R.I.P.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Onlogisch is na zijn faal actie wel verdwenen van het toneel. Ik mis hem
Dat heb ik gemist.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zit nog in een hoekje bij te komen.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
... daardoor zou ik juist géén zin meer hebben in een glaasje melk.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Door dat prostaatmelken kreeg ik zin in een glaasje melk. Dus ik drink nu een glaasje melk.
Einde.
Burgerlijk mannetje. Kapiteintje zou je eigenlijk op de vingers moeten tikken hiervoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
... daardoor zou ik juist géén zin meer hebben in een glaasje melk.
Ga jij lekker sperma slikken dan met je hipstersnorquote:Op maandag 17 juni 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Burgerlijk mannetje. Kapiteintje zou je eigenlijk op de vingers moeten tikken hiervoor.
Ach ja, ik ben niet helemaal normaal daarin .Na het schijten heb ik ook altijd zin in een zeeuwse bolus.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
... daardoor zou ik juist géén zin meer hebben in een glaasje melk.
Wow... ik dacht dat we ons avontuurtje geheim zouden houden.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga jij lekker sperma slikken dan met je hipstersnor
........quote:Op maandag 17 juni 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... ik dacht dat we ons avontuurtje geheim zouden houden.
... Wtf man... Je zet zelf sperma op mijn snor in en nu begin je over regen...quote:
Maak er een KLB topic over, kijken hoe lang hij open blijft.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
even iets anders maar tering hey... de banner op fok is dus+- 25eur per dag (uiteraard ligt dit aan het aantal views wat je wilt maar ze beginnen dus v/a 25eur. en is deze niet altijd te zien bij iedereen gezien er een roulatie is van banners)
maar zeg even dat de 3 banners die er op de site staan dus een roulatie hebben van 6 stuks. (dit kunnen er makkelijk 10 zijn, maar laten we het reeel houden)
dat is 6x25eur , x 3 = 450 eur per dag.
Dat even maal 365, dan kom je op : 164.250 euro PER JAAR !
De tyfus voor die abbotjesik stop geen geld meer in deze website
Alle mods krijgen 6k per maand he. Kosten rijzen de pan uit.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
even iets anders maar tering hey... de banner op fok is dus+- 25eur per dag (uiteraard ligt dit aan het aantal views wat je wilt maar ze beginnen dus v/a 25eur. en is deze niet altijd te zien bij iedereen gezien er een roulatie is van banners)
maar zeg even dat de 3 banners die er op de site staan dus een roulatie hebben van 6 stuks. (dit kunnen er makkelijk 10 zijn, maar laten we het reeel houden)
sorry, maar neequote:Op maandag 17 juni 2013 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alle mods krijgen 6k per maand he. Kosten rijzen de pan uit.
Danny wordt rijk door dit forumquote:Op maandag 17 juni 2013 15:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
5,5kquote:Op maandag 17 juni 2013 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je begrijpt best dat hij op FA's doeltquote:
De admins krijgen 3K schoon bijna per maand.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij een linkje naar je Mikey filmpje in dit format voor mij maken?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begrijpt best dat hij op FA's doeltOf het waar is weet ik niet, maar ik geef er ook niks om.
quote:Afbeelding van 120x60 pixels in .gif, .png of .jpg, geserveerd vanaf uw eigen server. LET OP: U ontvangt géén factuur! Vul bij \'banner url\' de locatie van uw banner in op uw website, en bij \'link\' de url van de pagina waarnaar de banner moet verwijzen. Bij foutieve invoer verlenen wij géén restitutie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |