quote:
Bijna geklikt, toch bedacht, link bekeken, durf niet meer te klikken.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:47 schreef wise het volgende:
[..]
MED / Hechtenis user Zosk verlengd, nieuwe bewijslast aangedragen
doorgelinkt naar juiste quote
Ik wil niet ingaan op de manieren waarop hij me wakker maakt, te traumatiserendquote:Op maandag 17 juni 2013 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel eens waker geworden en gemerkt dat je pyamabroek verdwenen was? dat je in een nogal opvallende houding lag, en dat Panzer van een cm of 10 afstand je anus aan het bestuderen was?
We hebben een praatgroep opgericht, en je bent welkom.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wil niet ingaan op de manieren waarop hij me wakker maakt, te traumatiserend
Doel je nou op die Facebook groep?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
We hebben een praatgroep opgericht, en je bent welkom.
Wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doel je nou op die Facebook groep?
Mensen die zeggen dat ze niet caren caren sowieso wel gewoon je weet wel wat ik bedoelquote:Op maandag 17 juni 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Wil eigenlijk weer zeggen no 1 cares maar er zijn mensen die daadwerkelijk caren
Zit hij niet in.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doel je nou op die Facebook groep?
* 2NUTZ DOMME KLAPJOSTIE :rquote:
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eerst WD de lucht in prijzen, krijg je pas toegang
wie nietquote:Op maandag 17 juni 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]WD ook echt, zelfs bij ambi had ik nog meer kans gehad.
Hahahahahahahahaquote:Op maandag 17 juni 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze niet caren caren sowieso wel gewoon je weet wel wat ik bedoelhaha ;P
Cactus-citroen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |