Dat is Icona Popquote:Op maandag 17 juni 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zij is toch ook van "drive my car into a bridge - I DONT CARE" oid?
Die vond ik ook nog best ok namelijk.
Bij ons staat de laatste tijd Q-music opquote:Op maandag 17 juni 2013 16:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die vond ik uiteindelijk wel irritant worden. Icona pop is dat volgens mij. 3FM luisteraar op het werk hè.
Ik typ je gvd nog automatisch na ookquote:
Wat een aids lied is dat.quote:
Deze week foute uur week toch.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij ons staat de laatste tijd Q-music op
Jebroer - allemaal lichtenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:33 schreef SjaakBauer het volgende:
Ga eens hardcore luisteren joh tjappies
Dat lijkt me ook kut.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij ons staat de laatste tijd Q-music op
Ik vond dat nummer met Will i am altijd wel ok.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef ValHallen het volgende:
Rihanna is ook kut geworden. Die had eerst nog wel een paar aardige nummers.
Had die kerel serieus gezegd dat alle mensen met kuttweets moesten opkankeren?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat nog wat van Pinkpop te kijken gisteren.
Einde bericht.
Rihanna mag mij weleens oraal bevredigen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef ValHallen het volgende:
Rihanna is ook kut geworden. Die had eerst nog wel een paar aardige nummers.
Marcelo vekrocht?quote:
Welke kerel?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Had die kerel serieus gezegd dat alle mensen met kuttweets moesten opkankeren?
Sinds wanneer is dat eigenlijk niet meer met pinksteren?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat nog wat van Pinkpop te kijken gisteren.
Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |