Oh snap. Straks word je nog iemands stiefmoeder Bby !quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:39 schreef CristinaYang het volgende:
Rawdoggen! Instant associaties met de prille fobo-courtship fase
Maar Veer, MEEST vruchtbaar betekent niet dat je de rest van de tijd helemaal niet vruchtbaar bent. En door een goed orgasme kan je eisprong vervroegd op gang komen
Ik hoop dat hij ze niet kan halen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:34 schreef VeerEli het volgende:
Ja Chloro, moet nog even wachten wat m'n vriend zegt. Hoop dat hij ze gewoon kan halen
En Panzer, over mijn meest vruchtbare periode![]()
Hell to the no. M'n eigen kinderen zijn tot daar aan toe, maar ik ga geen koekoeksjong opvoeden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oh snap. Straks word je nog iemands stiefmoeder Bby !
Oké, deze opmerking is erg lullig voor enkele personen uit deze SC.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hell to the no. M'n eigen kinderen zijn tot daar aan toe, maar ik ga geen koekoeksjong opvoeden.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:39 schreef CristinaYang het volgende:
Rawdoggen! Instant associaties met de prille fobo-courtship fase
Probeer je me nu bang te maken?quote:Maar Veer, MEEST vruchtbaar betekent niet dat je de rest van de tijd helemaal niet vruchtbaar bent. En door een goed orgasme kan je eisprong vervroegd op gang komen
Man, zie de PI. Ik ga me niet verontschuldigen dat ik Panzer z'n kroost met z'n andere scharrels niet wil opvoeden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, deze opmerking is erg lullig voor enkele personen uit deze SC.
jij bent wel alpha, ik niet wat dat betreft. Adoptie>zelf baren. Want overpopulatie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hell to the no. M'n eigen kinderen zijn tot daar aan toe, maar ik ga geen koekoeksjong opvoeden.
Heb gehoord dat hij Ted lijkt, die vulgaire doch welbespraakte teddybeer. Een soort Panzermaus-meets-Tha_Erik. Had hij eigenlijk nog seks in die film?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:40 schreef Gorzalka het volgende:
Maarja, die vrouwen op de PABO hebben natuurlijk geen interesse in de Moos omdat hij nog niet RIPPED en AESTHETIC as fuck is. Soon.
Klootzak.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, deze opmerking is erg lullig voor enkele personen uit deze SC.
Nou Fanta, je hoort het.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Man, zie de PI. Ik ga me niet verontschuldigen dat ik Panzer z'n kroost met z'n andere scharrels niet wil opvoeden.
En je voorkomt dat je een maand met een door naald en draad bij elkaar gehouden doos rondloopt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jij bent wel alpha, ik niet wat dat betreft. Adoptie>zelf baren. Want overpopulatie.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:40 schreef Gorzalka het volgende:
Maarja, die vrouwen op de PABO hebben natuurlijk geen interesse in de Moos omdat hij nog niet RIPPED en AESTHETIC as fuck is. Soon.
Goede insteek wel. Ik weet eerlijk gezegd überhaupt niet of ik wel kinderen wil. Wil sowieso m'n carrière niet opgeven enzo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jij bent wel alpha, ik niet wat dat betreft. Adoptie>zelf baren. Want overpopulatie.
Aan de andere kant, al die tokkies en ander dom gebroed met slechte genen planten zich wel hard voort. Misschien gewoon maar 1 kind? Zodat je je goede genen nog wel doorgeeft.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Goede insteek wel. Ik weet eerlijk gezegd überhaupt niet of ik wel kinderen wil. Wil sowieso m'n carrière niet opgeven enzo.
Ik ook niet, ik baar mijn kinderen wel. Genen doorgeven, etc.quote:
En wat als je vrouw onvruchtbaar blijkt te zijn en niet wil gaan lopen dokteren, maar wel graag een kind wil?quote:
Wil ook geen kinderen, maar adoptie lijkt helemaal niets. Weet niet waaromquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat als je vrouw onvruchtbaar blijkt te zijn en niet wil gaan lopen dokteren, maar wel graag een kind wil?
Je carrière staat een glansrijke FOK!carrière ook niet in de weg tot nu toe, dus dat zal wel los lopenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Goede insteek wel. Ik weet eerlijk gezegd überhaupt niet of ik wel kinderen wil. Wil sowieso m'n carrière niet opgeven enzo.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat als je vrouw onvruchtbaar blijkt te zijn en niet wil gaan lopen dokteren, maar wel graag een kind wil?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je carrière staat een glansrijke FOK!carrière ook niet in de weg tot nu toe, dus dat zal wel los lopen.
Deze wereld heeft gewoon weer een plaag nodig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Aan de andere kant, al die tokkies en ander dom gebroed met slechte genen planten zich wel hard voort. Misschien gewoon maar 1 kind? Zodat je je goede genen nog wel doorgeeft.
Goed punt. Moet ik wel een man vinden met even goede genen. Zal Ryan Gosling of Alex Pettyfer wel even om een donatie vragen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Aan de andere kant, al die tokkies en ander dom gebroed met slechte genen planten zich wel hard voort. Misschien gewoon maar 1 kind? Zodat je je goede genen nog wel doorgeeft.
Je weet wat ik gezegd heb, minimaal 6'6.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Goed punt. Moet ik wel een man vinden met even goede genen. Zal Ryan Gosling of Alex Pettyfer wel even om een donatie vragen.
Denk ik wel eens vaker over na. Feelsalilbatman.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deze wereld heeft gewoon weer een plaag nodig.
Jawel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:58 schreef Gorzalka het volgende:
Willen mensen hier alsjeblieft niet praten over goede genen doorgeven?
We zitten in de KLB SC op het FOK!forum, wordt wakker, wij moeten ons bij voorkeur niet voortplanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |