Dat magquote:Op maandag 17 juni 2013 15:25 schreef Caland het volgende:
Zou je voor 9.95 ook de gecensureerde naaktfoto's van Yvonne er neer kunnen zetten en dan doorlinken naar omaseks ofzo. Of mag dat niet.
Dan heb jij mooi pech menneke.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
beter komt het niet hierheen, wil vanavond nog hardlopen
Die kan ik alleen zienquote:
Give him the 'D'quote:Op maandag 17 juni 2013 15:27 schreef Typisch het volgende:
deze speler heeft nu al 3 keer tegen mij gescoord, help
[ afbeelding ]
Vaagquote:Op maandag 17 juni 2013 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die kan ik alleen zien
Mijn naam is ook paars
Dat is echt behoorlijk kansloos.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die kan ik alleen zien
Mijn naam is ook paars
quote:
Iemand heeft voor mij ooit iets gemaakt, dat moest ik kopieren en plakken ergens op fok, en toen werd mijn naam paars en kreeg ik een lief-tagje.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Iemand heeft voor mij ooit iets gemaakt, dat moest ik kopieren en plakken ergs op fok, en toen werd mijn naam paars en kreeg ik een lief-tagje.
Wist ik veel dat niemand dat kan zien
Dan heeft het toch niet zoveel zin ?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Iemand heeft voor mij ooit iets gemaakt, dat moest ik kopieren en plakken ergens op fok, en toen werd mijn naam paars en kreeg ik een lief-tagje.
Dus jouw positieve reactie was enkel gericht op het in bed krijgen van C_A?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij hebt écht GHB nodig om vrouwen op te hosselen he...
Oh ik dacht dat je het er zelf had neergezet.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Iemand heeft voor mij ooit iets gemaakt, dat moest ik kopieren en plakken ergens op fok, en toen werd mijn naam paars en kreeg ik een lief-tagje.
Volgens mij heb je gewoon vieze plaatjes van jezelf verstuurd voor een nutteloze tag.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja. Maar ik rook niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij hebt écht GHB nodig om vrouwen op te hosselen he...
Dat was niet positiefquote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jouw positieve reactie was enkel gericht op het in bed krijgen van C_A?
Nee, ik snap dat allemaal toch nietquote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het er zelf had neergezet.
ik zie niks?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:31 schreef vandermar het volgende:
Ik zie het hier wel, kijk maar.
[ afbeelding ]
Mensen die daarover janken op allerlei fora dat er veel buitenlanders zijn, mogen echt hun poot breken.quote:
Prima. Maar ik bedoelde het niet hatelijk, omdat ik het zelf nu ook hebquote:Op maandag 17 juni 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die daarover janken op allerlei fora dat er veel buitenlanders zijn, mogen echt hun poot breken.
Klopt en zwanger van Happelquote:Op maandag 17 juni 2013 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet en C_A is al een koppeltje met Kapo.
Hun roleplaying is wel afgenomen anders. Volgens mij is het allang uit tussen die twee.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet en C_A is al een koppeltje met Kapo.
Oh ja... en hij weigert de alimentatie nog te betalen ook.quote:
Nou zaterdagavond/nacht nog niet hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun roleplaying is wel afgenomen anders. Volgens mij is het allang uit tussen die twee.
Verkeerd, kommagebruik.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die daarover janken op allerlei fora dat er veel buitenlanders zijn, mogen echt hun poot breken.
Was geiler dan mijn roleplaying met Jimbo/RonDanja?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou zaterdagavond/nacht nog niet hoor
Nee, naar het schijnt is het nog dik aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun roleplaying is wel afgenomen anders. Volgens mij is het allang uit tussen die twee.
[..]
Oh ja... en hij weigert de alimentatie nog te betalen ook.
dagquote:Op maandag 17 juni 2013 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, ik ga weer aan het werk
xoxo![]()
Ja echt welquote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was geiler dan mijn roleplaying met Jimbo/RonDanja?
Oksels scheren.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef Tjacka het volgende:
we kunnen het weer over mannen dingen hebben jongens
TETTEN!quote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef Tjacka het volgende:
Toch ga ik hem kopenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef Typisch het volgende:
http://www.psx-sense.nl/1(...)_source=headliner.nl
Xbox ONe.
Dat zijn vrouwen dingenquote:
Aldus google.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus google.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kip met slaquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kwark, anders kom je deze SC niet meer in.
Deze foto post ik omdat ik tevreden ben over mijn lichaam. Als jullie het gay noemen, zijn jullie onzeker over je geaardheid en zulks.
[ afbeelding ]
Gemma Arterton toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, vond dat het weer eens tijd voor haar was.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gemma Arterton toch?
Leuke dame wel.
Zijn er ook tettenpics voorhanden?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, vond dat het weer eens tijd voor haar was.
Vast wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zijn er ook tettenpics voorhanden?
Voëquote:
Dat mag jij vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |