Prostaat melken, dankzij jou zit er teveel eelt...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zegt de user die zich afsjort op fotos van mannen met lange blonde lokken
houdt*quote:Op maandag 17 juni 2013 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prostaat melken, dankzij jou zit er teveel eelt...
Jimbo houd je bek.
beetje jammer weer van dat ' met zn allen op 1 intrappen ' gedrag ... zijn zeker Marokkanen in frankrijk?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Busje traangas bij.
Gewoon, voor het geval dat.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo houd je bek.
Ik las laatst dat je prostaat ook de reden is dat je een harde lul kunt krijgen als je een moeilijk grote bolus zit te draaien.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo houd je bek.
WATquote:Op maandag 17 juni 2013 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de user welke net nog openlijk over een naakte Tjacka fantaseerde.
nog nooit gehad, die twee zijn zo ver van elkaar af dat het me onmogelijk lijktquote:Op maandag 17 juni 2013 15:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je prostaat ook de reden is dat je een harde lul kunt krijgen als je een moeilijk grote bolus zit te draaien.
Dus.
WAARquote:Op maandag 17 juni 2013 15:01 schreef Saind het volgende:
[..]
ALDUS DE USER WELKE NET NOG OPENLIJK OVER EEN NAAKTE TJACKA FANTASEERDE!
Kennelijk nog nooit geëxperimenteerd. Wellicht wat om samen met je vriendin tijdens het onweer uit te proberen.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog nooit gehad, die twee zijn zo ver van elkaar af dat het me onmogelijk lijkt
Mijn excuses voor mijn vulgaire teksten, Jimbo zijn schuld.quote:
nooit nietquote:Op maandag 17 juni 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk nog nooit geëxperimenteerd. Wellicht wat om samen met je vriendin tijdens het onweer uit te proberen.
Nee, het is een gebod.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |