" Broekje " ?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
grijs broekje wit schoentje bruin schoentje hoogwatertje alles
Onduidelijk of CB haar nou wel of niet zou geven dit weekend.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Meloewa kwam hier om wat onduidelijkheden
moest lachenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet kunnen toch, mens is vrij om aan te doen wat iet wil.
Dick munchies and hurr favvv flavvv is sjooocslut.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onduidelijk of CB haar nou wel of niet zou geven dit weekend.
Dan slaat mijn autistische brein op hol.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef chroestjov het volgende:
En wat nou als de toets morgen net iets is aangepast.
CB lijkt op bekende BNNER +1quote:Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onduidelijk of CB haar nou wel of niet zou geven dit weekend.
daarom snapte ik het ook nietquote:Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Still better dan de meeste jongens die in LIF posten
Wat voor vak van wat voor opleiding valt dat onder?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha thanks ik had dus 2/4 goed.
Als het morgen de zelfde toets is ws 4/4
Waarom zo hoog, want ik zie dit vaker..quote:Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zien ons lopen. Ze haten.
Zou haar met d'r blonde haartjes in het matras duwen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dick munchies and hurr favvv flavvv is sjooocslut.
Welkequote:
Ik wilde de hoogwaterstylo in LIF naar een hoger niveau brengen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat serieus of om een keuze te maken?
Ik vind mannen nooit aantrekkelijk. Antoine is een mooie kerel naar mijn mening, dat wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vind je dat een aantrekkelijke man?
Hoe ver zou je gaan als niemand er ooit achter zou komen?
Zou ik niet hebben.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Met andere woorden: als je hier een vieze droom over zou hebben, krio, hoe vies zou die dan zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |