Nog nooit van me leven op een camping verbleven. Ben er 1x geweest om geld te wisselen, ben me kapot geschrokken van de triestigheid...quote:Op maandag 17 juni 2013 13:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik kan een ding zweren, ik ga nooit van me leven de camping opdaar voel ik me echt te elitair voor
(mooi woord om te zeggen dat je het gewoon ronduit kut vind)
mn kinderen mogen niet zeiken als ze verwend worden in een luxe hotel of dikke villa aan het strandquote:Op maandag 17 juni 2013 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zielig voor je kinderen.
Ik heb ook een hekel aan campings, maar voor kinderen toch wel leukste optie.
niet andersom ? hmdi naar dvi ? of wil je echt je PC op je TV krijgen?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga zo toevallig ff wat kabeltjes halen. DVI naar HDMI en wat tulpstekkertjes voor geluid van m'n pc naar versterker.
Daarvoor ga je echt op vakantie ja. Uitgaan..quote:Op maandag 17 juni 2013 13:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dus wat blijft er over...uitgaan
nou leuk man....
Vind daar echt geen kut meer aan, al jaren niet
Je bent al een te grote cheapass om 500 euro aan een vakantie uit te gevenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mn kinderen mogen niet zeiken als ze verwend worden in een luxe hotel of dikke villa aan het strand
Onzin man. Wij stonden een jaar of 4 op dezelfde plek en naast ons stonden 2 miljonair familie's.quote:
Enige wat ik echt de shit vind is met de auto naar Zuid-Frankrijk en wat surfen daar. Voor de rest trekt dat hele zomervakantie me niet meer dan een vakantie in februari naar een oord waar alsnog zon staat.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso G.
Maar sowieso zomervakanties, wel tof enzo. Maar altijd te snel voorbij en vaak stervensduur. Afgelopen jaar vaak weekendjes weg geweest, ryanair cheap ass stad, bungalowparkje. Lekker een keer in de twee maanden ofzo.
Ben je misschien hetzelfde kwijt en je hebt eigenlijk constant iets om naar uit te kijken.
dit dus.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog nooit van me leven op een camping verbleven. Ben er 1x geweest om geld te wisselen, ben me kapot geschrokken van de triestigheid...
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb me als kind altijd prima vermaakt in hotels of een villa ofzo in het buitenland.
Pauper zegt niets over hoe rijk je bent. Zie reclame van de Frogers.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onzin man. Wij stonden een jaar of 4 op dezelfde plek en naast ons stonden 2 miljonair familie's.![]()
1 keer gedaan met een gehuurde caravan, vond het best leuk maar het laatste gedeelte van die vakantie gewoon de caravan gedropt en in een hotel gaan zittenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog nooit van me leven op een camping verbleven. Ben er 1x geweest om geld te wisselen, ben me kapot geschrokken van de triestigheid...
Het is inderdaad maar wat je gewend bent. Ik zou het in elk geval helemaal niks vinden en mijn kinderen gaan dus ook alleen maar naar hotels en villa's.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:46 schreef Tjacka het volgende:
ik heb mij als kind altijd prima vermaakt op een camping
O.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pauper zegt niets over hoe rijk je bent. Zie reclame van de Frogers.
Lekker gelul ook allemaal. Villa dit villa dat. Puntje bij paaltje kun je dat in 't hoogseizoen nooit in je eentje betalen en waarschijnlijk is 't een gewoon huis.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent al een te grote cheapass om 500 euro aan een vakantie uit te gevenWat denk je kwijt te zijn voor een villa met de kids?
En uit ervaring: niks aan. Hoe luxe ook.
klopt man echt een pauper die jimboquote:Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zonder dat ik m ken komt Jimbo eigenlijk als een grote pauper over dan wat er op een camping staat ergens in Italie. Zo'n camping in Brabant ofzo is wel erg ja.
Zijn genoeg campings die meer kosten dan een villa in de provence. Nederlandse paupers kunnen dat echt niet meer betalen, hoogzomer nette camping ergens in het zuiden.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker gelul ook allemaal. Villa dit villa dat. Puntje bij paaltje kun je dat in 't hoogseizoen nooit in je eentje betalen en waarschijnlijk is 't een gewoon huis.
Wij hebben ook een 'villa' is gewoon een vrijstaand huisje met een tuintje eromheen in Portugal.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker gelul ook allemaal. Villa dit villa dat. Puntje bij paaltje kun je dat in 't hoogseizoen nooit in je eentje betalen en waarschijnlijk is 't een gewoon huis.
Vrijstaande villa's met zwembad zijn eigenlijk nooit echt duur geweest. Vooral omdat die vaak net buiten de toeristische gebieden te huren zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
bungalowtje ook prima hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar wat je gewend bent. Ik zou het in elk geval helemaal niks vinden en mijn kinderen gaan dus ook alleen maar naar hotels en villa's.
uit ervaring, fucking briljant juistquote:Op maandag 17 juni 2013 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent al een te grote cheapass om 500 euro aan een vakantie uit te gevenWat denk je kwijt te zijn voor een villa met de kids?
En uit ervaring: niks aan. Hoe luxe ook.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onzin man. Wij stonden een jaar of 4 op dezelfde plek en naast ons stonden 2 miljonair familie's.![]()
doe er een jacuzzi inquote:Op maandag 17 juni 2013 13:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uit ervaring, fucking briljant juist
en ja, nu 500 even uitsparen, zoals ik zei, ik ga mn tuin verbouwen dus stop het daar liever in
Ik ben niet anders gewend, als we zo'n flydrive type vakantie deden in de Algarve was het echt altijd een villa. Kan het niet anders noemen. In nagenoeg alle andere landen hotels. En dan ook het liefst 5 sterren, je raakt als je veel zakelijk reist nogal verwend helaas...quote:Op maandag 17 juni 2013 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger had ik echt voetbaltoernooitjes nodig op de camping hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 13:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bungalowtje ook prima hoor.
ik had vroeger weinig nodig om mij te vermaken, nog steeds eigenlijk.
Dit dus. Als je denkt dat een camping een of ander cheap alternatief is voor een huisje kom je bedrogen uit.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn genoeg campings die meer kosten dan een villa in de provence. Nederlandse paupers kunnen dat echt niet meer betalen, hoogzomer nette camping ergens in het Zuiden.
Dat bedoel ik. Gewoon een huis met een tuin en een zwembadje. Maar mensen die hun hele leven in een rijtjeshuis in de stad wonen noemen al snel iets een villa heb ik 't idee.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wij hebben ook een 'villa' is gewoon een vrijstaand huisje met een tuintje eromheen in Portugal.
quote:
Ja, maar jij woont zelf ook in een kast van een huis.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend, als we zo'n flydrive type vakantie deden in de Algarve was het echt altijd een villa. Kan het niet anders noemen. In nagenoeg alle andere landen hotels. En dan ook het liefst 5 sterren, je raakt als je veel zakelijk reist nogal verwend helaas...
wanneer gaan we little big planet spelen?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]Goedzo boys jullie hebben me ontmaskerd hoor
wij zaten nooit in een tent, dat dan niet, maar voor de rest al gaf je mij en mijn broertje een bal had je geen kind aan ons. en af en toe een rondje fietsen lekker man.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vroeger had ik echt voetbaltoernooitjes nodig op de camping hoorTafeltennisen, zwemmen. Heerlijk man.
Jij woont zelf al in een aardig groot huis, dan telt dat allemaal niet meer Ron.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend, als we zo'n flydrive type vakantie deden in de Algarve was het echt altijd een villa. Kan het niet anders noemen. In nagenoeg alle andere landen hotels. En dan ook het liefst 5 sterren, je raakt als je veel zakelijk reist nogal verwend helaas...
Puick plan!quote:
Jij weet.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vroeger had ik echt voetbaltoernooitjes nodig op de camping hoorTafeltennisen, zwemmen. Heerlijk man.
heb je een ps3 ?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
wanneer gaan we little big planet spelen?
dan speel ik daarna gelijk effe inFamous uit, om alvast te wennen aan mijn ps4.
wel waarquote:Op maandag 17 juni 2013 13:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Puick plan!
vooral omdat dat alleen de eerste maand leuk is en je daarna er nooit meer in gaat
Nee ik heb geen PS3, daarom bij jou inFamous spelen natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je een ps3 ?
ik zal je zo op WA mn nick ff sturen, gaan we met t meissie samen lbp spelen
klopt nietquote:Op maandag 17 juni 2013 13:53 schreef Jimbo het volgende:
vooral omdat dat alleen de eerste maand leuk is en je daarna er nooit meer in gaat![]()
ohh zo, ja is goed joh zal t met t meissie overleggen wanneer er tijd isquote:Op maandag 17 juni 2013 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik heb geen PS3, daarom bij jou inFamous spelen natuurlijk.
Dat idee had ik ook toen ik overwoog een zwembad aan te leggen. Dat + het feit dat ik dat ding ook zelf moest onderhoudenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Puick plan!
vooral omdat dat alleen de eerste maand leuk is en je daarna er nooit meer in gaat
Vanaf een jaar of 12 de campingdiscoquote:Op maandag 17 juni 2013 13:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij weet.
Stiekem beetje friemelen met de meisjes daar, niks mis mee.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanaf een jaar of 12 de campingdisco![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanaf een jaar of 12 de campingdisco![]()
Met kinderen schijnt het geweldig te zijn. Aangezien mijn eega dat inmiddels gelooft, mag zij volgend jaar met de koters naar het Gardameer. Ga ik lekker naar de Caraïben.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:53 schreef Caland het volgende:
Maargoed. De discussie hebben we vaker gehad volgens mij.
Ik blijf erbij dat ik niet op vakantie ga om hard in te leveren op mijn levensstandaard. Dus dan valt een camping eigenlijk per definitie af.
Wanneer je ergens gaat rondtrekken lijkt het me een ander verhaal.
Volgend jaar? Waarom dan niet naar Brasilquote:Op maandag 17 juni 2013 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met kinderen schijnt het geweldig te zijn. Aangezien mijn eega dat inmiddels gelooft, mag zij volgend jaar met de koters naar het Gardameer. Ga ik lekker naar de Caraïben.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgend jaar? Waarom dan niet naar Brasil
Kom ik allemaal Nederlanders tegen. Nee, laat mij maar naar Aruba gaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgend jaar? Waarom dan niet naar Brasil
Ik meld het je maar even.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe is dit anders dan in alle andere landen waar Fifa eerder is neergestreken
Idd. Ieder z'n ding. Zo'n swingersvakantie met je maten in een villa zal ergens ook wel wat hebben blijkbaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:53 schreef Caland het volgende:
Maargoed. De discussie hebben we vaker gehad volgens mij.
Ik blijf erbij dat ik niet op vakantie ga om hard in te leveren op mijn levensstandaard. Dus dan valt een camping eigenlijk per definitie af.
Wanneer je ergens gaat rondtrekken lijkt het me een ander verhaal.
Aruba, heerlijk jaquote:Op maandag 17 juni 2013 14:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kom ik allemaal Nederlanders tegen. Nee, laat mij maar naar Aruba gaan.
Eén blik op die mooie Braziliaanse dames en ik ben alle pamfletten al lang weer vergeten.quote:
Nee.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Aruba, heerlijk jaWel eens in (Trinidad&) Tobago geweest?
Njah. Ik denk toch echt dat vorig jaar wel de laatste zuip/neukvakantie is geweest. Heb dat ook wel een beetje gehad.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Ieder z'n ding. Zo'n swingersvakantie met je maten in een villa zal ergens ook wel wat hebben blijkbaar.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kom ik allemaal Nederlanders tegen. Nee, laat mij maar naar Aruba gaan.
Dat is dan mijn reistip van de dagquote:
Die herken je ook al op grote afstandquote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Nederlanders tegenkomen op vakantie is wel ultiem kak.
Graaf VBLquote:Op maandag 17 juni 2013 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die herken je ook al op grote afstand.
Episch kut ja. Van die mensen die je 's avonds tijdens een drankje spreekt en die dan de volgende morgen om 8 uur aan de hotelkamer staan om samen te gaan zwemmen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Episch kut ja. Van die mensen die je 's avonds tijdens een drankje spreekt en die dan de volgende morgen om 8 uur aan de hotelkamer staan om samen te gaan zwemmen.
Daarom spreek ik expres geen woord Nederlands op vakanties.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Super. Mijn reis tip van de dag is Macedonië. Nog niet extreem toeristisch en goedkoop.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is dan mijn reistip van de dag
Dat hebben wij dan nooit gehad. Wel altijd tafeltennissen met PSV'ers die je dan niet kon verstaan enzo.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Episch kut ja. Van die mensen die je 's avonds tijdens een drankje spreekt en die dan de volgende morgen om 8 uur aan de hotelkamer staan om samen te gaan zwemmen.
Of als je een bustrip plant, de hele fucking busreis tegen je aan lopen te kletsen...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die vakanties zijn zeker tof ja, maar na je 25e moet je er gewoon mee kappen. Sta je daar tussen de stomdronken 17-jarige puistenkoppiesquote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Ik denk toch echt dat vorig jaar wel de laatste zuip/neukvakantie is geweest. Heb dat ook wel een beetje gehad.
Toch altijd wel aardig wat plezier aan beleefd. Zorgt altijd nog standaard voor de mooiste anekdotes in de kroeg.
Idd. Vooral als je echt ver weg bent.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Moet je je laten uitschelden in het Nederlands en daarna pas zeggen dat je het begrijpt.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom spreek ik expres geen woord Nederlands op vakanties.
10 keer vragen of je niet toch een pepermuntje wil...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of als je een bustrip plant, de hele fucking busreis tegen je aan lopen te kletsen...
Ja ik voelde me vorig jaar in Bulgarije al redelijk oud, maar dat kan ook komen doordat die oostblokwijven er sowieso al erg jong uitzien. Nederlanders waren er gelukkig bijna niet meer.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die vakanties zijn zeker tof ja, maar na je 25e moet je er gewoon mee kappen. Sta je daar tussen de stomdronken 17-jarige puistenkoppies
hoezo heb jij graaf vblquote:Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je je laten uitschelden in het Nederlands en daarna pas zeggen dat je het begrijpt.
Iedere keer als de tourleidster iets zei erdoorheen praten en vervolgens vragen, wat zei ze?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
10 keer vragen of je niet toch een pepermuntje wil...
Gezien de potten op Fok! kan het nooit echt spannend zijn geweest wat ze te melden haddenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Een tijdje terug zat ik in het vliegtuig naast 2 Nederlandse potten.
Ik sprak alleen Engels en hun hadden geen idee dat ik Nederlands kon.
Hele levensverhaal gehoord tijdens het gesprek afluisteren![]()
Ook niet zo spannende dingen zijn soms wel leuk om af te luisterenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezien de potten op Fok! kan het nooit echt spannend zijn geweest wat ze te melden hadden
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van het Oostblok) eerlijk gezegdquote:Op maandag 17 juni 2013 14:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Super. Mijn reis tip van de dag is Macedonië. Nog niet extreem toeristisch en goedkoop.
ik moet dat ook een keer doen voor een modquote:Op maandag 17 juni 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mijn campagneposter voor hem.
Ik zeg doen!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet dat ook een keer doen voor een mod
dan wil ik titel als "Streetwise"
Budapest is geen oostblok man. Geweldige stad, heerlijke vibe en Hongaarse damesquote:Op maandag 17 juni 2013 14:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van het Oostblok) eerlijk gezegdVind het al heel wat dat ik dit jaar naar Boedapest ga. Uitzonderingen daargelaten
Niet fan zijn van het Oostblok is als zeggen dat je niet van groente houdt, er is nogal wat verschil.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van het Oostblok) eerlijk gezegdVind het al heel wat dat ik dit jaar naar Boedapest ga. Uitzonderingen daargelaten
Weinig Nederlanders in Bulgarije ja? Mazzelpik, bij ons stikte het van de Nederlandersquote:Op maandag 17 juni 2013 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik voelde me vorig jaar in Bulgarije al redelijk oud, maar dat kan ook komen doordat die oostblokwijven er sowieso al erg jong uitzien. Nederlanders waren er gelukkig bijna niet meer.
Alleen sunny Beach geweest?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weinig Nederlanders in Bulgarije ja? Mazzelpik, bij ons stikte het van de Nederlanders. Maar dat was idd wel tof, wel iets te weinig te doen naar mijn smaak maar het stappen was geweldig
Je kent Juize niet? Daar heb ik mij ooit nog op aangemeld voor één of andere reden waarna ik een album van Akon won.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef Typisch het volgende:
http://www.juize.nl/uploads/hot_or_not/zon-komt-eraan/
waar ben ik nu weer beland
Ja wij trokken op een gegeven moment ook op met een gemixt groepje van Hongaren, Polen en Duitsers vanuit het hotel. Dus we kwamen ook wat meer in die oostbloktentjes terecht. Fucking geniaal wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weinig Nederlanders in Bulgarije ja? Mazzelpik, bij ons stikte het van de Nederlanders. Maar dat was idd wel tof, wel iets te weinig te doen naar mijn smaak maar het stappen was geweldig
De vrouwtjes zijn wel uitzonderlijk jaquote:Op maandag 17 juni 2013 14:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Budapest is geen oostblok man. Geweldige stad, heerlijke vibe en Hongaarse dames
Polen/Estland/Letland/Bulgarije/Kroatië/Servië (Turkije tellen we even niet mee)quote:Op maandag 17 juni 2013 14:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet fan zijn van het Oostblok is als zeggen dat je niet van groente houdt, er is nogal wat verschil.
Waar ben je geweest die kant op?
Uh, kleurrijk op zijn minst.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:26 schreef vandermar het volgende:
Nieuwe dozen voor om de voeten
[ afbeelding ]
Leuke stad jaquote:Op maandag 17 juni 2013 14:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Budapest is geen oostblok man. Geweldige stad, heerlijke vibe en Hongaarse dames
Ik ben enkel in Praag geweest aan die kant van Europa. Echt een schitterende stad.quote:
uhh nou veel plezier ermeequote:Op maandag 17 juni 2013 14:26 schreef vandermar het volgende:
Nieuwe dozen voor om de voeten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:
Ha, bedankt.quote:
Aad300 die z'n borstkas scheert.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Echte bazen gaan gewoon een weekje richting Ibiza, fuck het Midden-Oosten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef Typisch het volgende:
http://www.juize.nl/uploads/hot_or_not/zon-komt-eraan/
waar ben ik nu weer beland
Ik zag 't ook al ja. Ik zou sowieso niet weten waarom je iemand z'n anus zou willen rimmen. Ik snap dat echt niet.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aad300 die z'n borstkas scheert.![]()
Oh en ik zie dat z'n oksels ook al Tyron stylo zijn.![]()
Hey Don Juan, sup?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huilend onder de koude douche staan heel de dag. Wrs ga ik op de universiteit zitten. Daar is tenminste airco.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:36 schreef onlogisch het volgende:
39 graden woensdag mannen. Wat zijn de plannen?
laat staan leeg likken, dat is toch een teken dat er iets aan is blijven hangenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag 't ook al ja. Ik zou sowieso niet weten waarom je iemand z'n anus zou willen rimmen. Ik snap dat echt niet.
ohja, kabeltjes zijn online goedkoper.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yo brada. Rustug toch. Zo ff kabeltjes halen bij de Saturn. Heb je vrij vandaag?
Welke site?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja, kabeltjes zijn online goedkoper.
uw portemonnaie zal me dankbaar zijn
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:30 schreef Tyron het volgende:
vooral die kapiteintje is een smerige homo altijd als ik sherlock zit hij met andere users te praten over mijn oksels
die gast praat gewoon meer over mijn oksels dan over knappe vrouwen
Werken en daarna Maarsseveense plassenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:36 schreef onlogisch het volgende:
39 graden woensdag mannen. Wat zijn de plannen?
allekabels.nl of conrad oid.quote:
Blijft gewoon leuk om te doen. Elke keer als hij z'n naam spytoolt dat er dan minstens 3 posts van mij over z'n oksels bij zitten.quote:
ja hij scheert zn oksels he...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijft gewoon leuk om te doen. Elke keer als hij z'n naam spytoolt dat er dan minstens 3 posts van mij over z'n oksels bij zitten.
Nee, maar ik hoop woensdag welquote:Op maandag 17 juni 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yo brada. Rustug toch. Zo ff kabeltjes halen bij de Saturn. Heb je vrij vandaag?
Was je nou serieus over die HTC gisteren?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een grap was.
hmf welquote:Op maandag 17 juni 2013 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was je nou serieus over die HTC gisteren?
Gewoon vies dik vergeleken met Sjekquote:Op maandag 17 juni 2013 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Denkt Balotelli nou werkelijk dat hij gespierd is of?
Wat dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Denkt Balotelli nou werkelijk dat hij gespierd is of?
Ja, m'n broertje heeft er 1 te koop. Nog dicht in de verpakking. Nieuwprijs is 322 oid. Hij wou er zelf 300 voor hebben, maar denk dat dat iets te hoog is.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was je nou serieus over die HTC gisteren?
Deed hij soms weer zijn shirt uit om zijn spieren te tonen ofzoquote:Op maandag 17 juni 2013 14:42 schreef Adames het volgende:
[..]
mager en groot, maar niet echt veel spier nee
Van de AA?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:43 schreef Saind het volgende:
Vanavond vergadering in een pubIk ben de voorzitter dankbaar
Hij blijft zijn shirt uittrekken om zijn spieren aan de wereld te showen na een doelpunt.quote:
Dat koopt niemand, 250 maak je kans.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, m'n broertje heeft er 1 te koop. Nog dicht in de verpakking. Nieuwprijs is 322 oid. Hij wou er zelf 300 voor hebben, maar denk dat dat iets te hoog is.
Welk exacte type is het?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, m'n broertje heeft er 1 te koop. Nog dicht in de verpakking. Nieuwprijs is 322 oid. Hij wou er zelf 300 voor hebben, maar denk dat dat iets te hoog is.
Ach hij is gewoon heel blij met zichzelf. Dat kan.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij blijft zijn shirt uittrekken om zijn spieren aan de wereld te showen na een doelpunt.
Prandelli is het zo zat dat ik rel 10000000 aanvoel komen rond zijn persoon
Dat weet ik. Maar er zit garantie en service op. Doosje zit nog dicht met plastic film eromheen. Is gewoon een nieuwe telefoon he.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat koopt niemand, 250 maak je kans.
Niemand ruilt service, garantie, betrouwbaarheid voor 22 euro
Ja. En vond het echt heel smerig.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je al eens een biertje op eigenlijk?
Welke moet je hebben, hdmi? De dure zijn niet noemenswaardig beter dat ze de extra prijs rechtvaardigen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
Maakt 't bij die jack-tulpkabeltjes nog uit wat voor kwaliteit 't is? Of is signaalkwaliteit die doorkomt gewoon altijd hetzelfde in principe bij welke kwaliteit kabels ook?
Dat kan niet. Sterker nog het wordt bestraft met geel.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij is gewoon heel blij met zichzelf. Dat kan.
Hij zegt toch jack tulpquote:Op maandag 17 juni 2013 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welke moet je hebben, hdmi? De dure zijn niet noemenswaardig beter dat ze de extra prijs rechtvaardigen.
Ja hij is niet helemaal goed. Maar zulke types geven de voetballerij wel kleur. Allemaal ideale schoonzonen zou ik ook niet op zitten te wachten.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan niet. Sterker nog het wordt bestraft met geel.
Oh hehequote:Op maandag 17 juni 2013 14:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij zegt toch jack tulp
Bij analoge maakt dat wel iets verschil geloof ik maar als je het niet over tientallen meters hebt boeit dat allemaal niet zo
Nee, gewoon koptelefoon uitgang naar rood en witte tulpstekkers zeg maar. Ik weet iig dat 't bij HDMI geen fuck uitmaakt.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welke moet je hebben, hdmi? De dure zijn niet noemenswaardig beter dat ze de extra prijs rechtvaardigen.
Waarom heeft ie hem verkocht?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:47 schreef DonRaja het volgende:
Mijn broertje heeft laatst zijn splinternieuwe S4 verkocht, vroeg er 500 voor en was binnen 30 minuten op marktplaats al verkocht en opgehaald.
Dat is al heet zat.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:47 schreef Jimbo het volgende:
het gaat iedereen zo tegenvallen als het geen 40graden is woensdag
onzin man, t word 35 tops
Die 5 graden verschil zullen ook echt zo merkbaar zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 14:47 schreef Jimbo het volgende:
in nederland is 28 al te heetquote:
Wat wil je ook met die vochtigheidquote:
Het wordt sowieso bewolkt met kans op regen. Dus ik snap al die ophef niet. Het wordt erg benauwd, maar daar is alles mee gezegd.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:47 schreef Jimbo het volgende:
ja want het verschil tussen -2 en 3 merk je ook niet zeker ?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die 5 graden verschil zullen ook echt zo merkbaar zijn
Had hem bij een nieuw abo gekregen, maar wilde toch liever z'n iPhone blijven gebruiken.quote:
een biertje zou fijn zijnquote:
Telefoons verkopen heeeel makkelijk. Ik heb hier nog een kapotte HD2 liggen. Die moet ik ook maar eens verkopen. Ben alleen bang dat er nog allemaal gevoelige prive gegevens uit te trekken zijn, dus daarom ligt hij hier nog.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:47 schreef DonRaja het volgende:
Mijn broertje heeft laatst zijn splinternieuwe S4 verkocht, vroeg er 500 voor en was binnen 30 minuten op marktplaats al verkocht en opgehaald.
nederlandquote:Op maandag 17 juni 2013 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het wordt sowieso bewolkt met kans op regen. Dus ik snap al die ophef niet. Het wordt erg benauwd, maar daar is alles mee gezegd.
Ik hoop alleen dat 't kanjerhard gaat onweren 's avonds.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:47 schreef Jimbo het volgende:
Dan moet iedereen zijn pc uit doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat 't kanjerhard gaat onweren 's avonds.
Wipe m een paar keer goed danquote:Op maandag 17 juni 2013 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Telefoons verkopen heeeel makkelijk. Ik heb hier nog een kapotte HD2 liggen. Die moet ik ook maar eens verkopen. Ben alleen bang dat er nog allemaal gevoelige prive gegevens uit te trekken zijn, dus daarom ligt hij hier nog.
zou baas zijn iddquote:Op maandag 17 juni 2013 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik gaf die van mij altijd mee aan mijn schoonpa. Die verkocht ze in Suriname.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Telefoons verkopen heeeel makkelijk. Ik heb hier nog een kapotte HD2 liggen. Die moet ik ook maar eens verkopen. Ben alleen bang dat er nog allemaal gevoelige prive gegevens uit te trekken zijn, dus daarom ligt hij hier nog.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker meelachen toch? En als ze ja zegtquote:Op maandag 17 juni 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vroeg net een een collegatje (v) of ze even iets kon afdrukken.
Ik verslikte me en het klonk als afrukken. Er zaten ook nog 4 andere collaga's in de kamer. Iedereen lacht me uit.
Deze dag is stom.
Dat zijn temperaturen die doorgaans vaker voorkomen in Nederland. Dus dat verschil zal je wel merken. De laatste keer dat het boven de 35 graden was, gaan we wat langer terug de tijd in.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja want het verschil tussen -2 en 3 merk je ook niet zeker ?
Probleem is dat hij 'crooked' is oid. Mattie had er een custom rom opgezet en batterij heb ik er uitgehaald op een cruciaal punt in de opstartfase toen hij een keer vastliep oid. Staat nu Mango op oid.quote:
Niet bij jouw doeleinden, op zijn hoogst dat er wat kwaliteitsverschil zit net na de jack.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
Maakt 't bij die jack-tulpkabeltjes nog uit wat voor kwaliteit 't is? Of is signaalkwaliteit die doorkomt gewoon altijd hetzelfde in principe bij welke kwaliteit kabels ook?
Alles onder de 15 graden is samen te vatten als: Te fucking koud.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zijn temperaturen die doorgaans vaker voorkomen in Nederland. Dus dat verschil zal je wel merken. De laatste keer dat het boven de 35 graden was, gaan we wat langer terug de tijd in.
Dat is haast wel een zekerheidje. Ik hoordevanmorgen op de radio dat alleweermannetjes al rukkend bij de weerkaarten stonden tijdens de 09.00 uur koffie. Het onweer zal plaatsvinden tot op een hoogte van 17 kilometer. En volgens de weer hooligans is dat redelijk uitzonderlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zwem je daar vaak?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:51 schreef Tjacka het volgende:
alleen kanjer zooi dat het ijsselmeer nog zo koud is. anders is de intensiteit een stuk hoger.
Pics.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vroeg net een een collegatje (v) of ze even iets kon afdrukken.
Ik verslikte me en het klonk als afrukken. Er zaten ook nog 4 andere collaga's in de kamer. Iedereen lacht me uit.
Deze dag is stom.
Ik ga savonds ergens dineren in het donker, helemaal verduisterd (inb4 darkroom)quote:Op maandag 17 juni 2013 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat gevaarlijk?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is haast wel een zekerheidje. Ik hoordevanmorgen op de radio dat alleweermannetjes al rukkend bij de weerkaarten stonden tijdens de 09.00 uur koffie. Het onweer zal plaatsvinden tot op een hoogte van 17 kilometer. En volgens de weer hooligans is dat redelijk uitzonderlijk.
Haha touché mijn vriendquote:Op maandag 17 juni 2013 14:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alles onder de 15 graden is samen te vatten als: Te fucking koud.
Ze heeft een scooterquote:Op maandag 17 juni 2013 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal wel lelijk zijn, anders was hij nu iets anders aan het doen.
Ja idd. Ik ga toch maar ff in de stad kijken. Ben ik er ook nog eens uit met m'n reet. Als 't te veel scheelt bestel ik het alsnog via internet. Peace out brada's.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet bij jouw doeleinden, op zijn hoogst dat er wat kwaliteitsverschil zit net na de jack.
Da's nog altijd beter dan een snor.quote:
Dat scenario is wel een verklaring voor Jimbo zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 14:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga savonds ergens dineren in het donker, helemaal verduisterd (inb4 darkroom)
Lijkt me wel lachen met onweer op de achtergrond, maar zit liever voor t raam dan
Ik heb hier vanaf m'n balkon echt 180 graden view over de stad. Echt mooi om te zien hoe dat allemaal opbouwt en superdreigend wordt en dan uiteindelijk fucking hard losgaat. Vind dat echt een fascinerend schouwspel.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is haast wel een zekerheidje. Ik hoordevanmorgen op de radio dat alleweermannetjes al rukkend bij de weerkaarten stonden tijdens de 09.00 uur koffie. Het onweer zal plaatsvinden tot op een hoogte van 17 kilometer. En volgens de weer hooligans is dat redelijk uitzonderlijk.
Zij meteen naar de tentoonstelling in Leiden om die ijsbeer te melken.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bovendien zei ik iets afrukken. Niet knutdeijsbeer afrukken.
Jij kwam ook naar de meet toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zij meteen naar de tentoonstelling in Leiden om die ijsbeer te melken.
waarom las ik toch ' Zwem je daar naakt?quote:
Verdomme.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen als je op een zolderkamer zit en je elektrische apparatuur staat aan.
Oh nee, nu weet ik wat 't probleem is idd.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef Saind het volgende:
Heeft iemand kennis van autospeakers? 13cm geloof ik. Heb nu helemaal geen geluid in de auto
Omdat je een seksistisch mannetje bent.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarom las ik toch ' Zwem je daar naakt?
Misschien heb je rare films gezien.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarom las ik toch ' Zwem je daar naakt?
Daar en in de JoeEsEe zie je echt wel dat harder straffen effect heeft.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef Caland het volgende:
En dan zeiken wij op het jeugdgeweld hier.
Ghetto's in Frankrijk
bah, viespeukjequote:Op maandag 17 juni 2013 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat scenario is wel een verklaring voor Jimbo zijn
[ afbeelding ]
honkbal knuppels en (bijlen/scheppen oid?)quote:
Vorig jaar, of misschien twee jaar terug, hebben we een keer idioot onweer gehad. Was echt zo'n heeeele bizarre storm toen. Zat op m'n werk, hebben we een oude boerenloods als opslag en het weiland ernaast als parkeerterrein. Met twee collega's in de zwembroek op een stoel in het weiland bier gaan drinken tot het he-le-maal loesoe ging. Die aanrollende wolken en dat het ineens keidonker wordtquote:Op maandag 17 juni 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb hier vanaf m'n balkon echt 180 graden view over de stad. Echt mooi om te zien hoe dat allemaal opbouwt en superdreigend wordt en dan uiteindelijk fucking hard losgaat. Vind dat echt een fascinerend schouwspel.
dat zal ik ook nooit ontkennen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je een seksistisch mannetje bent.
Als jouw collega begint te melken zeker ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij kwam ook naar de meet toch?
Busje traangas bij.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
honkbal knuppels en (bijlen/scheppen oid?)
defuck
zegt de user die zich afsjort op fotos van mannen met lange blonde lokkenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de user welke net nog openlijk over een naakte Tjacka fantaseerde.
Plus is wel dat het tegen die tijd m'n collega niet meer isquote:Op maandag 17 juni 2013 14:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als jouw collega begint te melken zeker ja.
Prostaat melken, dankzij jou zit er teveel eelt...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zegt de user die zich afsjort op fotos van mannen met lange blonde lokken
houdt*quote:Op maandag 17 juni 2013 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prostaat melken, dankzij jou zit er teveel eelt...
Jimbo houd je bek.
beetje jammer weer van dat ' met zn allen op 1 intrappen ' gedrag ... zijn zeker Marokkanen in frankrijk?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Busje traangas bij.
Gewoon, voor het geval dat.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo houd je bek.
Ik las laatst dat je prostaat ook de reden is dat je een harde lul kunt krijgen als je een moeilijk grote bolus zit te draaien.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo houd je bek.
WATquote:Op maandag 17 juni 2013 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de user welke net nog openlijk over een naakte Tjacka fantaseerde.
nog nooit gehad, die twee zijn zo ver van elkaar af dat het me onmogelijk lijktquote:Op maandag 17 juni 2013 15:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je prostaat ook de reden is dat je een harde lul kunt krijgen als je een moeilijk grote bolus zit te draaien.
Dus.
WAARquote:Op maandag 17 juni 2013 15:01 schreef Saind het volgende:
[..]
ALDUS DE USER WELKE NET NOG OPENLIJK OVER EEN NAAKTE TJACKA FANTASEERDE!
Kennelijk nog nooit geëxperimenteerd. Wellicht wat om samen met je vriendin tijdens het onweer uit te proberen.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog nooit gehad, die twee zijn zo ver van elkaar af dat het me onmogelijk lijkt
Mijn excuses voor mijn vulgaire teksten, Jimbo zijn schuld.quote:
nooit nietquote:Op maandag 17 juni 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk nog nooit geëxperimenteerd. Wellicht wat om samen met je vriendin tijdens het onweer uit te proberen.
Nee, het is een gebod.quote:
R.I.P.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Onlogisch is na zijn faal actie wel verdwenen van het toneel. Ik mis hem
Dat heb ik gemist.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zit nog in een hoekje bij te komen.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
... daardoor zou ik juist géén zin meer hebben in een glaasje melk.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Door dat prostaatmelken kreeg ik zin in een glaasje melk. Dus ik drink nu een glaasje melk.
Einde.
Burgerlijk mannetje. Kapiteintje zou je eigenlijk op de vingers moeten tikken hiervoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
... daardoor zou ik juist géén zin meer hebben in een glaasje melk.
Ga jij lekker sperma slikken dan met je hipstersnorquote:Op maandag 17 juni 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Burgerlijk mannetje. Kapiteintje zou je eigenlijk op de vingers moeten tikken hiervoor.
Ach ja, ik ben niet helemaal normaal daarin .Na het schijten heb ik ook altijd zin in een zeeuwse bolus.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
... daardoor zou ik juist géén zin meer hebben in een glaasje melk.
Wow... ik dacht dat we ons avontuurtje geheim zouden houden.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga jij lekker sperma slikken dan met je hipstersnor
........quote:Op maandag 17 juni 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... ik dacht dat we ons avontuurtje geheim zouden houden.
... Wtf man... Je zet zelf sperma op mijn snor in en nu begin je over regen...quote:
Maak er een KLB topic over, kijken hoe lang hij open blijft.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
even iets anders maar tering hey... de banner op fok is dus+- 25eur per dag (uiteraard ligt dit aan het aantal views wat je wilt maar ze beginnen dus v/a 25eur. en is deze niet altijd te zien bij iedereen gezien er een roulatie is van banners)
maar zeg even dat de 3 banners die er op de site staan dus een roulatie hebben van 6 stuks. (dit kunnen er makkelijk 10 zijn, maar laten we het reeel houden)
dat is 6x25eur , x 3 = 450 eur per dag.
Dat even maal 365, dan kom je op : 164.250 euro PER JAAR !
De tyfus voor die abbotjesik stop geen geld meer in deze website
Alle mods krijgen 6k per maand he. Kosten rijzen de pan uit.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
even iets anders maar tering hey... de banner op fok is dus+- 25eur per dag (uiteraard ligt dit aan het aantal views wat je wilt maar ze beginnen dus v/a 25eur. en is deze niet altijd te zien bij iedereen gezien er een roulatie is van banners)
maar zeg even dat de 3 banners die er op de site staan dus een roulatie hebben van 6 stuks. (dit kunnen er makkelijk 10 zijn, maar laten we het reeel houden)
sorry, maar neequote:Op maandag 17 juni 2013 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alle mods krijgen 6k per maand he. Kosten rijzen de pan uit.
Danny wordt rijk door dit forumquote:Op maandag 17 juni 2013 15:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
5,5kquote:Op maandag 17 juni 2013 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je begrijpt best dat hij op FA's doeltquote:
De admins krijgen 3K schoon bijna per maand.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij een linkje naar je Mikey filmpje in dit format voor mij maken?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begrijpt best dat hij op FA's doeltOf het waar is weet ik niet, maar ik geef er ook niks om.
quote:Afbeelding van 120x60 pixels in .gif, .png of .jpg, geserveerd vanaf uw eigen server. LET OP: U ontvangt géén factuur! Vul bij \'banner url\' de locatie van uw banner in op uw website, en bij \'link\' de url van de pagina waarnaar de banner moet verwijzen. Bij foutieve invoer verlenen wij géén restitutie
Welk format? Maar dan zal ik eerst toestemming moeten vragen uiteraard.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij een linkje naar je Mikey filmpje in dit format voor mij maken?
[..]
KLB / Adverteer hier voor 25eurquote:Op maandag 17 juni 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maak er een KLB topic over, kijken hoe lang hij open blijft.
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:18 schreef Doublepain het volgende:
Wtf wie heeft mijn account gehacked?
Beetje mijn PI veranderen
Staat er nu bij. 9.95 is geen geld voor 75 k views.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk format? Maar dan zal ik eerst toestemming moeten vragen uiteraard.
Anderen de schuld geven van je geestelijke handicap is bijzonder treurig.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:18 schreef Doublepain het volgende:
hoeveel FA's zijn er (en ik weet dat ze dat niet krijgen maar toch) zeg dat er 5FA's zijn, is dat nog maar 30k, blijft er een behoorlijk bedrag over.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begrijpt best dat hij op FA's doeltOf het waar is weet ik niet, maar ik geef er ook niks om.
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:18 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb geen enkel idee wat je van mij vraagt.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat er nu bij. 9.95 is geen geld voor 75 k views.
Is één grote 'Ehm, ok' voor mij.quote:Afbeelding van 120x60 pixels in .gif, .png of .jpg, geserveerd vanaf uw eigen server. LET OP: U ontvangt géén factuur! Vul bij \'banner url\' de locatie van uw banner in op uw website, en bij \'link\' de url van de pagina waarnaar de banner moet verwijzen. Bij foutieve invoer verlenen wij géén restitutie
?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:18 schreef Doublepain het volgende:
Klik op "adverteer hier voor 9.95" aan de linkerkant van fok. Daar moet dat filmpje van Strootman komen.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel idee wat je van mij vraagt.
[..]
Is één grote 'Ehm, ok' voor mij.
Van Don gekregen voor zijn campagneposterquote:Op maandag 17 juni 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heeft JR-Style-93 een tag met ''Graaf Voetbal''?
Voor z'n cartoon van Raja.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, nee geen idee hoe ik dat zou kunnen doen. Al zou ik er op zich best wat euro's voor over hebbenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klik op "adverteer hier voor 9.95" aan de linkerkant van fok. Daar moet dat filmpje van Strootman komen.
The question is, who cares?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
beter komt het niet hierheen, wil vanavond nog hardlopenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
De poep heeft de ventilator geraakt hiero. Noodweer dit dat.
Stijn want die is jaloers.quote:
Lekker voor de regen uitlopenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
beter komt het niet hierheen, wil vanavond nog hardlopen
Ja na 18:15 uur graagquote:Op maandag 17 juni 2013 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
beter komt het niet hierheen, wil vanavond nog hardlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |