Lolo Ferrari > Barbara Mori > Zooey Deschanel > Emilia Clarkquote:Op maandag 17 juni 2013 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Barbara Mori > Zooey Deschanel > Emilia Clark
Uhm, ok.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lolo Ferrari > Barbara Mori > Zooey Deschanel > Emilia Clark
Amber Heard > Scarlettquote:
Toevallig heb ik al enkele dagen geen last want pilletjes en neusspray.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt hooikoorts dus jij weet er niks van.
Ik zou haar zo doen hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die ziet er te goedkoop uit voor mij. En ze klinkt nog goedkoper.
Kom je nu ook al klaar op namen...quote:Op maandag 17 juni 2013 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
aah nee, dat is dat mens met die honden.
Nee ze komt wel hierheen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs als je dan van je zolder af moet?
Rode haartjesquote:
Ja oke, maar moest ook uitdelen enzo.quote:
Heeft toch met Mac Miller? Dan neem ik haar niet serieus.quote:
Nu wel dan.quote:
20 jaarquote:
Van wie?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja oke, maar moest ook uitdelen enzo.
20 is legitiemquote:Op maandag 17 juni 2013 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ja.
[..]
Beatrix is ook ooit 15 geweest.
Boehoe, die 9 dagenquote:
Aan jou. Je zei 'ook op namen', dus wat was de stap daarvoor?quote:
Nee, van wie.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aan jou. Je zei 'zelf op namen', dus wat was de stap daarvoor?
Deed me pijn.
baasquote:Op maandag 17 juni 2013 16:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Heeft toch met Mac Miller? Dan neem ik haar niet serieus.
[..]
Nu wel dan.
Van Glee toch? Lekker wijf ja. Heel erg cute.quote:
Van mezelf.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, van wie.
Van wie moest je uitdelen?
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Glee toch? Lekker wijf ja. Heel erg cute.
Vind zijn nieuwe album best oké eigenlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Heeft toch met Mac Miller? Dan neem ik haar niet serieus.
[..]
Nu wel dan.
Dan moet je dat beter doen. Dit was een complete faal.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Glee toch? Lekker wijf ja. Heel erg cute.
[..]
Van mezelf.
Gelukkig hebben we Googlequote:Op maandag 17 juni 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken al die vrouwennamen niet, terwijl ik het showbizz nieuws toch probeer te volgen
Ik moet ze ook googlen en zelfs als ik foto's zie (her)ken ik ze niet...quote:Op maandag 17 juni 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken al die vrouwennamen niet, terwijl ik het showbizz nieuws toch probeer te volgen
Ik ken ze ook niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Die van J.Cole is pas baas.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind zijn nieuwe album best oké eigenlijk.
Dat is mijn handicap. Heb een hart, dus wil mensen geen pijn doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan moet je dat beter doen. Dit was een complete faal.
Ja... jij kunt het nog op een generatiekloof gooien daarentegen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet ze ook googlen en zelfs als ik foto's zie (her)ken ik ze niet...
Geloofwaardig. Je komt zelf met series als Glee etc.quote:
Jij bent toch ook al 30+ ?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... jij kunt het nog op een generatiekloof gooien daarentegen.
Kan jij geen gezichten herkennen dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Geloofwaardig. Je komt zelf met series als Glee etc.
Don is 50+?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
34 ja, maar dat staat los van Ron.
Die herken ik meestal vrij snel.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan jij geen gezichten herkennen dan?
Ja ik ook. Alleen namen zijn moeilijk.quote:
Kanquote:Op maandag 17 juni 2013 16:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan jij geen gezichten herkennen dan?
Daar heb ik meestal ook niet zo'n moeite mee danquote:Op maandag 17 juni 2013 16:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik ook. Alleen namen zijn moeilijk.
Echt een kutprovincie lijkt me dat ja. Als we in Zeeland al op het strand liggen zijn ze op de wadden nog sneeuwballen aan het gooienquote:
Hier is het ook altijd fris hoor. Zeewind enzo.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt een kutprovincie lijkt me dat ja. Als we in Zeeland al op het strand liggen zijn ze op de wadden nog sneeuwballen aan het gooien![]()
aan het eind van de zomer niet dan is het juist hier soms het warmstquote:Op maandag 17 juni 2013 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is het ook altijd fris hoor. Zeewind enzo.
Dat is het meestal toch in Limburg enzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
aan het eind van de zomer niet dan is het juist hier soms het warmst
Zeker. Nieuwe CD van Jimi beviel goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |