Je moet drage wat je leuk vind togquote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga altijd in sweatpants naar sgool fok wat anderen denken.
jahquote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga altijd in sweatpants naar sgool fok wat anderen denken.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor zover ik het weet is het geen mode.
Ik doe daar sowieso niet aan en draag gewoon wat ik leuk vind op de manier waarop ik het leuk vind.![]()
![]()
Sowieso@ mode, van andere mensen laten afhangen wat je aan doet.
Betekent dat ze je geil vonden :$quote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef hezdunnah het volgende:
ik ga wel eens in een rok naar school soms word ik nagekeken echt kut
ik hoop het want soms kijken van die grote lekkere jongens na en knipogen zequote:
Ja sorry had me vergist wat iemand met ook allemaal hoofdletters in z'n usernaam. Ene JCVD ik haal jullie altijd door elkaar. Hij trollt ook altijd zo.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb je die 6/10-post van me al gevonden?
Ik troll helemaal niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef ntm het volgende:
Ja sorry had me vergist wat iemand met ook allemaal hoofdletters in z'n usernaam. Ene JCVD ik haal jullie altijd door elkaar. Hij trollt ook altijd zo.
Er zat een jongen bij mij op de middelbare school die een schotste rok droeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef hezdunnah het volgende:
Maar dat is gewoon gay, niet zo raar dus dat ze je nastaren.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef hezdunnah het volgende:
Trollen mag helemaal niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja sorry had me vergist wat iemand met ook allemaal hoofdletters in z'n usernaam. Ene JCVD ik haal jullie altijd door elkaar. Hij trollt ook altijd zo.
ja, de look a like van Leoquote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou ik tegen jou moeten zeggen, jij gaat nu iets geweldigs missen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor zover ik het weet is het geen mode.
Ik doe daar sowieso niet aan en draag gewoon wat ik leuk vind op de manier waarop ik het leuk vind.![]()
![]()
Sowieso@ mode, van andere mensen laten afhangen wat je aan doet.
en keek je onder zn rok of je zn slinger zag hangenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Er zat een jongen bij mij op de middelbare school die een schotste rok droeg.
vrouwen mogen ook een broek dus ik mag een rokquote:Op maandag 17 juni 2013 21:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon gay, niet zo raar dus dat ze je nastaren.
[..]
Trollen mag helemaal niet.
ff horenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is dit te hard voor je? Of kan dat nog?
Ielll nee, ga jij je nou ff bezighouden met mijn paperquote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
en keek je onder zn rok of je zn slinger zag hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |