Lessini.quote:
Vind Cactus niet chill :Squote:
Waarom niet?quote:
Goed zo.quote:
Ik weet niet goed wat ik van die smaak moet vinden... snapje?quote:
In vloeibare vorm heb ik daar niet zo'n last van?quote:
Ik vind het wel lekker pittig en onvoorspelbaarquote:Op maandag 17 juni 2013 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ik van die smaak moet vinden... snapje?
bij jou aan zee niet...quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wordt het woensdag echt 36 graden of is dit een hoax?
je zit flauwe grappen uit te lokken?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hou op met me hoor..dan doe ik een korte broek aan.
Er wordt zo dadelijk onweer verwacht in Limbabwe.quote:
Hotpants dan.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zit flauwe grappen uit te lokken?
dan loopt je verwachting een dik uur achter..quote:Op maandag 17 juni 2013 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er wordt zo dadelijk onweer verwacht in Limbabwe.
Gelukkig.quote:Morgen overdag schijnt de zon volop en de temperatuur loopt snel op. De maximumtemperaturen liggen over het algemeen tussen de 28 en 32 graden, vlak aan zee en nabij grote wateroppervlakten enkele graden lager.
39 graden.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wordt het woensdag echt 36 graden of is dit een hoax?
Onvoorspelbaar?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker pittig en onvoorspelbaar
Knmi is een overheidsinstelling, dus ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan loopt je verwachting een dik uur achter..
Je bent zelf 39 graden, lekker heetquote:
Ik ben niet koorts :Squote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf 39 graden, lekker heet![]()
Ja.. onvoorspelbaar.. het is geen citroen. het is geen peer.. maar cactus... beetje moeilijk te definiėren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |