Dat magquote:Op maandag 17 juni 2013 15:25 schreef Caland het volgende:
Zou je voor 9.95 ook de gecensureerde naaktfoto's van Yvonne er neer kunnen zetten en dan doorlinken naar omaseks ofzo. Of mag dat niet.
Dan heb jij mooi pech menneke.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
beter komt het niet hierheen, wil vanavond nog hardlopen
Die kan ik alleen zienquote:
Give him the 'D'quote:Op maandag 17 juni 2013 15:27 schreef Typisch het volgende:
deze speler heeft nu al 3 keer tegen mij gescoord, help
[ afbeelding ]
Vaagquote:Op maandag 17 juni 2013 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die kan ik alleen zien
Mijn naam is ook paars
Dat is echt behoorlijk kansloos.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die kan ik alleen zien
Mijn naam is ook paars
quote:
Iemand heeft voor mij ooit iets gemaakt, dat moest ik kopieren en plakken ergens op fok, en toen werd mijn naam paars en kreeg ik een lief-tagje.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Iemand heeft voor mij ooit iets gemaakt, dat moest ik kopieren en plakken ergs op fok, en toen werd mijn naam paars en kreeg ik een lief-tagje.
Wist ik veel dat niemand dat kan zien
Dan heeft het toch niet zoveel zin ?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Iemand heeft voor mij ooit iets gemaakt, dat moest ik kopieren en plakken ergens op fok, en toen werd mijn naam paars en kreeg ik een lief-tagje.
Dus jouw positieve reactie was enkel gericht op het in bed krijgen van C_A?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij hebt écht GHB nodig om vrouwen op te hosselen he...
Oh ik dacht dat je het er zelf had neergezet.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Iemand heeft voor mij ooit iets gemaakt, dat moest ik kopieren en plakken ergens op fok, en toen werd mijn naam paars en kreeg ik een lief-tagje.
Volgens mij heb je gewoon vieze plaatjes van jezelf verstuurd voor een nutteloze tag.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja. Maar ik rook niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij hebt écht GHB nodig om vrouwen op te hosselen he...
Dat was niet positiefquote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jouw positieve reactie was enkel gericht op het in bed krijgen van C_A?
Nee, ik snap dat allemaal toch nietquote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het er zelf had neergezet.
ik zie niks?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:31 schreef vandermar het volgende:
Ik zie het hier wel, kijk maar.
[ afbeelding ]
Mensen die daarover janken op allerlei fora dat er veel buitenlanders zijn, mogen echt hun poot breken.quote:
Prima. Maar ik bedoelde het niet hatelijk, omdat ik het zelf nu ook hebquote:Op maandag 17 juni 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die daarover janken op allerlei fora dat er veel buitenlanders zijn, mogen echt hun poot breken.
Klopt en zwanger van Happelquote:Op maandag 17 juni 2013 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet en C_A is al een koppeltje met Kapo.
Hun roleplaying is wel afgenomen anders. Volgens mij is het allang uit tussen die twee.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet en C_A is al een koppeltje met Kapo.
Oh ja... en hij weigert de alimentatie nog te betalen ook.quote:
Nou zaterdagavond/nacht nog niet hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun roleplaying is wel afgenomen anders. Volgens mij is het allang uit tussen die twee.
Verkeerd, kommagebruik.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die daarover janken op allerlei fora dat er veel buitenlanders zijn, mogen echt hun poot breken.
Was geiler dan mijn roleplaying met Jimbo/RonDanja?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou zaterdagavond/nacht nog niet hoor
Nee, naar het schijnt is het nog dik aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun roleplaying is wel afgenomen anders. Volgens mij is het allang uit tussen die twee.
[..]
Oh ja... en hij weigert de alimentatie nog te betalen ook.
dagquote:Op maandag 17 juni 2013 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, ik ga weer aan het werk
xoxo![]()
Ja echt welquote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was geiler dan mijn roleplaying met Jimbo/RonDanja?
Oksels scheren.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef Tjacka het volgende:
we kunnen het weer over mannen dingen hebben jongens
TETTEN!quote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef Tjacka het volgende:
Toch ga ik hem kopenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef Typisch het volgende:
http://www.psx-sense.nl/1(...)_source=headliner.nl
Xbox ONe.
Dat zijn vrouwen dingenquote:
Aldus google.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus google.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kip met slaquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kwark, anders kom je deze SC niet meer in.
Deze foto post ik omdat ik tevreden ben over mijn lichaam. Als jullie het gay noemen, zijn jullie onzeker over je geaardheid en zulks.
[ afbeelding ]
Gemma Arterton toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, vond dat het weer eens tijd voor haar was.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gemma Arterton toch?
Leuke dame wel.
Zijn er ook tettenpics voorhanden?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, vond dat het weer eens tijd voor haar was.
Vast wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zijn er ook tettenpics voorhanden?
Voëquote:
Dat mag jij vinden.quote:
Lolo Ferrari > Barbara Mori > Zooey Deschanel > Emilia Clarkquote:Op maandag 17 juni 2013 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Barbara Mori > Zooey Deschanel > Emilia Clark
Uhm, ok.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lolo Ferrari > Barbara Mori > Zooey Deschanel > Emilia Clark
Amber Heard > Scarlettquote:
Toevallig heb ik al enkele dagen geen last want pilletjes en neusspray.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt hooikoorts dus jij weet er niks van.
Ik zou haar zo doen hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die ziet er te goedkoop uit voor mij. En ze klinkt nog goedkoper.
Kom je nu ook al klaar op namen...quote:Op maandag 17 juni 2013 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
aah nee, dat is dat mens met die honden.
Nee ze komt wel hierheen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs als je dan van je zolder af moet?
Rode haartjesquote:
Ja oke, maar moest ook uitdelen enzo.quote:
Heeft toch met Mac Miller? Dan neem ik haar niet serieus.quote:
Nu wel dan.quote:
20 jaarquote:
Van wie?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja oke, maar moest ook uitdelen enzo.
20 is legitiemquote:Op maandag 17 juni 2013 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ja.
[..]
Beatrix is ook ooit 15 geweest.
Boehoe, die 9 dagenquote:
Aan jou. Je zei 'ook op namen', dus wat was de stap daarvoor?quote:
Nee, van wie.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aan jou. Je zei 'zelf op namen', dus wat was de stap daarvoor?
Deed me pijn.
baasquote:Op maandag 17 juni 2013 16:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Heeft toch met Mac Miller? Dan neem ik haar niet serieus.
[..]
Nu wel dan.
Van Glee toch? Lekker wijf ja. Heel erg cute.quote:
Van mezelf.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, van wie.
Van wie moest je uitdelen?
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Glee toch? Lekker wijf ja. Heel erg cute.
Vind zijn nieuwe album best oké eigenlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Heeft toch met Mac Miller? Dan neem ik haar niet serieus.
[..]
Nu wel dan.
Dan moet je dat beter doen. Dit was een complete faal.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Glee toch? Lekker wijf ja. Heel erg cute.
[..]
Van mezelf.
Gelukkig hebben we Googlequote:Op maandag 17 juni 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken al die vrouwennamen niet, terwijl ik het showbizz nieuws toch probeer te volgen
Ik moet ze ook googlen en zelfs als ik foto's zie (her)ken ik ze niet...quote:Op maandag 17 juni 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken al die vrouwennamen niet, terwijl ik het showbizz nieuws toch probeer te volgen
Ik ken ze ook niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Die van J.Cole is pas baas.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind zijn nieuwe album best oké eigenlijk.
Dat is mijn handicap. Heb een hart, dus wil mensen geen pijn doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan moet je dat beter doen. Dit was een complete faal.
Ja... jij kunt het nog op een generatiekloof gooien daarentegen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet ze ook googlen en zelfs als ik foto's zie (her)ken ik ze niet...
Geloofwaardig. Je komt zelf met series als Glee etc.quote:
Jij bent toch ook al 30+ ?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... jij kunt het nog op een generatiekloof gooien daarentegen.
Kan jij geen gezichten herkennen dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Geloofwaardig. Je komt zelf met series als Glee etc.
Don is 50+?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
34 ja, maar dat staat los van Ron.
Die herken ik meestal vrij snel.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan jij geen gezichten herkennen dan?
Ja ik ook. Alleen namen zijn moeilijk.quote:
Kanquote:Op maandag 17 juni 2013 16:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan jij geen gezichten herkennen dan?
Daar heb ik meestal ook niet zo'n moeite mee danquote:Op maandag 17 juni 2013 16:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik ook. Alleen namen zijn moeilijk.
Echt een kutprovincie lijkt me dat ja. Als we in Zeeland al op het strand liggen zijn ze op de wadden nog sneeuwballen aan het gooienquote:
Hier is het ook altijd fris hoor. Zeewind enzo.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt een kutprovincie lijkt me dat ja. Als we in Zeeland al op het strand liggen zijn ze op de wadden nog sneeuwballen aan het gooien![]()
aan het eind van de zomer niet dan is het juist hier soms het warmstquote:Op maandag 17 juni 2013 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is het ook altijd fris hoor. Zeewind enzo.
Dat is het meestal toch in Limburg enzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
aan het eind van de zomer niet dan is het juist hier soms het warmst
Zeker. Nieuwe CD van Jimi beviel goed.quote:
maar daarna bij ons moet je maar opletten in augustusquote:Op maandag 17 juni 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het meestal toch in Limburg enzo?
Ja manquote:
Ik zal opletten.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar daarna bij ons moet je maar opletten in augustus
Ja. Nieuwe QOTSA is vet, nieuwe Nick Cave ook. Ontdek daarnaast weer veel nieuwe hiphop en dance.quote:
Great minds G.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Nieuwe QOTSA is vet, nieuwe Nick Cave ook. Ontdek daarnaast weer veel nieuwe hiphop en dance.
Echt hè. Staat er vol mee. Twitter en FB faals. Heerlijk man.quote:
Ik was best teleurgesteld in je toen je stelde dat Wil-i-am feat Britney wel een verfrissend nummer was. Gezien je UI/ondertitel had ik toch altijd goede hoop voor je.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Nieuwe QOTSA is vet, nieuwe Nick Cave ook. Ontdek daarnaast weer veel nieuwe hiphop en dance.
Neenee, ik vond het een goed popnummer. Terug naar de 90's kan ik wel waarderen. Ik luister eigenlijk alleen popmuziek als de radio aan staat.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was best teleurgesteld in je toen je stelde dat Wil-i-am feat Britney wel een verfrissend nummer was. Gezien je UI/ondertitel had ik toch altijd goede hoop voor je.
quote:
Ludovico Einaudi ja? Daarbij heb ik steeds het gevoel dat ik in een flim noir zit.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neenee, ik vond het een goed popnummer. Terug naar de 90's kan ik wel waarderen. Ik luister eigenlijk alleen popmuziek als de radio aan staat.
'90'squote:Op maandag 17 juni 2013 16:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neenee, ik vond het een goed popnummer. Terug naar de 90's kan ik wel waarderen. Ik luister eigenlijk alleen popmuziek als de radio aan staat.
Mag ik jouw kaasschaaf lenen?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Ludovico Einaudi ja? Daarbij heb ik steeds het gevoel dat ik in een flim noir zit.
Daarnaast kan REM gewoon echt niet Stijn. Ga je schamen. In een hoekje. Met een kaasschaaf.
Britney Bitch is grootste AIDS nummer ooit gemaakt.quote:
Oh en ik vond vooral de Britney gedeeltes wel aardig. Will.I.Am is een mongool.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was best teleurgesteld in je toen je stelde dat Wil-i-am feat Britney wel een verfrissend nummer was. Gezien je UI/ondertitel had ik toch altijd goede hoop voor je.
Nee man. Ligt lekker in het gehoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Britney Bitch is grootste AIDS nummer ooit gemaakt.
Heb jij Carly Rae Jepsen gemist of zo?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Britney Bitch is grootste AIDS nummer ooit gemaakt.
die vond ik serieus leukquote:Op maandag 17 juni 2013 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij Carly Rae Jepsen gemist of zo?
Wist je dat zij nakend op het internet staat.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er staat ook echt wel wat vets tussen hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Je bent nog jong, komt nog wel goed met je muzieksmaak
dan gaan de vriendjes die zich niet hebben aangegeven er aanquote:Op maandag 17 juni 2013 16:28 schreef Caland het volgende:
Breek: 20 leerlingen #IbnGhaldoun hebben gebruik gemaakt van inkeerregeling zegt advocaat onderwijsinspectie.
Die was nog best leuk.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe mij eens een tettenpic?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wist je dat zij nakend op het internet staat.
Wist ik ook niet hoor. Maar is wel zo.
Tsja zie je overal terug. In Nederland heeft Ajax ook de meeste fans bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind het trouwens verrassend hoeveel aids wordt geproduceerd, en de betere bands ondergewaardeerd blijven.
Dat is van alle tijden.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind het trouwens verrassend hoeveel aids wordt geproduceerd, en de betere bands ondergewaardeerd blijven.
Schijnt letterlijk aan alle leerlingen aangeboden te zijn. Vreemd dat er dan geen enkele leraar vanaf wist. Of een gevalletje doofpot. Zoiets lekt toch altijd wel uit.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef Adames het volgende:
[..]
dan gaan de vriendjes die zich niet hebben aangegeven er aan
De grootste aidsplaat ooit is Simply Red met Playground en alles van Jason Mraz en Bruno Mars. Die call me maybe was inderdaad best te pruimen.quote:
Queen was vroeger toch ook heel populair.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zou ik nog enigszins omschrijven als 'goed in het gehoor'. Dat Britney nummer is gewoon extreem slecht.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dizzee Rascal was zo'n baas vroegerquote:Op maandag 17 juni 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht je interesse hebben in waar ik nog meer naar luister.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De grootste aidsplaat ooit is Simply Red met Playground en alles van Jason Mraz en Bruno Mars. Die call me maybe was inderdaad best te pruimen.
Zij is toch ook van "drive my car into a bridge - I DONT CARE" oid?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De grootste aidsplaat ooit is Simply Red met Playground en alles van Jason Mraz en Bruno Mars. Die call me maybe was inderdaad best te pruimen.
Dat is Iggy Pop volgens mijquote:Op maandag 17 juni 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zij is toch ook van "drive my car into a bridge - I DONT CARE" oid?
Die vond ik ook nog best ok namelijk.
Die vond ik uiteindelijk wel irritant worden. Icona pop is dat volgens mij. 3FM luisteraar op het werk hè.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is Icona Popquote:Op maandag 17 juni 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij ons staat de laatste tijd Q-music opquote:Op maandag 17 juni 2013 16:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die vond ik uiteindelijk wel irritant worden. Icona pop is dat volgens mij. 3FM luisteraar op het werk hè.
Ik typ je gvd nog automatisch na ookquote:
Wat een aids lied is dat.quote:
Deze week foute uur week toch.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij ons staat de laatste tijd Q-music op
Jebroer - allemaal lichtenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:33 schreef SjaakBauer het volgende:
Ga eens hardcore luisteren joh tjappies
Dat lijkt me ook kut.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij ons staat de laatste tijd Q-music op
Ik vond dat nummer met Will i am altijd wel ok.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef ValHallen het volgende:
Rihanna is ook kut geworden. Die had eerst nog wel een paar aardige nummers.
Had die kerel serieus gezegd dat alle mensen met kuttweets moesten opkankeren?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat nog wat van Pinkpop te kijken gisteren.
Einde bericht.
Rihanna mag mij weleens oraal bevredigen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef ValHallen het volgende:
Marcelo vekrocht?quote:
Welke kerel?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Had die kerel serieus gezegd dat alle mensen met kuttweets moesten opkankeren?
Sinds wanneer is dat eigenlijk niet meer met pinksteren?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat nog wat van Pinkpop te kijken gisteren.
Einde bericht.
Jemoeder.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jebroer is de grootste mongool ooit.
Ze vonden dat dit jaar pinksteren te vroeg viel en dat het dan te koud zou zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat eigenlijk niet meer met pinksteren?
Is er al iemand zeker ja?quote:
Mij gewoon met de hand.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rihanna mag mij weleens oraal bevredigen.
Ik ben nu officieel je tegenpool.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef ValHallen het volgende:
Undercover in Turkije he.quote:
Rihannaquote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef ValHallen het volgende:
Denk dat het te maken heeft met het vallen van Pinksteren, tenminste, Pinksteren viel dit jaar op 19 mei, toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat eigenlijk niet meer met pinksteren?
Dat Toivonen maar eens ergens tekent.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lens 9 miljoen
Mertens 10-12 miljoen
Beiden gaan de uitdaging aan, nu nog tekenen
Chris Brown kan dat wel fixen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:40 schreef SjaakBauer het volgende:
Rihanna moet eens een paar tikken op d'r smoel krijgen, met d'r opgeschoren kop.
Samen met Nicki Minaj vechten tegen Mike Tyson.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:40 schreef SjaakBauer het volgende:
Rihanna moet eens een paar tikken op d'r smoel krijgen, met d'r opgeschoren kop.
Spijtig dat Chris Brown een kasthomo is ja. Met dit soort tikken had hij zelfs een baby niet stil gekregen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:40 schreef SjaakBauer het volgende:
Pietertje ging volgensmij voor 3,5 of 4,5 naar Stoke, alleen daar hoor je weinig over.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat Toivonen maar eens ergens tekent.
Muziek wel, maar om te neuken andersom.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even een stelling:
Rihanna > Cheryl
Nee joh. Rihanna lijkt me echt een beest in bed.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Muziek wel, maar om te neuken andersom.
Ik ga een klacht achter de schermen indienen. Je smaak valt zorgelijk te noemen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee joh. Rihanna lijkt me echt een beest in bed.
Is leuk joh. Een stel werklozen met een enkele kokosnootplukker tegen een stel doorgeslagen Afrikaantjes.quote:
Ik denk dat gisteren niet meer overtreft gaat worden. Wat een pot.quote:
haha je zegt overtreft.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat gisteren niet meer overtreft gaat worden. Wat een pot.
Spanje was eng goed ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo, Uruguay had echt totaal niks in te brengen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziekelijk. Eindelijk een keer getik met kansen afdwingen.quote:
Ja, grafnummer is dat. Die nieuwe van Daft Punk ook al.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat nummer van Pharell vind ik dus echt irritant he. Over good girls met irritante gilletjes enzo erdoor. Ik word er helemaal gek van.
Ja, ik heb het niet kunnen zien omdat ik al lag te slapen, verdomme.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vond ik eerst leuk, maar is nu wel over.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, grafnummer is dat. Die nieuwe van Daft Punk ook al.
Xavi/Iniesta kunnen ook veel meer vrijuit spelen zonder Messi.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziekelijk. Eindelijk een keer getik met kansen afdwingen.
Daft Punk is/was huge in de underground. En al 10 jaar geen plaat uitgebracht dus als ze dan iets uitbrengen springt iedereen op de hypetrain.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die vond ik eerst leuk, maar is nu wel over.
Maar hoezo ineens zoveel hype om Daft Punk heen eigenlijk? Waren toch nooit zo groot?
Nouja underground... vroeger kwamen ze constant op tv.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daft Punk is/was huge in de underground. En al 10 jaar geen plaat uitgebracht dus als ze dan iets uitbrengen springt iedereen op de hypetrain.
8quote:Op maandag 17 juni 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk ben ik benieuwd hoeveel goals Tahiti moet incasseren. Donderdag Spanje - Tahiti.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die vond ik eerst leuk, maar is nu wel over.
Maar hoezo ineens zoveel hype om Daft Punk heen eigenlijk? Waren toch nooit zo groot?
Deze:quote:Op maandag 17 juni 2013 16:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daft Punk is/was huge in de underground. En al 10 jaar geen plaat uitgebracht dus als ze dan iets uitbrengen springt iedereen op de hypetrain.
10 jaar ja?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Suarez is een mongool.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was wel zielig hoe Suarez Forlan wegstuurde bij de vrije trap om de bal er vervolgens hard in te knallen. Ik snap niet waarom hij niet gewoon lekker stopt.
Ik heb op BBC gekeken.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef mrstylo het volgende:
Vonden jullie commentator van gister ook niet irritant? Leek wel alsof hij Nederland - Uruguay becommentarieerde. Was echt subjectief.
One more time drankspel in Albufeira gedaan met Long Island Ice Tea en bier. Van de 9 man hebben er 8 gekotst. Memorabel liedje inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2013 16:50 schreef mrstylo het volgende:
Dit is zo goed he.Zoveel herinneringen komen naar boven. Zit in mijn all time top 5.
\
Als je Suarez een baas vind zou je moeten worden gearresteerd voor medeplichtigheid aan mishandeling.quote:
Boeit mij weinig. Wel was het grappig hoe hij alle supporters groot gelijk gaf eerder te vertrekken. Om ze na de 2-1 ineens een soort van belerend toe te sprekenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef mrstylo het volgende:
Vonden jullie commentator van gister ook niet irritant? Leek wel alsof hij Nederland - Uruguay becommentarieerde. Was echt subjectief.
Uh, okquote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je Suarez een baas vind zou je moeten worden gearresteerd voor medeplichtigheid aan mishandeling.
Ik was toen 8.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
One more time drankspel in Albufeira gedaan met Long Island Ice Tea en bier. Van de 9 man hebben er 8 gekotst. Memorabel liedje inderdaad
Doe eens nietquote:Op maandag 17 juni 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij is een volslagen debiel.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zit wel een steekje of 2 los bij hem, zonde want voetballen kan hij toch welquote:Op maandag 17 juni 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:
Dat is nog altijd Mark van Bommel.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Suarez is de grootste debiel die ooit op de Nederlandse velden heeft rondgelopen.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit wel een steekje of 2 los bij hem, zonde want voetballen kan hij toch wel
Vooral One More Time.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was wel zielig hoe Suarez Forlan wegstuurde bij de vrije trap om de bal er vervolgens hard in te knallen. Ik snap niet waarom hij niet gewoon lekker stopt.
[..]
Nouja underground... vroeger kwamen ze constant op tv.
Wel jammer, want wat een geweldige voetballer is hetquote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Suarez is de grootste debiel die ooit op de Nederlandse velden heeft rondgelopen.
Ik was toen 19. Nu 21quote:
Suarez is nog wel een paar treedjes idioter.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is nog altijd Mark van Bommel.
Nee, Markje speelt de stoere leider. Suarez kan er niks aan doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel plezier.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo, het zit er weer op voor vandaag en de zon begint gelijk te schijnen hierIk ga lekker zwemmen. Doei
Aha.quote:
Vind dat nog wel meevallen, elke week zit ie maar weer in z'n eentje te ploeteren en laat ie heel Liverpool slechter spelen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel jammer, want wat een geweldige voetballer is het
Nee. Dat kon gewoon een vieze speler zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je er niets aan kan doen, is het wel triest om hem af te rekenen op zijn geestelijke handicap.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, Markje speelt de stoere leider. Suarez kan er niks aan doen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind dat nog wel meevallen, elke week zit ie maar weer in z'n eentje te ploeteren en laat ie heel Liverpool slechter spelen.
Het is een aparte speler. Maar Liverpool nog slechter laten voetballen, nee. Liverpool kan er gewoon niks meer van.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind dat nog wel meevallen, elke week zit ie maar weer in z'n eentje te ploeteren en laat ie heel Liverpool slechter spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |