Is Ryan Gosling slim dan? Ik vind hem juist altijd superdom ogen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Goed punt. Moet ik wel een man vinden met even goede genen. Zal Ryan Gosling of Alex Pettyfer wel even om een donatie vragen.
Ja dat ook. 1 kind krijgen per 2 personen lijkt me sowieso het slimst, want anders krijg je een te grote vergrijzingsgolf.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deze wereld heeft gewoon weer een plaag nodig.
Deze postquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:58 schreef Gorzalka het volgende:
Willen mensen hier alsjeblieft niet praten over goede genen doorgeven?
We zitten in de KLB SC op het FOK!forum, wordt wakker, wij moeten ons bij voorkeur niet voortplanten.
Sorry maar ik praat geen gibberishquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
Denk ik wel eens vaker over na. Feelsalilbatman.
Ik weet niet wat erger is, een pot of een NSB'er.quote:
Wil jij je even gedeisd houden met dit soort leedzaaiende uitspraken?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat ook. 1 kind krijgen per 2 personen lijkt me sowieso het slimst, want anders krijg je een te grote vergrijzingsgolf.
Bij een of andere plaag gaan de oude en andere zwakke mensen tenminste nog wel als eerst dood.
Ooit gezien wat voor volk zich het hardst voortplant? Om het intelligentieniveau op peil te houden is het beter als sommige hoogbegaafde autisten zich ook voortplanten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:58 schreef Gorzalka het volgende:
We zitten in de KLB SC op het FOK!forum, wordt wakker, wij moeten ons bij voorkeur niet voortplanten.
Neem me niet kwalijk.. Het is mijn gebrek aan compassie m.b.t kinderenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, een pot of een NSB'er.
[..]
Wil jij je even gedeisd houden met dit soort leedzaaiende uitspraken?Weet je nog van die Chinese baby in die rioleringsbuis?
Babyblackhairhighheels.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:58 schreef Gorzalka het volgende:
En vooral domme mensen. Alle uitkeringstrekkers de pijp uitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat ook. 1 kind krijgen per 2 personen lijkt me sowieso het slimst, want anders krijg je een te grote vergrijzingsgolf.
Bij een of andere plaag gaan de oude en andere zwakke mensen tenminste nog wel als eerst dood.
Hij is superslim. Geweldige man, wouldhusband/10, zelfs als ie lelijk was geweest.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is Ryan Gosling slim dan? Ik vind hem juist altijd superdom ogen.
SirRedHairHotWheelsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Babyblackhairhighheels.
Wil je graag roleplayen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk.. Het is mijn gebrek aan compassie m.b.t kinderen
deze damequote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk.. Het is mijn gebrek aan compassie m.b.t kinderen
Ryan Gosling mag je wel hebben, Alex Pettyfer is al van mijquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Goed punt. Moet ik wel een man vinden met even goede genen. Zal Ryan Gosling of Alex Pettyfer wel even om een donatie vragen.
Hij is oorspronkelijk wel gecast omdat hij niet zo knap zou zijn of zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij is superslim. Geweldige man, wouldhusband/10, zelfs als ie lelijk was geweest.
HAHAHAHAHA pls.quote:
Furries :$quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
SirRedHairHotWheels
[..]
Wil je graag roleplayen?
Teveel eer, maar bedanktquote:
Ait, is dit serieus of zuig je het uit je duim?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij is superslim. Geweldige man, wouldhusband/10, zelfs als ie lelijk was geweest.
Haat ook van jou.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:04 schreef Dqod het volgende:
Van jullie hou ik wel overigens.. Pure liefde met een vleugje haat
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:04 schreef Dqod het volgende:
Van jullie hou ik wel overigens.. Pure liefde met een vleugje haat
Beetje blosjes gekregenquote:
Ook van jou, Luurquote:
Wat ben jij hier weinig de laatste tijd, normaal gebruik je FOK! als uitlaatklep. Ben je in het criminele circuit belandquote:
Nee, dank je. Ik sla even over.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ally! Jij weet nog helemaal van niets.Vertel op meid, wil je een keer meedoen?
Daar wil ik het nog even over hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik baar mijn kinderen wel. Genen doorgeven, etc.
Vertel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:08 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Daar wil ik het nog even over hebben.
Moet ik een buisje opsturen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet wat ik gezegd heb, minimaal 6'6.
Jawel.Ik meen het.
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wat ben jij hier weinig de laatste tijd, normaal gebruik je FOK! als uitlaatklep. Ben je in het criminele circuit beland?
Hard 2 get met Limpsy Biscuito, it never gets old.quote:
6'6, niet 6'2.quote:
Hoe oud is je partner?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Pillen zijn mijn nieuwe uitlaatklep.
En ik zit in een soort van relatie. Dat vergt ook veel tijd.
Soort van relatie nummer 15, spannendquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Pillen zijn mijn nieuwe uitlaatklep.
En ik zit in een soort van relatie. Dat vergt ook veel tijd.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
OUD / Vraag en aanbod deel 119
Shit, ik schrok.Ik dacht in een oogopslag dat ze iets anders met 'Vraag en aanbod' bedoelden als handelswaar.
Als je nu eens evenveel moeite in je sociale leven zou stoppen als je in die wanstaltige posts van je, wordt het nog wel eens wat met je.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hard 2 get met Limpsy Biscuito, it never gets old.
* Panzermaus trekt een kleurlingen-duckface en zingt met een uiterst nasaal stemgeluid
We zijn nog jong, jij nog strak en dat houd ik voorlopig liever zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Shit, ik schrok.Ik dacht in een oogopslag dat ze iets anders met 'Vraag en aanbod' bedoelden als handelswaar.
[..]
Vertel.
Oke, het is een relatie. Maar ik ontken alles.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Soort van relatie nummer 15, spannend.
Jong natuurlijkquote:
Okay, bedankt voor de bijdrage.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:12 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
We zijn nog jong, jij nog strak en dat houd ik voorlopig liever zo.
Bwohoho! Ik vraag me oprecht af waarom wij nooit geneukt hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je nu eens evenveel moeite in je sociale leven zou stoppen als je in die wanstaltige posts van je, wordt het nog wel eens wat met je.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je nu eens evenveel moeite in je sociale leven zou stoppen als je in die wanstaltige posts van je, wordt het nog wel eens wat met je.
#whitegirlproblemsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:07 schreef wise het volgende:
KLB / Crèmes voor een zomerstintje
ok, wie de neuk doet dit hier op¿
Graag gedaan, dat je het even weetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Okay, bedankt voor de bijdrage.
Volgens mij was jij te klein voor me. Verder zou ik absoluut niets kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bwohoho! Ik vraag me oprecht af waarom wij nooit geneukt hebben.
Dat deed mij ook al de das om, zondequote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij was jij te klein voor me. Verder zou ik absoluut niets kunnen bedenken.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat deed mij ook al de das om, zonde.
Gelukkig heb ik nu een relatie met Crack, die is 1.50.
Die negerstalagmieten die jij gewend bent jagen mij geen schrik aan. Ik zou meer dan voldoende frictie veroorzaken en alles filmen voor Kristoffel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij was jij te klein voor me. Verder zou ik absoluut niets kunnen bedenken.
HAHAquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Fuck heyquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb je zo'n grote penis dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die negerstalagmieten die jij gewend bent jagen mij geen schrik aan. Ik zou meer dan voldoende frictie veroorzaken en alles filmen voor Kristoffel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |