Jemoeder.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jebroer is de grootste mongool ooit.
Ze vonden dat dit jaar pinksteren te vroeg viel en dat het dan te koud zou zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat eigenlijk niet meer met pinksteren?
Is er al iemand zeker ja?quote:
Mij gewoon met de hand.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rihanna mag mij weleens oraal bevredigen.
Ik ben nu officieel je tegenpool.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef ValHallen het volgende:
Rihanna is ook kut geworden. Die had eerst nog wel een paar aardige nummers.
Undercover in Turkije he.quote:
Rihannaquote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef ValHallen het volgende:
Rihanna is ook kut geworden. Die had eerst nog wel een paar aardige nummers.
Denk dat het te maken heeft met het vallen van Pinksteren, tenminste, Pinksteren viel dit jaar op 19 mei, toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat eigenlijk niet meer met pinksteren?
Dat Toivonen maar eens ergens tekent.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lens 9 miljoen
Mertens 10-12 miljoen
Beiden gaan de uitdaging aan, nu nog tekenen
Chris Brown kan dat wel fixen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:40 schreef SjaakBauer het volgende:
Rihanna moet eens een paar tikken op d'r smoel krijgen, met d'r opgeschoren kop.
Samen met Nicki Minaj vechten tegen Mike Tyson.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:40 schreef SjaakBauer het volgende:
Rihanna moet eens een paar tikken op d'r smoel krijgen, met d'r opgeschoren kop.
Spijtig dat Chris Brown een kasthomo is ja. Met dit soort tikken had hij zelfs een baby niet stil gekregen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:40 schreef SjaakBauer het volgende:
Pietertje ging volgensmij voor 3,5 of 4,5 naar Stoke, alleen daar hoor je weinig over.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat Toivonen maar eens ergens tekent.
Muziek wel, maar om te neuken andersom.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even een stelling:
Rihanna > Cheryl
Nee joh. Rihanna lijkt me echt een beest in bed.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Muziek wel, maar om te neuken andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |