En waarom leid onze relatie er onder als hij geen autist meer is?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:23 schreef Gorzalka het volgende:
Chai, maak je je geen zorgen dat Mozy door zijn nieuwe sportschoolregime jullie relatie ten gronde brengt?
Kijk naar Panzer, hij is van Auschwitzautist naar stud gegaan.
leidquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:24 schreef Chai het volgende:
[..]
En waarom leid onze relatie er onder als hij geen autist meer is?
Dat hij dan meer zelfvertrouwen heeft en wellicht meer openstaat voor contact met andere vrouwenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:24 schreef Chai het volgende:
[..]
En waarom leid onze relatie er onder als hij geen autist meer is?
Oh ja, want op de pabo heeft hij al zo weinig contact met andere vrouwen, dat zal vast schadelijk zijn voor onze relatie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat hij dan meer zelfvertrouwen heeft en wellicht meer openstaat voor contact met andere vrouwen.
Neem Ambi mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kan gratis naar Amsterdam live. Met oa koos Alberts en dries roelvink
Neem mij mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:25 schreef Mortaxx het volgende:
Bij mij zou de lat zo rond de ¤50 toekrijgen om te gaan liggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:25 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien kan Panzer dit beter uitleggen, zijn relatie was ook binnen een mum van tijd over. Panz, kom er maar in.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja, want op de pabo heeft hij al zo weinig contact met andere vrouwen, dat zal vast schadelijk zijn voor onze relatie.
Ben benieuwd naar zijn uitleg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Misschien kan Panzer dit beter uitleggen, zijn relatie was ook binnen een mum van tijd over. Panz, kom er maar in.
dan kan het alleen nog maar beter dan verwacht worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En hoe moet dat de avond leuker maken?
Mortaxx, ik heb geen zin in dit gebitch. Doe dat lekker bij je moeder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:16 schreef Ambipur het volgende:
Ik kan dat nummer Rosanna niet meer aanhoren zonder aan 2nutz te denken
hahahahaquote:
Wow.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet gelijk toch? Kan me herinneren dat zij hem kwark moest voeren omdat hij na een heftige gymsessie zijn armen niet meer kon optillen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Misschien kan Panzer dit beter uitleggen, zijn relatie was ook binnen een mum van tijd over. Panz, kom er maar in.
Lijkt me een vrij relevante vraag. Wat voeg jij toe aan zo'n avond?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mortaxx, ik heb geen zin in dit gebitch. Doe dat lekker bij je moeder.
Godverquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet gelijk toch? Kan me herinneren dat zij hem kwark moest voeren omdat hij na een heftige gymsessie zijn armen niet meer kon optillen.
Nouja, soms gaan dingen gewoon zo, dan werkt het niet meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
gvdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet gelijk toch? Kan me herinneren dat zij hem kwark moest voeren omdat hij na een heftige gymsessie zijn armen niet meer kon optillen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |