Dat magquote:Op maandag 17 juni 2013 15:25 schreef Caland het volgende:
Zou je voor 9.95 ook de gecensureerde naaktfoto's van Yvonne er neer kunnen zetten en dan doorlinken naar omaseks ofzo. Of mag dat niet.
Dan heb jij mooi pech menneke.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
beter komt het niet hierheen, wil vanavond nog hardlopen
Die kan ik alleen zienquote:
Give him the 'D'quote:Op maandag 17 juni 2013 15:27 schreef Typisch het volgende:
deze speler heeft nu al 3 keer tegen mij gescoord, help
[ afbeelding ]
Vaagquote:Op maandag 17 juni 2013 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die kan ik alleen zien
Mijn naam is ook paars
Dat is echt behoorlijk kansloos.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die kan ik alleen zien
Mijn naam is ook paars
quote:
Iemand heeft voor mij ooit iets gemaakt, dat moest ik kopieren en plakken ergens op fok, en toen werd mijn naam paars en kreeg ik een lief-tagje.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Iemand heeft voor mij ooit iets gemaakt, dat moest ik kopieren en plakken ergs op fok, en toen werd mijn naam paars en kreeg ik een lief-tagje.
Wist ik veel dat niemand dat kan zien
Dan heeft het toch niet zoveel zin ?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Iemand heeft voor mij ooit iets gemaakt, dat moest ik kopieren en plakken ergens op fok, en toen werd mijn naam paars en kreeg ik een lief-tagje.
Dus jouw positieve reactie was enkel gericht op het in bed krijgen van C_A?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij hebt écht GHB nodig om vrouwen op te hosselen he...
Oh ik dacht dat je het er zelf had neergezet.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Iemand heeft voor mij ooit iets gemaakt, dat moest ik kopieren en plakken ergens op fok, en toen werd mijn naam paars en kreeg ik een lief-tagje.
Volgens mij heb je gewoon vieze plaatjes van jezelf verstuurd voor een nutteloze tag.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja. Maar ik rook niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij hebt écht GHB nodig om vrouwen op te hosselen he...
Dat was niet positiefquote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jouw positieve reactie was enkel gericht op het in bed krijgen van C_A?
Nee, ik snap dat allemaal toch nietquote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het er zelf had neergezet.
ik zie niks?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:31 schreef vandermar het volgende:
Ik zie het hier wel, kijk maar.
[ afbeelding ]
Mensen die daarover janken op allerlei fora dat er veel buitenlanders zijn, mogen echt hun poot breken.quote:
Prima. Maar ik bedoelde het niet hatelijk, omdat ik het zelf nu ook hebquote:Op maandag 17 juni 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die daarover janken op allerlei fora dat er veel buitenlanders zijn, mogen echt hun poot breken.
Klopt en zwanger van Happelquote:Op maandag 17 juni 2013 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet en C_A is al een koppeltje met Kapo.
Hun roleplaying is wel afgenomen anders. Volgens mij is het allang uit tussen die twee.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet en C_A is al een koppeltje met Kapo.
Oh ja... en hij weigert de alimentatie nog te betalen ook.quote:
Nou zaterdagavond/nacht nog niet hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun roleplaying is wel afgenomen anders. Volgens mij is het allang uit tussen die twee.
Verkeerd, kommagebruik.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die daarover janken op allerlei fora dat er veel buitenlanders zijn, mogen echt hun poot breken.
Was geiler dan mijn roleplaying met Jimbo/RonDanja?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou zaterdagavond/nacht nog niet hoor
Nee, naar het schijnt is het nog dik aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun roleplaying is wel afgenomen anders. Volgens mij is het allang uit tussen die twee.
[..]
Oh ja... en hij weigert de alimentatie nog te betalen ook.
dagquote:Op maandag 17 juni 2013 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, ik ga weer aan het werk
xoxo![]()
Ja echt welquote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was geiler dan mijn roleplaying met Jimbo/RonDanja?
Oksels scheren.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef Tjacka het volgende:
we kunnen het weer over mannen dingen hebben jongens
TETTEN!quote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef Tjacka het volgende:
Toch ga ik hem kopenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef Typisch het volgende:
http://www.psx-sense.nl/1(...)_source=headliner.nl
Xbox ONe.
Dat zijn vrouwen dingenquote:
Aldus google.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef Tjacka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |