Uh, kleurrijk op zijn minst.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:26 schreef vandermar het volgende:
Nieuwe dozen voor om de voeten
[ afbeelding ]
Leuke stad jaquote:Op maandag 17 juni 2013 14:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Budapest is geen oostblok man. Geweldige stad, heerlijke vibe en Hongaarse dames
Ik ben enkel in Praag geweest aan die kant van Europa. Echt een schitterende stad.quote:
uhh nou veel plezier ermeequote:Op maandag 17 juni 2013 14:26 schreef vandermar het volgende:
Nieuwe dozen voor om de voeten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Episch kut ja. Van die mensen die je 's avonds tijdens een drankje spreekt en die dan de volgende morgen om 8 uur aan de hotelkamer staan om samen te gaan zwemmen.
quote:
Ha, bedankt.quote:
Aad300 die z'n borstkas scheert.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Echte bazen gaan gewoon een weekje richting Ibiza, fuck het Midden-Oosten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef Typisch het volgende:
http://www.juize.nl/uploads/hot_or_not/zon-komt-eraan/
waar ben ik nu weer beland
Ik zag 't ook al ja. Ik zou sowieso niet weten waarom je iemand z'n anus zou willen rimmen. Ik snap dat echt niet.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aad300 die z'n borstkas scheert.![]()
Oh en ik zie dat z'n oksels ook al Tyron stylo zijn.![]()
Hey Don Juan, sup?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huilend onder de koude douche staan heel de dag. Wrs ga ik op de universiteit zitten. Daar is tenminste airco.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:36 schreef onlogisch het volgende:
39 graden woensdag mannen. Wat zijn de plannen?
laat staan leeg likken, dat is toch een teken dat er iets aan is blijven hangenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag 't ook al ja. Ik zou sowieso niet weten waarom je iemand z'n anus zou willen rimmen. Ik snap dat echt niet.
ohja, kabeltjes zijn online goedkoper.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yo brada. Rustug toch. Zo ff kabeltjes halen bij de Saturn. Heb je vrij vandaag?
Welke site?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja, kabeltjes zijn online goedkoper.
uw portemonnaie zal me dankbaar zijn
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:30 schreef Tyron het volgende:
vooral die kapiteintje is een smerige homo altijd als ik sherlock zit hij met andere users te praten over mijn oksels
die gast praat gewoon meer over mijn oksels dan over knappe vrouwen
Werken en daarna Maarsseveense plassenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:36 schreef onlogisch het volgende:
39 graden woensdag mannen. Wat zijn de plannen?
allekabels.nl of conrad oid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |