maar daarna bij ons moet je maar opletten in augustusquote:Op maandag 17 juni 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het meestal toch in Limburg enzo?
Ja manquote:
Ik zal opletten.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar daarna bij ons moet je maar opletten in augustus
Ja. Nieuwe QOTSA is vet, nieuwe Nick Cave ook. Ontdek daarnaast weer veel nieuwe hiphop en dance.quote:
Great minds G.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Nieuwe QOTSA is vet, nieuwe Nick Cave ook. Ontdek daarnaast weer veel nieuwe hiphop en dance.
Echt hè. Staat er vol mee. Twitter en FB faals. Heerlijk man.quote:
Ik was best teleurgesteld in je toen je stelde dat Wil-i-am feat Britney wel een verfrissend nummer was. Gezien je UI/ondertitel had ik toch altijd goede hoop voor je.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Nieuwe QOTSA is vet, nieuwe Nick Cave ook. Ontdek daarnaast weer veel nieuwe hiphop en dance.
Neenee, ik vond het een goed popnummer. Terug naar de 90's kan ik wel waarderen. Ik luister eigenlijk alleen popmuziek als de radio aan staat.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was best teleurgesteld in je toen je stelde dat Wil-i-am feat Britney wel een verfrissend nummer was. Gezien je UI/ondertitel had ik toch altijd goede hoop voor je.
quote:
Ludovico Einaudi ja? Daarbij heb ik steeds het gevoel dat ik in een flim noir zit.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neenee, ik vond het een goed popnummer. Terug naar de 90's kan ik wel waarderen. Ik luister eigenlijk alleen popmuziek als de radio aan staat.
'90'squote:Op maandag 17 juni 2013 16:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neenee, ik vond het een goed popnummer. Terug naar de 90's kan ik wel waarderen. Ik luister eigenlijk alleen popmuziek als de radio aan staat.
Mag ik jouw kaasschaaf lenen?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Ludovico Einaudi ja? Daarbij heb ik steeds het gevoel dat ik in een flim noir zit.
Daarnaast kan REM gewoon echt niet Stijn. Ga je schamen. In een hoekje. Met een kaasschaaf.
Britney Bitch is grootste AIDS nummer ooit gemaakt.quote:
Oh en ik vond vooral de Britney gedeeltes wel aardig. Will.I.Am is een mongool.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was best teleurgesteld in je toen je stelde dat Wil-i-am feat Britney wel een verfrissend nummer was. Gezien je UI/ondertitel had ik toch altijd goede hoop voor je.
Nee man. Ligt lekker in het gehoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Britney Bitch is grootste AIDS nummer ooit gemaakt.
Heb jij Carly Rae Jepsen gemist of zo?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Britney Bitch is grootste AIDS nummer ooit gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |