Da's nog altijd beter dan een snor.quote:
Dat scenario is wel een verklaring voor Jimbo zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 14:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga savonds ergens dineren in het donker, helemaal verduisterd (inb4 darkroom)
Lijkt me wel lachen met onweer op de achtergrond, maar zit liever voor t raam dan
Ik heb hier vanaf m'n balkon echt 180 graden view over de stad. Echt mooi om te zien hoe dat allemaal opbouwt en superdreigend wordt en dan uiteindelijk fucking hard losgaat. Vind dat echt een fascinerend schouwspel.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is haast wel een zekerheidje. Ik hoordevanmorgen op de radio dat alleweermannetjes al rukkend bij de weerkaarten stonden tijdens de 09.00 uur koffie. Het onweer zal plaatsvinden tot op een hoogte van 17 kilometer. En volgens de weer hooligans is dat redelijk uitzonderlijk.
Zij meteen naar de tentoonstelling in Leiden om die ijsbeer te melken.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bovendien zei ik iets afrukken. Niet knutdeijsbeer afrukken.
Jij kwam ook naar de meet toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zij meteen naar de tentoonstelling in Leiden om die ijsbeer te melken.
waarom las ik toch ' Zwem je daar naakt?quote:
Verdomme.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen als je op een zolderkamer zit en je elektrische apparatuur staat aan.
Oh nee, nu weet ik wat 't probleem is idd.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef Saind het volgende:
Heeft iemand kennis van autospeakers? 13cm geloof ik. Heb nu helemaal geen geluid in de auto
Omdat je een seksistisch mannetje bent.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarom las ik toch ' Zwem je daar naakt?
Misschien heb je rare films gezien.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarom las ik toch ' Zwem je daar naakt?
Daar en in de JoeEsEe zie je echt wel dat harder straffen effect heeft.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef Caland het volgende:
En dan zeiken wij op het jeugdgeweld hier.
Ghetto's in Frankrijk
bah, viespeukjequote:Op maandag 17 juni 2013 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat scenario is wel een verklaring voor Jimbo zijn
[ afbeelding ]
honkbal knuppels en (bijlen/scheppen oid?)quote:
Vorig jaar, of misschien twee jaar terug, hebben we een keer idioot onweer gehad. Was echt zo'n heeeele bizarre storm toen. Zat op m'n werk, hebben we een oude boerenloods als opslag en het weiland ernaast als parkeerterrein. Met twee collega's in de zwembroek op een stoel in het weiland bier gaan drinken tot het he-le-maal loesoe ging. Die aanrollende wolken en dat het ineens keidonker wordtquote:Op maandag 17 juni 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb hier vanaf m'n balkon echt 180 graden view over de stad. Echt mooi om te zien hoe dat allemaal opbouwt en superdreigend wordt en dan uiteindelijk fucking hard losgaat. Vind dat echt een fascinerend schouwspel.
dat zal ik ook nooit ontkennen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je een seksistisch mannetje bent.
Als jouw collega begint te melken zeker ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij kwam ook naar de meet toch?
Busje traangas bij.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
honkbal knuppels en (bijlen/scheppen oid?)
defuck
zegt de user die zich afsjort op fotos van mannen met lange blonde lokkenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de user welke net nog openlijk over een naakte Tjacka fantaseerde.
Plus is wel dat het tegen die tijd m'n collega niet meer isquote:Op maandag 17 juni 2013 14:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als jouw collega begint te melken zeker ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |