Wat je zegt maar wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
Pics van je broer.
[..]
Weet ik veel, ik zeg ook maar wat.
Wat is er fout aan die van mij dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat je zegt maar wat?![]()
Gvd iedereen het hier bassichool werk noemen, heb nog geen ene met de goede uitwerking gezien.
kutje, je vraagt om help en nu klaag je dat niemand het goede antwoord heeft terwijl jij het ook niet weet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gvd iedereen het hier bassichool werk noemen, heb nog geen ene met de goede uitwerking gezien.
hoe weet je datquote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou gewoon, ik zette wat cijfers achter elkaar en deed alsof ik slim was.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja prima, maar ga dan niet roepen ''basisschool'' etc.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
kutje, je vraagt om help en nu klaag je dat niemand het goede antwoord heeft terwijl jij het ook niet weet.
Probeer dezequote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nou gewoon, ik zette wat cijfers achter elkaar en deed alsof ik slim was.
ik doe dat niet ik help je alleen ik vind je liefquote:Op maandag 17 juni 2013 21:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja prima, maar ga dan niet roepen ''basisschool'' etc.
Mij bijna een minderwaardigheidscomplex aanpraten.
Terwijl niemand hier het weet hoogbegaafd of niet.
Het is gewoon een vage kut opdracht.
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef Modus het volgende:
1, 3 & 4 moeten sowieso uit 4 getallen bestaan lijkt me, er komt nog een 'niveau' onder met kleur, bijv. 1 = wit en 2 = geel
1.3.1.1 (die laatste 1 is wit)
1.4 (4 is een nieuwe categorie voorwerpen)
1.1.2.2 (die laatste 2 is geel dus)
1.2.2.1
Zoiets?
die 2e had ik sowieso zelf ook. Die lijkt me het logische, geen idee wat druppelvangers zijn maar hij dient iig opnieuw geordend te worden. geen servet of wat dan ook toch.quote:
Dat ordeningsplan is gedeeltelijk ingevuld zodat je de rest er zelf bij moet bedenken op dezelfde logische wijze. 1.4 klopt dus. En verder ook wat Modus zegt ja, de laatste 1 gebruik je steeds voor wit, de laatste 2 voor geel.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
die 2e had ik sowieso zelf ook. Die lijkt me het logische, geen idee wat druppelvangers zijn maar hij dient iig opnieuw geordend te worden. geen servet of wat dan ook toch.
Nee.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, skkl.
[..]
Niet goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |