hij heeft een zachte g houd je bekquote:Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahahaha kk nu je het zegggg, zelfde stem ook, lekker ABN.
Zag net in de gym zo'n ectomannetje van 16 ofzo met 1 zwarte en 1 blauwe schoen, Vans ofzo.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat serieus of om een keuze te maken?
Ik kan je wel leren.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hij heeft een zachte g houd je bek
Zeg dan liever iets over mn piemel of zo.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zet er wel een compliment achteraan
haat hemquote:
een ander keertjequote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zeg dan liever iets over mn piemel of zo.
[..]
haat hem
Had onze hele date al uitgestippeld, fuck jouquote:
Voor zover ik het weet is het geen mode.quote:
Whehehe.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik diezelfde soort haat heb jegens Dennis.
Don't cryquote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had onze hele date al uitgestippeld, fuck jou
Nice LEGSquote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor zover ik het weet is het geen mode.
Ik doe daar sowieso niet aan en draag gewoon wat ik leuk vind op de manier waarop ik het leuk vind.![]()
![]()
Sowieso@ mode, van andere mensen laten afhangen wat je aan doet.
Dat farmer's daughter steez.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor zover ik het weet is het geen mode.
Ik doe daar sowieso niet aan en draag gewoon wat ik leuk vind op de manier waarop ik het leuk vind.![]()
![]()
Sowieso@ mode, van andere mensen laten afhangen wat je aan doet.
Nee, geen pics, misschien een andere keer.quote:
stiekem care je wel, anders zou je het niet vermelden dat je niet cared.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga altijd in sweatpants naar sgool fok wat anderen denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |