Welk format? Maar dan zal ik eerst toestemming moeten vragen uiteraard.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij een linkje naar je Mikey filmpje in dit format voor mij maken?
[..]
KLB / Adverteer hier voor 25eurquote:Op maandag 17 juni 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maak er een KLB topic over, kijken hoe lang hij open blijft.
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:18 schreef Doublepain het volgende:
Wtf wie heeft mijn account gehacked?
Beetje mijn PI veranderen
Staat er nu bij. 9.95 is geen geld voor 75 k views.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk format? Maar dan zal ik eerst toestemming moeten vragen uiteraard.
Anderen de schuld geven van je geestelijke handicap is bijzonder treurig.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:18 schreef Doublepain het volgende:
hoeveel FA's zijn er (en ik weet dat ze dat niet krijgen maar toch) zeg dat er 5FA's zijn, is dat nog maar 30k, blijft er een behoorlijk bedrag over.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begrijpt best dat hij op FA's doeltOf het waar is weet ik niet, maar ik geef er ook niks om.
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:18 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb geen enkel idee wat je van mij vraagt.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat er nu bij. 9.95 is geen geld voor 75 k views.
Is één grote 'Ehm, ok' voor mij.quote:Afbeelding van 120x60 pixels in .gif, .png of .jpg, geserveerd vanaf uw eigen server. LET OP: U ontvangt géén factuur! Vul bij \'banner url\' de locatie van uw banner in op uw website, en bij \'link\' de url van de pagina waarnaar de banner moet verwijzen. Bij foutieve invoer verlenen wij géén restitutie
?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:18 schreef Doublepain het volgende:
Klik op "adverteer hier voor 9.95" aan de linkerkant van fok. Daar moet dat filmpje van Strootman komen.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel idee wat je van mij vraagt.
[..]
Is één grote 'Ehm, ok' voor mij.
Van Don gekregen voor zijn campagneposterquote:Op maandag 17 juni 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heeft JR-Style-93 een tag met ''Graaf Voetbal''?
Voor z'n cartoon van Raja.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, nee geen idee hoe ik dat zou kunnen doen. Al zou ik er op zich best wat euro's voor over hebbenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klik op "adverteer hier voor 9.95" aan de linkerkant van fok. Daar moet dat filmpje van Strootman komen.
The question is, who cares?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
beter komt het niet hierheen, wil vanavond nog hardlopenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
De poep heeft de ventilator geraakt hiero. Noodweer dit dat.
Stijn want die is jaloers.quote:
Lekker voor de regen uitlopenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
beter komt het niet hierheen, wil vanavond nog hardlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |