
Terwijl niemand hier het weet hoogbegaafd of niet.
Het is gewoon een vage kut opdracht.
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef Modus het volgende:
1, 3 & 4 moeten sowieso uit 4 getallen bestaan lijkt me, er komt nog een 'niveau' onder met kleur, bijv. 1 = wit en 2 = geel
1.3.1.1 (die laatste 1 is wit)
1.4 (4 is een nieuwe categorie voorwerpen)
1.1.2.2 (die laatste 2 is geel dus)
1.2.2.1
Zoiets?
die 2e had ik sowieso zelf ook. Die lijkt me het logische, geen idee wat druppelvangers zijn maar hij dient iig opnieuw geordend te worden. geen servet of wat dan ook toch.quote:
Dat ordeningsplan is gedeeltelijk ingevuld zodat je de rest er zelf bij moet bedenken op dezelfde logische wijze. 1.4 klopt dus. En verder ook wat Modus zegt ja, de laatste 1 gebruik je steeds voor wit, de laatste 2 voor geel.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
die 2e had ik sowieso zelf ook. Die lijkt me het logische, geen idee wat druppelvangers zijn maar hij dient iig opnieuw geordend te worden. geen servet of wat dan ook toch.
Nee.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, skkl.
[..]
Niet goed?
Thanksquote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat ordeningsplan is gedeeltelijk ingevuld zodat je de rest er zelf bij moet bedenken op dezelfde logische wijze. 1.4 klopt dus. En verder ook wat Modus zegt ja, de laatste 1 gebruik je steeds voor wit, de laatste 2 voor geel.
Fuck, ik ga ook archiveren.
De achtergrond van je UI moet weer doorzichtig.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet goed in jouw CSS bedoel je? Pics.
Neequote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
wel jammer dat wij niet in LIF mogen posten hè
Als je zelfs op FOK! jezelf niet mag zijn, nou dan ben je wel de weg kwijt hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zo bijzonder is het daar ook weer niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb er nog hoofdpijn van.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mmm dat ziet eruit of erover na is gedacht
zo kapot lelijk?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
had gewoon een foto gepost wat voor kleding ik nu uit had word het weggehaald gvd
Fixed.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
De achtergrond van je UI moet weer doorzichtig.
Dat idee heb ik ook ja, ben m'n leven niet zeker.quote:
ik had tr gemaakt omdat oogkankerquote:Op maandag 17 juni 2013 21:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
had gewoon een foto gepost wat voor kleding ik nu uit had word het weggehaald gvd
Nu nog samen leren archiveren met klasgenoten, komt helemaal goed.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Thankshet doet me goed dat 1.4 dus wel goed had.
Mijn logisch denken is wel oke
Beschrijf die stylo.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
mensen snappen mn stijl gewoon niet en gaan haten
Meloewa kwam hier om wat onduidelijkhedenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook ja, ben m'n leven niet zeker.
En ik weet vrij zeker dat Meloewa het op mijn bruine penis gemunt heeft.
" Broekje " ?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
grijs broekje wit schoentje bruin schoentje hoogwatertje alles
Onduidelijk of CB haar nou wel of niet zou geven dit weekend.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Meloewa kwam hier om wat onduidelijkheden
moest lachenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet kunnen toch, mens is vrij om aan te doen wat iet wil.
Dick munchies and hurr favvv flavvv is sjooocslut.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onduidelijk of CB haar nou wel of niet zou geven dit weekend.
Dan slaat mijn autistische brein op hol.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef chroestjov het volgende:
En wat nou als de toets morgen net iets is aangepast.
CB lijkt op bekende BNNER +1quote:Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onduidelijk of CB haar nou wel of niet zou geven dit weekend.
daarom snapte ik het ook nietquote:Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Still better dan de meeste jongens die in LIF posten
Wat voor vak van wat voor opleiding valt dat onder?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha thanks ik had dus 2/4 goed.
Als het morgen de zelfde toets is ws 4/4
Waarom zo hoog, want ik zie dit vaker..quote:Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zien ons lopen. Ze haten.
Zou haar met d'r blonde haartjes in het matras duwen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dick munchies and hurr favvv flavvv is sjooocslut.
Welkequote:
Ik wilde de hoogwaterstylo in LIF naar een hoger niveau brengen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat serieus of om een keuze te maken?
Ik vind mannen nooit aantrekkelijk. Antoine is een mooie kerel naar mijn mening, dat wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vind je dat een aantrekkelijke man?
Hoe ver zou je gaan als niemand er ooit achter zou komen?
Zou ik niet hebben.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Met andere woorden: als je hier een vieze droom over zou hebben, krio, hoe vies zou die dan zijn?
In LIF wel ja. Not srs, een parodie.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom zo hoog, want ik zie dit vaker..
Die KALEquote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou haar met d'r blonde haartjes in het matras duwen.
[..]
Welke
Leo van der zande.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou haar met d'r blonde haartjes in het matras duwen.
[..]
Welke
Dure sokken mogen ook gezien worden.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom zo hoog, want ik zie dit vaker..
Tja.. - laat het me even weten als je erachter bent.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja maar waarom doen hun het dan zo hoog?
Ziet er echt gay uit.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja maar waarom doen hun het dan zo hoog?
Picsquote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef chroestjov het volgende:
Ik trek mijn sokken altijd op tot net onder mijn knieën.
lekker warm, over nagedachtquote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef chroestjov het volgende:
Echt he. En dan ook zo ongelofelijk puberaal vanquote:
Heerlijk toch. Dan wel een korte broek aan, anders moet je hem zo ver oprollen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef chroestjov het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is this real life.
Gewoon een sad attempt om attention te krijgen, iets doen wat niet normaal is en er dan mee gaan paraderen, walgelijke yolo generatie.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt he. En dan ook zo ongelofelijk puberaal van
'Voor zover ik het weet is het geen mode.
Ik doe daar sowieso niet aan en draag gewoon wat ik leuk vind op de manier waarop ik het leuk vind.![]()
![]()
Sowieso@ mode, van andere mensen laten afhangen wat je aan doet. '
dikke sliertige haren die vanonder je opgerolde skinnyjeans uitkomenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef Gridlok het volgende:
enige reden die ik me kan bedenken is sokken showen? of harige benen.
Het gaat om de uitleg erbij.quote:
gvd jij ook alquote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Leo van der zande.
Maar jij bent wel de knappe versie.
hij heeft een zachte g houd je bekquote:Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahahaha kk nu je het zegggg, zelfde stem ook, lekker ABN.
Zag net in de gym zo'n ectomannetje van 16 ofzo met 1 zwarte en 1 blauwe schoen, Vans ofzo.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat serieus of om een keuze te maken?
Ik kan je wel leren.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hij heeft een zachte g houd je bek
Zeg dan liever iets over mn piemel of zo.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zet er wel een compliment achteraan
haat hemquote:
een ander keertjequote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zeg dan liever iets over mn piemel of zo.
[..]
haat hem
Had onze hele date al uitgestippeld, fuck jouquote:
Voor zover ik het weet is het geen mode.quote:
Whehehe.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik diezelfde soort haat heb jegens Dennis.
Don't cryquote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had onze hele date al uitgestippeld, fuck jou
Nice LEGSquote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor zover ik het weet is het geen mode.
Ik doe daar sowieso niet aan en draag gewoon wat ik leuk vind op de manier waarop ik het leuk vind.![]()
![]()
Sowieso@ mode, van andere mensen laten afhangen wat je aan doet.
Dat farmer's daughter steez.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
Nee, geen pics, misschien een andere keer.quote:
stiekem care je wel, anders zou je het niet vermelden dat je niet cared.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga altijd in sweatpants naar sgool fok wat anderen denken.
Zou ik tegen jou moeten zeggen, jij gaat nu iets geweldigs missen.quote:
Je moet drage wat je leuk vind togquote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef VMSDKR het volgende:
jahquote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef VMSDKR het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
Betekent dat ze je geil vonden :$quote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef hezdunnah het volgende:
ik ga wel eens in een rok naar school soms word ik nagekeken echt kut
ik hoop het want soms kijken van die grote lekkere jongens na en knipogen zequote:
Ja sorry had me vergist wat iemand met ook allemaal hoofdletters in z'n usernaam. Ene JCVD ik haal jullie altijd door elkaar. Hij trollt ook altijd zo.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb je die 6/10-post van me al gevonden?
Ik troll helemaal niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef ntm het volgende:
Ja sorry had me vergist wat iemand met ook allemaal hoofdletters in z'n usernaam. Ene JCVD ik haal jullie altijd door elkaar. Hij trollt ook altijd zo.
Er zat een jongen bij mij op de middelbare school die een schotste rok droeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef hezdunnah het volgende:
Maar dat is gewoon gay, niet zo raar dus dat ze je nastaren.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef hezdunnah het volgende:
Trollen mag helemaal niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja sorry had me vergist wat iemand met ook allemaal hoofdletters in z'n usernaam. Ene JCVD ik haal jullie altijd door elkaar. Hij trollt ook altijd zo.
ja, de look a like van Leoquote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou ik tegen jou moeten zeggen, jij gaat nu iets geweldigs missen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
en keek je onder zn rok of je zn slinger zag hangenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Er zat een jongen bij mij op de middelbare school die een schotste rok droeg.
vrouwen mogen ook een broek dus ik mag een rokquote:Op maandag 17 juni 2013 21:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon gay, niet zo raar dus dat ze je nastaren.
[..]
Trollen mag helemaal niet.
ff horenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is dit te hard voor je? Of kan dat nog?
Ielll nee, ga jij je nou ff bezighouden met mijn paperquote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
en keek je onder zn rok of je zn slinger zag hangen
ja doe ik voortaan kun je beter in het Marokkaans schrijven ik kan hier geen chokola van makenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Ielll nee, ga jij je nou ff bezighouden met mijn paper
Is het zo ergquote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja doe ik voortaan kun je beter in het Marokkaans schrijven ik kan hier geen chokola van maken
1:35 is de winnaresquote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Skip er even doorheen, zit wellicht wat voor je tussen.
klinkt goedquote:Op maandag 17 juni 2013 21:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sowieso dat stukje vanaf 3:00 ff niet overslaan.
Nee helaas niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef Djibril het volgende:
Mocht je het niet in het Engels? Is makkelijker
had o.us nog niet zien postenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef Gorzalka het volgende:
Je wetenschappelijke paper laten nakijken door een Marokkaanse mbo'er, only @ FOK!!
IK WILDE HAAR NOG SPECIAAL VOORDRAGEN.quote:
oooohhhh nooo he didntquote:Op maandag 17 juni 2013 22:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ga nou maar een 1 voor je toets halen
-.-quote:Op maandag 17 juni 2013 22:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ga nou maar een 1 voor je toets halen
quote:
Wij zijn duidelijk de echte kenners, bbquote:Op maandag 17 juni 2013 22:04 schreef krioro het volgende:
[..]
IK WILDE HAAR NOG SPECIAAL VOORDRAGEN.Maar deed ik niet om je keuze op geen enkele wijze te beïnvloeden.
Gvd.quote:
Sletje.quote:
Precies mijn type, wanneer spreken we afquote:
Necrofieltje.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ook! Alhoewel ademen is geen vereiste.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ook! Alhoewel ademen is geen vereiste.
Echtquote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef Gorzalka het volgende:
Je wetenschappelijke paper laten nakijken door een Marokkaanse mbo'er, only @ FOK!!
Als je de toets in 1x had gehaald dan had je morgen uit kunnen slapen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mmm niet bepaald kan ik m'n nest morgen vooruit # toets herkansen
ik heb niet het idee dat jij ademtquote:Op maandag 17 juni 2013 22:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Precies mijn type, wanneer spreken we af?
Nee hoor ik oordeel niet, als jij nieuwsgierig bent naar die dingen gewoon doen, ja toch.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Jaja, eerst zeggen dat ik racist ben en nu een necrofiel
Chloro doet slechts hboquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
ik was als laatste klaar mocht niet baten.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als je de toets in 1x had gehaald dan had je morgen uit kunnen slapen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chloro doet slechts hbo.
Love you bby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Au contraire, ademen is mijn specialiteit.quote:
Ik ben creool.quote:
Loewa, je bent me toch wan bromki fu gado.quote:
Ik heb je toegevoegd aan mijn 'ultiem kinky FOK!sters' lijstjequote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chloro doet slechts hbo.
Ja hbo'ers zijn goed in regeltjes uitvoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veer.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef Chloroform het volgende:
Maar wie laat z'n wetenschappelijke paper nakijken door een Marokkaanse mbo'er?
Alsof zij wetenschappelijke papers schrijft.quote:
ntmquote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef Chloroform het volgende:
Is een hobby van haarquote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof zij wetenschappelijke papers schrijft.
Ikquote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef Chloroform het volgende:
en jij mag lekker niet nakijken stommerdquote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"BEN HEUS WEL SLIM HOOWWRRRR!!!!!!!!quote:
Why not, kan iedereen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
gvdquote:Op maandag 17 juni 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"BEN HEUS WEL SLIM HOOWWRRRR!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
"
een liefde <3quote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben creool.
[..]
Loewa, je bent me toch wan bromki fu gado.
Oké. Wilde je nog helpen, maar hoeft dus niet meer.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef ntm het volgende:
[..]
IkMaar ik ben al begonnen met zelf verbeteren soort van...ben alleen echt slecht met schrijven. Vooral wetenschappelijk schrijven. Gaat nog wat worden met mijn bachelorscriptie volgend jaar.
In retrospect hardop gelachen om je necrofiliefetisj.quote:
Goddomme.quote:
Mja stiekem is dat toch wel het product van zo'n opleiding. Gladde jakkes die alle loopholes kent, GG LOL.quote:
Recherchekundige bij de politie, misdaadanalist, als onderzoeker werken bij WODC bijvoorbeeld of ministerie van justitie, etc.quote:
Gewoon in de beveiliging dus, ergens op een brak terrein rondlopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Recherchekundige bij de politie, misdaadanalist, als onderzoeker werken bij WODC bijvoorbeeld of ministerie van justitie, etc.
Ik heb wel inbraaktrucjes geleerd, hoe je een moord het beste kan plegen, witwastrucjes enzoquote:Op maandag 17 juni 2013 22:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja stiekem is dat toch wel het product van zo'n opleiding. Gladde jakkes die alle loopholes kent, GG LOL.
Of analytical therapist, beter bekend als anal rapistquote:Op maandag 17 juni 2013 22:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Recherchekundige bij de politie, misdaadanalist, als onderzoeker werken bij WODC bijvoorbeeld of ministerie van justitie, etc.
Ik ook, maar dat is ervaring.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb wel inbraaktrucjes geleerd, hoe je een moord het beste kan plegen, witwastrucjes enzo
JIJ MOET ECHT JE BEK EENS HOUDEN TYFYUSWIJFquote:Op maandag 17 juni 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"BEN HEUS WEL SLIM HOOWWRRRR!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
"
Ik ben 1m50 zie je mij al als beveiliger voor een discotheek staanquote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon in de beveiliging dus, ergens op een brak terrein rondlopen.
Ben je half Marokkaans, moet je dat alsnog op je opleiding leren.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb wel inbraaktrucjes geleerd, hoe je een moord het beste kan plegen, witwastrucjes enzo
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JIJ MOET ECHT JE BEK EENS HOUDEN TYFYUSWIJF![]()
![]()
![]()
Flinke pipa dragen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben 1m50 zie je mij al als beveiliger voor een discotheek staan
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Inb4 misdaadtechnieken leren aan familie/vrienden en nadat ze misdaden plegen niet oppakken omdat vrienden/familie.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef ntm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je nog tijd dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké. Wilde je nog helpen, maar hoeft dus niet meer.
Veertje koekepeertje.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hahahaha.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Don't try me, babyquote:Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef hezdunnah het volgende:
[..]![]()
jij en boos kan ik me niet voorstellen
Ik ben Vera en ik ben BOOSquote:
Zelfs diequote:
Echt hequote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je half Marokkaans, moet je dat alsnog op je opleiding leren.Je bent een schande voor je familie.
Ai, word ik me hier even hard afgetroefd zeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je half Marokkaans, moet je dat alsnog op je opleiding leren.Je bent een schande voor je familie.
awhh nu ben je wel heel sielug :<quote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zelfs dieis denigrerend bij jou.
Of wacht, is het denegrerend? Of denererent?
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Snap je. Was iemand van mijn studie die de drugshandel is ingedoken, gewoon cum laude afgestudeerd. En veel geld verdiendquote:Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Inb4 misdaadtechnieken leren aan familie/vrienden en nadat ze misdaden plegen niet oppakken omdat vrienden/familie.
Penetrerendquote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Baas boven baas hè.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ai, word ik me hier even hard afgetroefd zeg.
hhehehe misschien.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kom jij mij even troosten dan?![]()
Inb4 nee.
Wat verrassend.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Echt heFamilie in Marokko en Tunesië vindt het wel raar dat ik Criminologie als opleiding doe, dat kennen ze daar helemaal niet
If I will (but of curs i wont), I'll fly away quickly in my hosselcopter.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Don't try me, baby
[..]
Ik ben Vera en ik ben BOOS
Daar heet het sociologiequote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Echt heFamilie in Marokko en Tunesië vindt het wel raar dat ik Criminologie als opleiding doe, dat kennen ze daar helemaal niet
Daar stel je alleen wat voor als je Rechten of Geneeskunde studeert ofzo, ze denken dat ik een soort van mbo opleiding doequote:
Mwah, denk dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Daar stel je alleen wat voor als je Rechten of Geneeskunde studeert ofzo
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon priester worden daar, kk leuk werk.
Ik vind jou wel een big shot, hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 22:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Daar stel je alleen wat voor als je Rechten of Geneeskunde studeert ofzo, ze denken dat ik een soort van mbo opleiding doe
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon priester worden daar, kk leuk werk.
En waar komt de drang weg om dit met ons te delen?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:27 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Hond gehaakt door een vishaak, zo'n weerhaakding.
It's a dogfish.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:27 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Hond gehaakt door een vishaak, zo'n weerhaakding.
Omdat ik het ook al met iemand anders had gedeeld, dus had al linkje.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En waar komt de drang weg om dit met ons te delen?
Gedist worden door Veerquote:Op maandag 17 juni 2013 22:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal jou eens in vorm brengen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Gvd, je bent wel in vorm vanavond zeg. [ afbeelding ]
Het is Chai, zelfs Veer hoeft daar geen moeite voor te doen.quote:
Godsamme zegquote:Op maandag 17 juni 2013 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is Chai, zelfs Veer hoeft daar geen moeite voor te doen.
Wat is dat nou weer voor kut opmerking.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hequote:Op maandag 17 juni 2013 22:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kut opmerking.
Je hebt gelijk. Sorry Chai, ik bedoelde het niet zo.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kut opmerking.
Beetje jammer ditquote:Op maandag 17 juni 2013 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Streektaal, dat is m'n excuus, oke?quote:
Doe jij de deur ook los? Of het raam?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Streektaal, dat is m'n excuus, oke?tjongejongejongejongejonge zeg
Sorry chef.quote:
En dan in een koude douche mieteren.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jou eens tot een hoogtepunt brengen.
gheeft jouw paard een piemelquote:Op maandag 17 juni 2013 22:31 schreef Chai het volgende:
Zal zo wel even vertellen hoe mijn paardrijles ging, want wil graag weten hoeveel jullie dat niet interesseert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |