Denk je? Meeste zijn daar juist wel behulpzaam hoor. Maar kunnen je ouders je niet helpen dan ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
als ik in SES had gedaan ging het zo
'' HW doe je maar lekker zelf''
![]()
![]()
Maar de ene keer zit de kleur vooraan en de ene keer in middenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, zie het. Zo klopt 'ie wel:
1.3.1.1
1.3.2.1
1.1.2.2
1.2.2.1
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:11 schreef Gridlok het volgende:
Weet ik nog steeds niet waar het voor is.
Nah, volgorde is niet belangrijk. Als de algoritmes maar kloppen in combinatie met het 'al-dan-niet-terugleggen'-principe.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar de ene keer zit de kleur vooraan en de ene keer in midden
gele ronde tafelakens
en dan in midden grote witte servetten
Dus dacht misschien daar ook rekening houding met de codes?
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en een andere user rijdt gewoon OVER de rotonde heen![]()
Ieder zo zijn ding, toch?
Oke thanks van jou antwoordje ga ik even een fototje maken met mijn telquote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nah, volgorde is niet belangrijk. Als de algoritmes maar kloppen in combinatie met het 'al-dan-niet-terugleggen'-principe.
Engels geschreven?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef ntm het volgende:
Nu we toch bezig zijn, heeft iemand hier universiteit gedaan en goed in wetenschappelijk schrijven? Ik had een onvoldoende omdat ik niet wetenschappelijk genoeg formuleerde en volgens de docent moest ik mijn paper laten beoordelen door iemand anders. Iemand??
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oke thanks van jou antwoordje ga ik even een fototje maken met mijn tel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je het niet in SES proberen? Kunnen je ouders je niet helpen?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef ntm het volgende:
Nu we toch bezig zijn, heeft iemand hier universiteit gedaan en goed in wetenschappelijk schrijven? Ik had een onvoldoende omdat ik niet wetenschappelijk genoeg formuleerde en volgens de docent moest ik mijn paper laten beoordelen door iemand anders. Iemand??
ik wil er wel even naar kijkenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef ntm het volgende:
Oke, graag gedaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oke thanks van jou antwoordje ga ik even een fototje maken met mijn tel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ouders kunnen niet zo goed Nederlandsquote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kan je het niet in SES proberen? Kunnen je ouders je niet helpen?
Post je werkje maar danquote:Op maandag 17 juni 2013 21:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Ouders kunnen niet zo goed NederlandsMijn broer zou wel kunnen helpen maar die woont op kamers in Nijmegen en die zie ik van de week niet meer
Beetje zonde van de auto hoor.quote:
Weet ik veel, ik zeg ook maar wat.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
WACHT druppelvangers moet je toch ordenen onder ene nieuwe
dus 1.4
waaron doe jij 1.3 ?
Homoquote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
Pics van je broer.
[..]
Weet ik veel, ik zeg ook maar wat.
Dat is ook niet goed he.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
WACHT druppelvangers moet je toch ordenen onder ene nieuwe
dus 1.4
waaron doe jij 1.3 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |