Dat leek me juist wel iets voor hem.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, daar liet CY zich ook niet door tegenhouden!
Hij hoeft er enkel rekening mee te houden dat msacras al van mij is.
Haha nee, geen tijd meer voor gehad/gemaaktquote:
Gewoon een keertje wassen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef Nestalgie het volgende:
misschien vind ze hem wel te klein of vind ze dat gele spul niet lekker
losbijten.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
doe ik altijd maar het gaat niet weg en day velletje zit ook vast aan mn eikel
Is msacras niet wat voor jou? of krullenbolletje?quote:
Je kan nog altijd dit gaan doenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha nee, geen tijd meer voor gehad/gemaakt. Ooit ga ik het leren, als mijn leven eens wat degelijker is ingericht
.
Lijkt me een prima instapmodel.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat leek me juist wel iets voor hem.
Misschien AJ dan?
Ik wacht daar al tijden op, dan kunnen we eindelijk samen zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha nee, geen tijd meer voor gehad/gemaakt. Ooit ga ik het leren, als mijn leven eens wat degelijker is ingericht
.
krulquote:Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is msacras niet wat voor jou? of krullenbolletje?
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wacht daar al tijden op, dan kunnen we eindelijk samen zijn. Augustus 2018 staat nog steeds ingeroosterd als onze trouwdatum.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij was jij te klein voor me. Verder zou ik absoluut niets kunnen bedenken.
Wat is er mis met haar?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
krulheb een keer gezegd dta ik een seksdroom over dr had
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:36 schreef Nestalgie het volgende:
zo? JNG / [JNG SC #1339] Op je ballen naar de wallen
Doe die LittleBrownie maar. Ze is mod, dus nóg lelijker dan gemiddeld, maar ze heeft een vajayjayquote:geboortedatum: 02-12-1995
opleiding: Havo
Hahaquote:Op maandag 17 juni 2013 14:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Doe die LittleBrownie maar. Ze is mod, dus nóg lelijker dan gemiddeld, maar ze heeft een vajayjay.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Lijkt me een prima instapmodel.
[..]
Ik wacht daar al tijden op, dan kunnen we eindelijk samen zijn. Augustus 2018 staat nog steeds ingeroosterd als onze trouwdatum.
Eén keer met sneltreinvaart door die griezelgrot van haar en ze is omquote:
colombia, hangover part 4quote:Op maandag 17 juni 2013 14:38 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Wellicht houdt mijn huidige relatie wel echt stand =$ Maar anders vind ik het een prima plan. Al ideeën voor onze trouwlocatie en huwelijksreis?
Begin maar met dit instapmodel uit JNG.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Eén keer met sneltreinvaart door die griezelgrot van haar en ze is om.
niks zou dr wel doen. Weet niet meer precies maar als je beetje searched op reactie door nestalgie en dan seksdroom krullenbolletje vind je vast wel iets. Het was een topic van computerprobleemquote:
Locatie: het regenwoud van Braziliëquote:Op maandag 17 juni 2013 14:38 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Wellicht houdt mijn huidige relatie wel echt stand =$ Maar anders vind ik het een prima plan. Al ideeën voor onze trouwlocatie en huwelijksreis?
een chick met machtquote:Op maandag 17 juni 2013 14:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Doe die LittleBrownie maar. Ze is mod, dus nóg lelijker dan gemiddeld, maar ze heeft een vajayjay.
Moet dat LB voorstellen?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Begin maar met dit instapmodel uit JNG.
[ afbeelding ]
Jaa nee ik ga dat niet zoeken.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
niks zou dr wel doen. Weet niet meer precies maar als je beetje searched op reactie door nestalgie en dan seksdroom krullenbolletje vind je vast wel iets. Het was een topic van computerprobleem
Ik kan je creativiteit waarderen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Huwelijksreis: een twee jaar lang durende wereldreis
ja zwaar stuurde keer een dickpic en ze zei als hij groter was zou ze hem pijpenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaa nee ik ga dat niet zoeken.
Zou ze jou ook doen?
Ik kan alles aan jou waarderen, maar ik wens je veel succes en liefde in je huidige relatiequote:
Dat zegt ze tegen iedereen hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja zwaar stuurde keer een dickpic en ze zei als hij groter was zou ze hem pijpenecht chill
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:32 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hardop om 'huidkankertje pakken'.
Dankjewel, wat liefquote:Op maandag 17 juni 2013 14:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik kan alles aan jou waarderen, maar ik wens je veel succes en liefde in je huidige relatie.
Van horen zeggen..quote:
aan het wachten op het resultaat van een soatest?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dankjewel, wat lief. Met een beetje pech voor mij en geluk voor jou, is het over 2 weken over. Maar daarover later meer.
heb het ff voor je gevraagdquote:Op maandag 17 juni 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
Heeft LB ook van die mooie donderdijen?
kquote:Op maandag 17 juni 2013 14:45 schreef Chocolatebear het volgende:
jongens
ik moet iets bekennen
het was allemaal gelogen
ik ben nog maagd
Nee, deze keer gaat het goed, I want to believe.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dankjewel, wat lief. Met een beetje pech voor mij en geluk voor jou, is het over 2 weken over. Maar daarover later meer.
Je hebt zelfs met mij seks gehad, sletquote:Op maandag 17 juni 2013 14:45 schreef Chocolatebear het volgende:
jongens
ik moet iets bekennen
het was allemaal gelogen
ik ben nog maagd
haha, anale maagdquote:Op maandag 17 juni 2013 14:45 schreef Chocolatebear het volgende:
jongens
ik moet iets bekennen
het was allemaal gelogen
ik ben nog maagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |