Als je Suarez een baas vind zou je moeten worden gearresteerd voor medeplichtigheid aan mishandeling.quote:
Boeit mij weinig. Wel was het grappig hoe hij alle supporters groot gelijk gaf eerder te vertrekken. Om ze na de 2-1 ineens een soort van belerend toe te sprekenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef mrstylo het volgende:
Vonden jullie commentator van gister ook niet irritant? Leek wel alsof hij Nederland - Uruguay becommentarieerde. Was echt subjectief.
Uh, okquote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je Suarez een baas vind zou je moeten worden gearresteerd voor medeplichtigheid aan mishandeling.
Ik was toen 8.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
One more time drankspel in Albufeira gedaan met Long Island Ice Tea en bier. Van de 9 man hebben er 8 gekotst. Memorabel liedje inderdaad
Doe eens nietquote:Op maandag 17 juni 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij is een volslagen debiel.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zit wel een steekje of 2 los bij hem, zonde want voetballen kan hij toch welquote:Op maandag 17 juni 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:
Dat is nog altijd Mark van Bommel.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Suarez is de grootste debiel die ooit op de Nederlandse velden heeft rondgelopen.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit wel een steekje of 2 los bij hem, zonde want voetballen kan hij toch wel
Vooral One More Time.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was wel zielig hoe Suarez Forlan wegstuurde bij de vrije trap om de bal er vervolgens hard in te knallen. Ik snap niet waarom hij niet gewoon lekker stopt.
[..]
Nouja underground... vroeger kwamen ze constant op tv.
Wel jammer, want wat een geweldige voetballer is hetquote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Suarez is de grootste debiel die ooit op de Nederlandse velden heeft rondgelopen.
Ik was toen 19. Nu 21quote:
Suarez is nog wel een paar treedjes idioter.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is nog altijd Mark van Bommel.
Nee, Markje speelt de stoere leider. Suarez kan er niks aan doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel plezier.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo, het zit er weer op voor vandaag en de zon begint gelijk te schijnen hierIk ga lekker zwemmen. Doei
Aha.quote:
Vind dat nog wel meevallen, elke week zit ie maar weer in z'n eentje te ploeteren en laat ie heel Liverpool slechter spelen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel jammer, want wat een geweldige voetballer is het
Nee. Dat kon gewoon een vieze speler zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je er niets aan kan doen, is het wel triest om hem af te rekenen op zijn geestelijke handicap.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, Markje speelt de stoere leider. Suarez kan er niks aan doen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind dat nog wel meevallen, elke week zit ie maar weer in z'n eentje te ploeteren en laat ie heel Liverpool slechter spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |