Ik ga een klacht achter de schermen indienen. Je smaak valt zorgelijk te noemen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee joh. Rihanna lijkt me echt een beest in bed.
Is leuk joh. Een stel werklozen met een enkele kokosnootplukker tegen een stel doorgeslagen Afrikaantjes.quote:
Ik denk dat gisteren niet meer overtreft gaat worden. Wat een pot.quote:
haha je zegt overtreft.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat gisteren niet meer overtreft gaat worden. Wat een pot.
Spanje was eng goed ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo, Uruguay had echt totaal niks in te brengen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziekelijk. Eindelijk een keer getik met kansen afdwingen.quote:
Ja, grafnummer is dat. Die nieuwe van Daft Punk ook al.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat nummer van Pharell vind ik dus echt irritant he. Over good girls met irritante gilletjes enzo erdoor. Ik word er helemaal gek van.
Ja, ik heb het niet kunnen zien omdat ik al lag te slapen, verdomme.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vond ik eerst leuk, maar is nu wel over.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, grafnummer is dat. Die nieuwe van Daft Punk ook al.
Xavi/Iniesta kunnen ook veel meer vrijuit spelen zonder Messi.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziekelijk. Eindelijk een keer getik met kansen afdwingen.
Daft Punk is/was huge in de underground. En al 10 jaar geen plaat uitgebracht dus als ze dan iets uitbrengen springt iedereen op de hypetrain.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die vond ik eerst leuk, maar is nu wel over.
Maar hoezo ineens zoveel hype om Daft Punk heen eigenlijk? Waren toch nooit zo groot?
Nouja underground... vroeger kwamen ze constant op tv.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daft Punk is/was huge in de underground. En al 10 jaar geen plaat uitgebracht dus als ze dan iets uitbrengen springt iedereen op de hypetrain.
8quote:Op maandag 17 juni 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk ben ik benieuwd hoeveel goals Tahiti moet incasseren. Donderdag Spanje - Tahiti.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die vond ik eerst leuk, maar is nu wel over.
Maar hoezo ineens zoveel hype om Daft Punk heen eigenlijk? Waren toch nooit zo groot?
Deze:quote:Op maandag 17 juni 2013 16:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daft Punk is/was huge in de underground. En al 10 jaar geen plaat uitgebracht dus als ze dan iets uitbrengen springt iedereen op de hypetrain.
10 jaar ja?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Suarez is een mongool.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was wel zielig hoe Suarez Forlan wegstuurde bij de vrije trap om de bal er vervolgens hard in te knallen. Ik snap niet waarom hij niet gewoon lekker stopt.
Ik heb op BBC gekeken.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef mrstylo het volgende:
Vonden jullie commentator van gister ook niet irritant? Leek wel alsof hij Nederland - Uruguay becommentarieerde. Was echt subjectief.
One more time drankspel in Albufeira gedaan met Long Island Ice Tea en bier. Van de 9 man hebben er 8 gekotst. Memorabel liedje inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2013 16:50 schreef mrstylo het volgende:
Dit is zo goed he.Zoveel herinneringen komen naar boven. Zit in mijn all time top 5.
\
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |