Thanksquote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat ordeningsplan is gedeeltelijk ingevuld zodat je de rest er zelf bij moet bedenken op dezelfde logische wijze. 1.4 klopt dus. En verder ook wat Modus zegt ja, de laatste 1 gebruik je steeds voor wit, de laatste 2 voor geel.
Fuck, ik ga ook archiveren.
De achtergrond van je UI moet weer doorzichtig.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet goed in jouw CSS bedoel je? Pics.
Neequote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
wel jammer dat wij niet in LIF mogen posten hè
Als je zelfs op FOK! jezelf niet mag zijn, nou dan ben je wel de weg kwijt hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zo bijzonder is het daar ook weer niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb er nog hoofdpijn van.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mmm dat ziet eruit of erover na is gedacht
zo kapot lelijk?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
had gewoon een foto gepost wat voor kleding ik nu uit had word het weggehaald gvd
Fixed.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
De achtergrond van je UI moet weer doorzichtig.
Dat idee heb ik ook ja, ben m'n leven niet zeker.quote:
ik had tr gemaakt omdat oogkankerquote:Op maandag 17 juni 2013 21:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
had gewoon een foto gepost wat voor kleding ik nu uit had word het weggehaald gvd
Nu nog samen leren archiveren met klasgenoten, komt helemaal goed.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Thankshet doet me goed dat 1.4 dus wel goed had.
Mijn logisch denken is wel oke
Beschrijf die stylo.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
mensen snappen mn stijl gewoon niet en gaan haten
Meloewa kwam hier om wat onduidelijkhedenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook ja, ben m'n leven niet zeker.
En ik weet vrij zeker dat Meloewa het op mijn bruine penis gemunt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |