Idd, man man manquote:
Props voor je sig, laatst live gezienquote:Op maandag 17 juni 2013 14:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker, lekker. Vergeet je tissues niet.
dankjequote:Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Props voor je sig, laatst live gezien!
Jaaa, zo lekker hèquote:Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Props voor je sig, laatst live gezien!
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Over boobies gesproken, vanavond weer trainen met CY. Ga je mee, Grover? Ben benieuwd of ze er nu weer vandoor gaat na twee sets bench presses, een paar squats en wat strekken hier en daar.Anders sta ik daar ineens in mijn eentje, snap je. Vorige keer ook al verdwaald.
Dan laat ik je meteen zien hoe je thick en tight wordt.
Ik heb een gesponsorde dwangbuis met jouw naam erop, Barry.quote:
Slechte instelling.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sorry, ik wil mijn 'never seen a gym from the inside' streak graag voortzetten.
Wel een mooi moment voor haar om die asspic te maken, natuurlijk.
AHNOLDquote:
Ik vind het best irri muziekjes. Veel blaasinstrumenten en shit. Shit.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jaaa, zo lekker hè. Vooral met wat m achter de kiezen is het super chill =$.
Ben je al ontmaagdquote:
Kijk je uit, oude drugsdoerakquote:Op maandag 17 juni 2013 14:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jaaa, zo lekker hè. Vooral met wat m achter de kiezen is het super chill =$.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Slechte instelling.Je kunt elke dag beginnen.
Haha, had laatst een pic geknipt terwijl ze stond te tandenpoetsen. Was nog een mooie foto geworden ook, zei dat ik hem naar jou zou sturen. Maar nadat ze door had dat ik hem gewoon voor mezelf wilde houden greep ze mijn telefoon en heeft ze hem verwijderd.kk
nee gaat denk ik ook nooit gebeurenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ben je al ontmaagd?
[..]
Kijk je uit, oude drugsdoerak?
[..].
Die foto had alles wat je zocht. Er was genoeg bum op te zien om een paar uur van te eten.quote:
quote:
Ja heur, doe al een paar weekjes tranquilo.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ben je al ontmaagd?
[..]
Kijk je uit, oude drugsdoerak?
[..].
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:28 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik vind het best irri muziekjes. Veel blaasinstrumenten en shit. Shit.
Gewoon iemand hosselen op de FOK!s om er vanaf te zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee gaat denk ik ook nooit gebeuren
Hahahaha ik ga stuk hier om Arnoldquote:
Met een rep als nest?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon iemand hosselen op de FOK!s om er vanaf te zijn.
Hardop om 'huidkankertje pakken'quote:Met me vrouwtje op Mallorca all-in bier cocktails zuipen en huidkankertje pakken!
Speel je nog piano?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja heur, doe al een paar weekjes tranquilo.
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar ik kan het wel waarderen
.
maar als ik dan met diegen afspreek is het zo ongemakkelijk ik praat niet echt veel in het echt :squote:Op maandag 17 juni 2013 14:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon iemand hosselen op de FOK!s om er vanaf te zijn.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:32 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hardop om 'huidkankertje pakken'.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:32 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hardop om 'huidkankertje pakken'.
Maakt niet uit joh, daar liet CY zich ook niet door tegenhoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |