Hahaha mooi rijtje Ally !quote:Op maandag 17 juni 2013 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah dan hebben we de bajesklant en het zwervertje, priceless
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah dan hebben we de bajesklant en het zwervertje, priceless
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? waarom niet? hij liegt nooit en cared niet.
Ja maar hij heeft zo'n sexy stoppelbaardjequote:Op maandag 17 juni 2013 15:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ally die zo'n grienende ontsnapte bajesklant in haar kleine krappe zweetkamertje verbergt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ally die zo'n grienende ontsnapte bajesklant in haar kleine krappe zweetkamertje verbergt.
Zosk, hij post nu dus niet veel meer.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zosk, hij post nu dus niet veel meer.
MED / Hechtenis user Zosk verlengd, nieuwe bewijslast aangedragen
Ja, sneeuwvosje/poolvosquote:
Hij had het over JNG, dus vandaar dat ik dacht dat hij daarmee misschien daarnaar verwees.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:41 schreef fyah het volgende:
[..]
is martijn luther king. van die speach over i have a dreams
Ik eerstquote:
Zie hem al aan mijn muur hangen.quote:
watquote:Op maandag 17 juni 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
Jammer dat je zijn aars niet kan zien.
Gvdquote:Op maandag 17 juni 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
Ja dat snap ik, vanwaar die anale fixatie?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]Kijk dan dat pootje zit er net voor?
Nee heb net broodjes opquote:Op maandag 17 juni 2013 15:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga khoookkkeenn dan, kan jij wel khoooken.
hehheee eehh heheeh hequote:Op maandag 17 juni 2013 15:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga khoookkkeenn dan, kan jij wel khoooken.
quote:
Ik zie geen post van zosk daar.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zosk, hij post nu dus niet veel meer.
om zosk zijn posts te zien moet je goldmember zijnquote:
"Ha meneer die cipier, ik wil nog even wat op het FOK!forum posten, de grootste online community van Nederland."quote:
Zeg wollahquote:Op maandag 17 juni 2013 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
om zosk zijn posts te zien moet je goldmember zijn
Gefeliciteerd, u bent de hoogste nieuwe binnenkomer in de 'enge FOK!ers'-lijst.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
Heeft ie jouw anus al gezien?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent de hoogste nieuwe binnenkomer in de 'enge FOK!ers'-lijst.
Wel eens waker geworden en gemerkt dat je pyamabroek verdwenen was? dat je in een nogal opvallende houding lag, en dat Panzer van een cm of 10 afstand je anus aan het bestuderen was?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent de hoogste nieuwe binnenkomer in de 'enge FOK!ers'-lijst.
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, vanwaar die anale fixatie?
MED / Hechtenis user Zosk verlengd, nieuwe bewijslast aangedragenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:41 schreef tetouaribo het volgende:
quote:
Bijna geklikt, toch bedacht, link bekeken, durf niet meer te klikken.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:47 schreef wise het volgende:
[..]
doorgelinkt naar juiste quote
Ik wil niet ingaan op de manieren waarop hij me wakker maakt, te traumatiserendquote:Op maandag 17 juni 2013 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel eens waker geworden en gemerkt dat je pyamabroek verdwenen was? dat je in een nogal opvallende houding lag, en dat Panzer van een cm of 10 afstand je anus aan het bestuderen was?
We hebben een praatgroep opgericht, en je bent welkom.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wil niet ingaan op de manieren waarop hij me wakker maakt, te traumatiserend
Doel je nou op die Facebook groep?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
We hebben een praatgroep opgericht, en je bent welkom.
Wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doel je nou op die Facebook groep?
Mensen die zeggen dat ze niet caren caren sowieso wel gewoon je weet wel wat ik bedoelquote:Op maandag 17 juni 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Wil eigenlijk weer zeggen no 1 cares maar er zijn mensen die daadwerkelijk caren
Zit hij niet in.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doel je nou op die Facebook groep?
* 2NUTZ DOMME KLAPJOSTIE :rquote:
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eerst WD de lucht in prijzen, krijg je pas toegang
wie nietquote:Op maandag 17 juni 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]WD ook echt, zelfs bij ambi had ik nog meer kans gehad.
Hahahahahahahahaquote:Op maandag 17 juni 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze niet caren caren sowieso wel gewoon je weet wel wat ik bedoelhaha ;P
Cactus-citroen!quote:
Lessini.quote:
Vind Cactus niet chill :Squote:
Waarom niet?quote:
Goed zo.quote:
Ik weet niet goed wat ik van die smaak moet vinden... snapje?quote:
In vloeibare vorm heb ik daar niet zo'n last van?quote:
Ik vind het wel lekker pittig en onvoorspelbaarquote:Op maandag 17 juni 2013 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ik van die smaak moet vinden... snapje?
bij jou aan zee niet...quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wordt het woensdag echt 36 graden of is dit een hoax?
je zit flauwe grappen uit te lokken?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hou op met me hoor..dan doe ik een korte broek aan.
Er wordt zo dadelijk onweer verwacht in Limbabwe.quote:
Hotpants dan.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zit flauwe grappen uit te lokken?
dan loopt je verwachting een dik uur achter..quote:Op maandag 17 juni 2013 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er wordt zo dadelijk onweer verwacht in Limbabwe.
Gelukkig.quote:Morgen overdag schijnt de zon volop en de temperatuur loopt snel op. De maximumtemperaturen liggen over het algemeen tussen de 28 en 32 graden, vlak aan zee en nabij grote wateroppervlakten enkele graden lager.
39 graden.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wordt het woensdag echt 36 graden of is dit een hoax?
Onvoorspelbaar?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker pittig en onvoorspelbaar
Knmi is een overheidsinstelling, dus ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan loopt je verwachting een dik uur achter..
Je bent zelf 39 graden, lekker heetquote:
Ik ben niet koorts :Squote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf 39 graden, lekker heet![]()
Ja.. onvoorspelbaar.. het is geen citroen. het is geen peer.. maar cactus... beetje moeilijk te definiëren.
Hoe gaat het sporten eigenlijk?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben niet koorts :S
Aparte meidje ben je
Slecht.. heb al 5 weken niet gesport zoals ik dat deed. Paar keer tussendoor nog wel geweest maar halfbakken werkquote:Op maandag 17 juni 2013 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe gaat het sporten eigenlijk?
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slecht.. heb al 5 weken niet gesport zoals ik dat deed. Paar keer tussendoor nog wel geweest maar halfbakken werk
Wil morgen weer beginnen... eigenlijk vandaag maar maandagen zijn echt ziek druk altijd daar
En jij?
well helloquote:
Ja ergquote:Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]5 weken al niet, ben je nou een fatty boom boom ? :S
Ik doe nu nog maar 2x per week.. omdat ik nu ineens heel veel moet werkenen dan heb ik daarna geen zin meer, omdat ik dan de hele dag al heb gelopen.
Maar het hardlopen gaat echt steeds beter... ik deed altijd standje 8, maar kan nu voor lange tijd 9, 9-9,5 volhouden
Oh btw.. ik ging op vrijdag rond een uur of half 10- 10 uur 's avonds.. echt compleet uitgestorven
watżquote:Op maandag 17 juni 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ergmaar geen fattyboomboom
heb die aanleg niet gelukkig. Al begint mijn buik steeds verder uit te steken t.o.v. mijn borst
Welk gedeelte?quote:
Ga slapenquote:
Hallo meneer ciabatta.quote:
Uitstekende buikenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ergmaar geen fattyboomboom
heb die aanleg niet gelukkig. Al begint mijn buik steeds verder uit te steken t.o.v. mijn borst
Ja, snap je? hele dagen werken en dan daarna nog sporten is soms echt lastig. En ik ben ziek geweest dus dan is het nog lastiger daarna weer te beginnen.
Jij standje 8?is dat liggend of staand?
Maar is dat goed?
Je bent in elk geval nog bezig
buyik en borstquote:
Hallon kleine ewokquote:
quote:
zijn klein en schattigquote:
Ik ga eind dit jaar een ps4 adopteren.quote:
Dat eerste ben ik ook !quote:
maar 4ebe welquote:Op maandag 17 juni 2013 16:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nakken zo een elite stormtrooper squadron, dat doen klein en schattige dinge nie.
xboxquote:
Jij hebt een plat borstje en zo'n bol afrikanen buikje zeker xDquote:
Ja nee het valt wel mee hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga slapen
[..]
Hallo meneer ciabatta.
[..]
Uitstekende buiken![]()
Ik weet niet of ik liggend op een hardloopband aan kan raden.. misschien kan jij het eens testen?
Ik ben bang dat ik ook overstap ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga eind dit jaar een ps4 adopteren.
hoe weet jij ditquote:Op maandag 17 juni 2013 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt een plat borstje en zo'n bol afrikanen buikje zeker xD
Wise is een Biafra kindjequote:Op maandag 17 juni 2013 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt een plat borstje en zo'n bol afrikanen buikje zeker xD
[..]
Ja nee het valt wel mee hoormaar toch ik zag er stukken beter uit
Ik wil wel eens liggend met jou op zo'n apparaat
Past bij je postgedragquote:
Biafraquote:Op maandag 17 juni 2013 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise is een Biafra kindje![]()
Is dat geen gek gezicht? :S :S
moet ff zoeken wat dat inhield.quote:
ik was sarcastisch.quote:
Wat lach jij nou weer om Biafra danquote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Past bij je postgedrag
[..]
Biafra
Fuck dat toch gewoon doen wat we willenskit aan die wereldje
Onwetendequote:
sorry, afrika interesseert me geen reetquote:
Algemene kennis.. heeft niets met interesse te maken.quote:
Ja nou gewoon, dat woordquote:Op maandag 17 juni 2013 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat lach jij nou weer om Biafra dan![]()
Ja is ook zo.. gewoon skitta hebbenen loesoe in de sky gaan
Ok hoor Biafraboiquote:Op maandag 17 juni 2013 16:45 schreef wise het volgende:
[..]
ik was sarcastisch.
Mijn stats zijn
50%bff 50gram air lift en 2000gram benchpress
die kennis hoef ik nietquote:Op maandag 17 juni 2013 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Algemene kennis.. heeft niets met interesse te maken.
quote:
Domboquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was per ongeluk naar het Roffa zomercarnaval.. of mja.. twas eigenlijk al afgelopen .. en daar heb je dus echt kuddes met hotpants aan.
quote:
4ebe deed meequote:Op maandag 17 juni 2013 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oh over hotpants gesproken![]()
Was per ongeluk naar het Roffa zomercarnaval.. of mja.. twas eigenlijk al afgelopen .. en daar heb je dus echt kuddes met hotpants aan.
Ik heb geen hotpants.quote:
owhquote:
Geen ideequote:
wat denk je zelfquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan jij ook zoveel ballen in je mond?
quote:
zo denk ik ook over jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
gvdquote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Ofcoursequote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:55 schreef wise het volgende:
[..]
zo denk ik ook over jou.KolereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
is niet negatief hoorquote:
Homo.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:47 schreef wise het volgende:
[..]
doorgelinkt naar juiste quote
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oh over hotpants gesproken![]()
Heb je nummer niet dushiquote:
Manu chao welquote:Op maandag 17 juni 2013 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nummer niet dushi![]()
En ik weet niet of je die stampede (met hotpants aan) wil zien.![]()
Met een hotpants aan?quote:
liever gwn bjquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gisteren hier ook al zo'n kut kinderfeest bij de buren, godse kk herrie maken die dingen.
Jammerquote:Op maandag 17 juni 2013 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nummer niet dushi![]()
En ik weet niet of je die stampede (met hotpants aan) wil zien.![]()
Ik loop nog bij slachtofferhulp.
Mag je gewoon voor compenseren door lekker veel te spugenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan niet deepthroaten dus dan vind jij het toch niet leuk
pic van CY.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mag je gewoon voor compenseren door lekker veel te spugen
( ik heb je facebook al gezien weet je nog.... )quote:Op maandag 17 juni 2013 18:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Eh, nee. Kijk maar in US als je nieuwsgierig bent.
Ik geloof er geen kut van. En zo wel, dan weet je ook dat ik niet op een lama lijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
( ik heb je facebook al gezien weet je nog.... )
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik geloof er geen kut van. En zo wel, dan weet je ook dat ik niet op een lama lijk.
OH WACHT, SPUGEN. Laat maar ik snap de grap al![]()
Ik snapte er niks van, "huh waarom zegt hij dat ineens"quote:
Wejjeeeuuuwwwquote:Op maandag 17 juni 2013 18:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik geloof er geen kut van. En zo wel, dan weet je ook dat ik niet op een lama lijk.
gaaayyyy!!quote:Op maandag 17 juni 2013 18:40 schreef Dqod het volgende:
So so affreus, deze sc'tje
Vieze jongetjes
[ afbeelding ]
Ook gelijk helemaal losquote:Op maandag 17 juni 2013 18:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik snapte er niks van, "huh waarom zegt hij dat ineens"Helemaal in de verdediging
SORRY JONGENS GEEF MN HAARKLEUR MAAR DE SCHULD.
Ik ken zo nog een paar vrouwen hier die exact die fout hadden kunnen maken hoor.quote:
Shut upquote:Op maandag 17 juni 2013 18:44 schreef Murdera het volgende:
Ik ken zo nog een paar vrouwen hier die exact die fout hadden kunnen maken hoor.![]()
Kom spugen dan gvdquote:Op maandag 17 juni 2013 18:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
okquote:
Zal eens naar jou kijkenquote:
Wat een instellingquote:Op maandag 17 juni 2013 17:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan niet deepthroaten dus dan vind jij het toch niet leuk
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij zag Leo en je kut begon te lopen zeker.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nope, zie PI. Nog niet van gehoord, maar wil 'm wel zien.
Ja eeuwig zondequote:Op maandag 17 juni 2013 18:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer
Jawel is mooiben fan van gnoe migraties.
ik heb echt geen idee wat je daar mee wil zeggen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
are you the sun bc you need to stay 93,000,000 miles away from me
Ah nvm, geen idee waarom je nou because afgekort hebt, ik dacht Before Christ.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wat je daar mee wil zeggen.
Als dat zo is weten ze het bijzonder goed te verbergen.quote:
Vaseline_ pik je dat?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als dat zo is weten ze het bijzonder goed te verbergen.
Aan Vas moet je al helemaal niets vragen. Die zit zo vol THC dat als je haar farts ass-to-mouth diep zou inhaleren je meteen drie dagen in coma ligtquote:
ik voel me altijd zo dom met mijn atheneum achtergrond.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
ik vroeger gedaanquote:Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef Djibril het volgende:
Volgens mij doen weinig universiteit hier
Ik vind dit een erg logische gedachtegang.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ah nvm, geen idee waarom je nou because afgekort hebt, ik dacht Before Christ.
Ik geef les op een universiteit, geen legale maar toch.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef Djibril het volgende:
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vraag me dat nog een keer, over uur ofzo.
Oke dan laat die slimheid maar eens zienquote:Op maandag 17 juni 2013 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zegt niks hoor, er zit een meisje bij mij in de klas die dacht dat Casablanca in Turkije ligt.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef Djibril het volgende:
ja toch, en als je BC uitspreekt als Bee Cee " rijmt " het beter.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit een erg logische gedachtegang.
het antwoord is penis.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oke dan laat die slimheid maar eens zienIk kom niet uit deze opdracht en heb morgen herkansing.
[ afbeelding ]
Dit is alle informatie die je nodig hebt, het gaat dus ook om logisch beredeneren.
Ik hoor dit nu met een Brabants accent, godnondejuuuquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ja toch, en als je BC uitspreekt als Bee Cee " rijmt " het beter.
Ik was eens in een niet nader te noemen land in het MO waar de kapper dacht dat Argentinië en Nederland buurlanden warenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat zegt niks hoor, er zit een meisje bij mij in de klas die dacht dat Casablanca in Turkije ligt.
lellike peardekuhtquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor dit nu met een Brabants accent, godnondejuuu
zeker een amerikaanse studentequote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat zegt niks hoor, er zit een meisje bij mij in de klas die dacht dat Casablanca in Turkije ligt.
Is dit basisschool ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oke dan laat die slimheid maar eens zienIk kom niet uit deze opdracht en heb morgen herkansing.
[ afbeelding ]
Dit is alle informatie die je nodig hebt, het gaat dus ook om logisch beredeneren.
Ik zuuuk da nie heur.quote:
welk vak is dit ik heb dit nooit gehadquote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Meloewa het volgende:
Wacht mensen hier komt de opdracht laat even van je beste kant zien bitte, die antwoorden die ik in heb gevuld in het midden laten.
[ afbeelding ]
Ik snap er echt geen kut van, maybe effe een ehm denkwijze bij vertellen?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Meloewa het volgende:
Wacht mensen hier komt de opdracht laat even van je beste kant zien bitte, die antwoorden die ik in heb gevuld in het midden laten.
[ afbeelding ]
Kan me ook niet eens voorstellen waar je dit op toepast RL.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
welk vak is dit ik heb dit nooit gehad
Je moet de kleur ook mee tellen he.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb op de crèche moeilijkere opdrachten gehad.
Hoe kom je aan die 1.4? En die eerste is toch 1.3.1 dan niet 1.3.1.1quote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
grappig handschrift, doet me aan een jongenshandschrift denken (van groep 6)quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
De kleur telt ook mee hé
i don't get it
Heeft niks met rekenen te maken ditquote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef Djibril het volgende:
@Meloewa
http://geheimeberichten.denayer.wenk.be/f2.htm
Heb je ook een bepaalde code voor de kleur dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
De kleur telt ook mee hé
i don't get it
Wie zei van wel dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heeft niks met rekenen te maken dit
Waarom ? Kleur staat heul niet in het ordeningsplan.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je moet de kleur ook mee tellen he.
Dus niet de kleur weglaten.
Dat zei B. ook altijd.. #Traumatized 4 life, bisjesquote:
Omdat logisch beredeneren...quote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die 1.4? En die eerste is toch 1.3.1 dan niet 1.3.1.1
heb je de hele opdracht dan kan ik ff de context zienquote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je moet de kleur ook mee tellen he.
Dus niet de kleur weglaten.
Die moet je zelf verzinnen door logisch te redeneren.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je ook een bepaalde code voor de kleur dan?
bij de opdr8 staat ook dit is een DEEL van het ordeningsplan.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Waarom ? Kleur staat heul niet in het ordeningsplan.
Die liep zeker ook altijd aan ?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zei B. ook altijd.. #Traumatized 4 life, bisjes
Lui gedrocht bende gijquote:
Das de hele opdr8quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
heb je de hele opdracht dan kan ik ff de context zien
Waarom heb je wit dan bij de eerste geordend als 2 en geel als 1 en dan wit weer als 2?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die moet je zelf verzinnen door logisch te redeneren.
Ik had geen tijd meer die foto heb ik gemaakt onder de toets.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Waarom heb je wit dan bij de eerste geordend als 2 en geel als 1 en dan wit weer als 2?
Logisch beredenerend zou je de bedenker van het ordeningsplan feedback moeten geven dat het zuigt.quote:
Je hebt een soepoog.quote:
Zeverzak.quote:
Nee, dat doet die ene user :$.. Nja, die rijdt aan :$quote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die liep zeker ook altijd aan ?![]()
Ja en een andere user rijdt gewoon OVER de rotonde heenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat doet die ene user :$.. Nja, die rijdt aan :$
Ik zou eerder hulp vragen bij SES dan hier in KLBquote:
als ik in SES had gedaan ging het zoquote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zou eerder hulp vragen bij SES dan hier in KLBIk ga even zelf werken aan mijn wetenschappelijk paper waar ik onvoldoende voor had
Dan moet je het presenteren als een raadsel voor slimme mensenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
als ik in SES had gedaan ging het zo
'' HW doe je maar lekker zelf''
![]()
![]()
hoogbegaafdquote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, zie het. Zo klopt 'ie wel:
1.3.1.1
1.3.2.1
1.1.2.2
1.2.2.1
Denk je? Meeste zijn daar juist wel behulpzaam hoor. Maar kunnen je ouders je niet helpen dan ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
als ik in SES had gedaan ging het zo
'' HW doe je maar lekker zelf''
![]()
![]()
Maar de ene keer zit de kleur vooraan en de ene keer in middenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, zie het. Zo klopt 'ie wel:
1.3.1.1
1.3.2.1
1.1.2.2
1.2.2.1
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:11 schreef Gridlok het volgende:
Weet ik nog steeds niet waar het voor is.
Nah, volgorde is niet belangrijk. Als de algoritmes maar kloppen in combinatie met het 'al-dan-niet-terugleggen'-principe.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar de ene keer zit de kleur vooraan en de ene keer in midden
gele ronde tafelakens
en dan in midden grote witte servetten
Dus dacht misschien daar ook rekening houding met de codes?
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en een andere user rijdt gewoon OVER de rotonde heen![]()
Ieder zo zijn ding, toch?
Oke thanks van jou antwoordje ga ik even een fototje maken met mijn telquote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nah, volgorde is niet belangrijk. Als de algoritmes maar kloppen in combinatie met het 'al-dan-niet-terugleggen'-principe.
Engels geschreven?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef ntm het volgende:
Nu we toch bezig zijn, heeft iemand hier universiteit gedaan en goed in wetenschappelijk schrijven? Ik had een onvoldoende omdat ik niet wetenschappelijk genoeg formuleerde en volgens de docent moest ik mijn paper laten beoordelen door iemand anders. Iemand??
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oke thanks van jou antwoordje ga ik even een fototje maken met mijn tel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je het niet in SES proberen? Kunnen je ouders je niet helpen?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef ntm het volgende:
Nu we toch bezig zijn, heeft iemand hier universiteit gedaan en goed in wetenschappelijk schrijven? Ik had een onvoldoende omdat ik niet wetenschappelijk genoeg formuleerde en volgens de docent moest ik mijn paper laten beoordelen door iemand anders. Iemand??
ik wil er wel even naar kijkenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef ntm het volgende:
Oke, graag gedaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oke thanks van jou antwoordje ga ik even een fototje maken met mijn tel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ouders kunnen niet zo goed Nederlandsquote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kan je het niet in SES proberen? Kunnen je ouders je niet helpen?
Post je werkje maar danquote:Op maandag 17 juni 2013 21:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Ouders kunnen niet zo goed NederlandsMijn broer zou wel kunnen helpen maar die woont op kamers in Nijmegen en die zie ik van de week niet meer
Beetje zonde van de auto hoor.quote:
Weet ik veel, ik zeg ook maar wat.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
WACHT druppelvangers moet je toch ordenen onder ene nieuwe
dus 1.4
waaron doe jij 1.3 ?
Homoquote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
Pics van je broer.
[..]
Weet ik veel, ik zeg ook maar wat.
Dat is ook niet goed he.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
WACHT druppelvangers moet je toch ordenen onder ene nieuwe
dus 1.4
waaron doe jij 1.3 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |