In LIF wel ja. Not srs, een parodie.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom zo hoog, want ik zie dit vaker..
Die KALEquote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou haar met d'r blonde haartjes in het matras duwen.
[..]
Welke
Leo van der zande.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou haar met d'r blonde haartjes in het matras duwen.
[..]
Welke
Dure sokken mogen ook gezien worden.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom zo hoog, want ik zie dit vaker..
Tja.. - laat het me even weten als je erachter bent.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja maar waarom doen hun het dan zo hoog?
Ziet er echt gay uit.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja maar waarom doen hun het dan zo hoog?
Picsquote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef chroestjov het volgende:
Ik trek mijn sokken altijd op tot net onder mijn knieën.
lekker warm, over nagedachtquote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef chroestjov het volgende:
Echt he. En dan ook zo ongelofelijk puberaal vanquote:
Heerlijk toch. Dan wel een korte broek aan, anders moet je hem zo ver oprollen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef chroestjov het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is this real life.
Gewoon een sad attempt om attention te krijgen, iets doen wat niet normaal is en er dan mee gaan paraderen, walgelijke yolo generatie.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt he. En dan ook zo ongelofelijk puberaal van
'Voor zover ik het weet is het geen mode.
Ik doe daar sowieso niet aan en draag gewoon wat ik leuk vind op de manier waarop ik het leuk vind.![]()
![]()
Sowieso@ mode, van andere mensen laten afhangen wat je aan doet. '
dikke sliertige haren die vanonder je opgerolde skinnyjeans uitkomenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef Gridlok het volgende:
enige reden die ik me kan bedenken is sokken showen? of harige benen.
Het gaat om de uitleg erbij.quote:
gvd jij ook alquote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Leo van der zande.
Maar jij bent wel de knappe versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |