In retrospect hardop gelachen om je necrofiliefetisj.quote:
Goddomme.quote:
Mja stiekem is dat toch wel het product van zo'n opleiding. Gladde jakkes die alle loopholes kent, GG LOL.quote:
Recherchekundige bij de politie, misdaadanalist, als onderzoeker werken bij WODC bijvoorbeeld of ministerie van justitie, etc.quote:
Gewoon in de beveiliging dus, ergens op een brak terrein rondlopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Recherchekundige bij de politie, misdaadanalist, als onderzoeker werken bij WODC bijvoorbeeld of ministerie van justitie, etc.
Ik heb wel inbraaktrucjes geleerd, hoe je een moord het beste kan plegen, witwastrucjes enzoquote:Op maandag 17 juni 2013 22:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja stiekem is dat toch wel het product van zo'n opleiding. Gladde jakkes die alle loopholes kent, GG LOL.
Of analytical therapist, beter bekend als anal rapistquote:Op maandag 17 juni 2013 22:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Recherchekundige bij de politie, misdaadanalist, als onderzoeker werken bij WODC bijvoorbeeld of ministerie van justitie, etc.
Ik ook, maar dat is ervaring.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb wel inbraaktrucjes geleerd, hoe je een moord het beste kan plegen, witwastrucjes enzo
JIJ MOET ECHT JE BEK EENS HOUDEN TYFYUSWIJFquote:Op maandag 17 juni 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"BEN HEUS WEL SLIM HOOWWRRRR!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
"
Ik ben 1m50 zie je mij al als beveiliger voor een discotheek staanquote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon in de beveiliging dus, ergens op een brak terrein rondlopen.
Ben je half Marokkaans, moet je dat alsnog op je opleiding leren.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb wel inbraaktrucjes geleerd, hoe je een moord het beste kan plegen, witwastrucjes enzo
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JIJ MOET ECHT JE BEK EENS HOUDEN TYFYUSWIJF![]()
![]()
![]()
Flinke pipa dragen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben 1m50 zie je mij al als beveiliger voor een discotheek staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |