quote:Op maandag 17 juni 2013 22:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Recherchekundige bij de politie, misdaadanalist, als onderzoeker werken bij WODC bijvoorbeeld of ministerie van justitie, etc.
Inb4 misdaadtechnieken leren aan familie/vrienden en nadat ze misdaden plegen niet oppakken omdat vrienden/familie.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb wel inbraaktrucjes geleerd, hoe je een moord het beste kan plegen, witwastrucjes enzo
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JIJ MOET ECHT JE BEK EENS HOUDEN TYFYUSWIJF![]()
![]()
![]()
Heb je nog tijd dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké. Wilde je nog helpen, maar hoeft dus niet meer.
Veertje koekepeertje.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hahahaha.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Don't try me, babyquote:Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef hezdunnah het volgende:
[..]![]()
jij en boos kan ik me niet voorstellen
Ik ben Vera en ik ben BOOSquote:
Zelfs diequote:
Echt hequote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je half Marokkaans, moet je dat alsnog op je opleiding leren.Je bent een schande voor je familie.
Ai, word ik me hier even hard afgetroefd zeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je half Marokkaans, moet je dat alsnog op je opleiding leren.Je bent een schande voor je familie.
awhh nu ben je wel heel sielug :<quote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zelfs dieis denigrerend bij jou.
Of wacht, is het denegrerend? Of denererent?
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Snap je. Was iemand van mijn studie die de drugshandel is ingedoken, gewoon cum laude afgestudeerd. En veel geld verdiendquote:Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Inb4 misdaadtechnieken leren aan familie/vrienden en nadat ze misdaden plegen niet oppakken omdat vrienden/familie.
Penetrerendquote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Baas boven baas hè.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ai, word ik me hier even hard afgetroefd zeg.
hhehehe misschien.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kom jij mij even troosten dan?![]()
Inb4 nee.
Wat verrassend.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Echt heFamilie in Marokko en Tunesië vindt het wel raar dat ik Criminologie als opleiding doe, dat kennen ze daar helemaal niet
If I will (but of curs i wont), I'll fly away quickly in my hosselcopter.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Don't try me, baby
[..]
Ik ben Vera en ik ben BOOS
Daar heet het sociologiequote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Echt heFamilie in Marokko en Tunesië vindt het wel raar dat ik Criminologie als opleiding doe, dat kennen ze daar helemaal niet
Daar stel je alleen wat voor als je Rechten of Geneeskunde studeert ofzo, ze denken dat ik een soort van mbo opleiding doequote:
Mwah, denk dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Daar stel je alleen wat voor als je Rechten of Geneeskunde studeert ofzo
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon priester worden daar, kk leuk werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |