Is dit basisschool ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oke dan laat die slimheid maar eens zienIk kom niet uit deze opdracht en heb morgen herkansing.
[ afbeelding ]
Dit is alle informatie die je nodig hebt, het gaat dus ook om logisch beredeneren.
Ik zuuuk da nie heur.quote:
welk vak is dit ik heb dit nooit gehadquote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Meloewa het volgende:
Wacht mensen hier komt de opdracht laat even van je beste kant zien bitte, die antwoorden die ik in heb gevuld in het midden laten.
[ afbeelding ]
Ik snap er echt geen kut van, maybe effe een ehm denkwijze bij vertellen?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Meloewa het volgende:
Wacht mensen hier komt de opdracht laat even van je beste kant zien bitte, die antwoorden die ik in heb gevuld in het midden laten.
[ afbeelding ]
Kan me ook niet eens voorstellen waar je dit op toepast RL.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
welk vak is dit ik heb dit nooit gehad
Je moet de kleur ook mee tellen he.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb op de crèche moeilijkere opdrachten gehad.
Hoe kom je aan die 1.4? En die eerste is toch 1.3.1 dan niet 1.3.1.1quote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
grappig handschrift, doet me aan een jongenshandschrift denken (van groep 6)quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
De kleur telt ook mee hé
i don't get it
Heeft niks met rekenen te maken ditquote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef Djibril het volgende:
@Meloewa
http://geheimeberichten.denayer.wenk.be/f2.htm
Heb je ook een bepaalde code voor de kleur dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
De kleur telt ook mee hé
i don't get it
Wie zei van wel dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heeft niks met rekenen te maken dit
Waarom ? Kleur staat heul niet in het ordeningsplan.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je moet de kleur ook mee tellen he.
Dus niet de kleur weglaten.
Dat zei B. ook altijd.. #Traumatized 4 life, bisjesquote:
Omdat logisch beredeneren...quote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die 1.4? En die eerste is toch 1.3.1 dan niet 1.3.1.1
heb je de hele opdracht dan kan ik ff de context zienquote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je moet de kleur ook mee tellen he.
Dus niet de kleur weglaten.
Die moet je zelf verzinnen door logisch te redeneren.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je ook een bepaalde code voor de kleur dan?
bij de opdr8 staat ook dit is een DEEL van het ordeningsplan.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Waarom ? Kleur staat heul niet in het ordeningsplan.
Die liep zeker ook altijd aan ?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zei B. ook altijd.. #Traumatized 4 life, bisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |