Mag ik jouw Brock zijn?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik mod ben. Wil jij dan mijn Lavrenti Beria zijn?
Zolang ik je vader mag zijn.quote:
Beria gaf zijn veroveringen ook bloemen hoor, en aan een schijnrepubliek wil ik nog denken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:34 schreef Smoofie het volgende:
Zo ben ik niet LR, ik ben eervol en doe alles voor de republiek.
Dan zul jij straks de woorden "Et tu, Smoofe?" uitsprekenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ik je vader mag zijn.
[..]
Beria gaf zijn veroveringen ook bloemen hoor, en aan een schijnrepubliek wil ik nog denken.
You me call me daddy.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ik je vader mag zijn.
[..]
Beria gaf zijn veroveringen ook bloemen hoor, en aan een schijnrepubliek wil ik nog denken.
Is goed. Jij hebt geen achterban om het op jezelf te overleven. Ik heb daarentegen het volk achter mij staan. Om te beginnen met mijn loyale Brock.quote:
Mijn Nidorina heeft een moonstone.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn Geodude kent een hypnotize attack
Ajacied4l is mijn cassiusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Jij hebt geen achterban om het op jezelf te overleven. Ik heb daarentegen het volk achter mij staan. Om te beginnen met mijn loyale Brock.
De eerste 250-300 pokemon warenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn Geodude kent een hypnotize attack
Ajacied4lf? De jongen tussen de aluminium hoedjes?quote:
Ook Louis steunt alleen de eerste twee generatiesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De eerste 250-300 pokemon waren. Nu ze wat, 700-1000 hebben slaat het helemaal nergens meer op.
Ja, waarom is hij mod van de alu hoedjesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacied4lf? De jongen tussen de aluminium hoedjes?
Succes daarmee. Je zal echt veel bereiken met zijn debielen clubje.
Kanker wat slecht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook Louis steunt alleen de eerste twee generaties
Waarom denk jij enige steun aan hem te hebben?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, waarom is hij mod van de alu hoedjes
Ik accepteer alleen VBL als mijn thuisbasis. Eventueel mogen ze mij ook admin maken maar dan wil ik driekwart van mijn taken kunnen uitbesteden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacied4lf? De jongen tussen de aluminium hoedjes?
Succes daarmee. Je zal echt veel bereiken met zijn debielen clubje.
Haha, ignorant fool!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom denk jij enige steun aan hem te hebben?
Je verraad zal je duur komen te staan. Ik had al je bans kunnen voorkomen in de toekomst.
Het steekt, zo zie je maar dat vriendschappen tijdelijk zijn. Maar ik zal mij niet laten remmen door zoiets als menselijke emoties.quote:
Jij bent ook best knapquote:
Power corrupts, is nu al te merkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het steekt, zo zie je maar dat vriendschappen tijdelijk zijn. Maar ik zal mij niet laten remmen door zoiets als menselijke emoties.
Shots are fired, de sollicitatie is de deur uit, je zult het vanzelf wel merken wat ik voor je te wachten heb staan.
die dames uit kpd zijn toch veel knapperquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het steekt, zo zie je maar dat vriendschappen tijdelijk zijn. Maar ik zal mij niet laten remmen door zoiets als menselijke emoties.
Shots are fired, de sollicitatie is de deur uit, je zult het vanzelf wel merken wat ik voor je te wachten heb staan.
[..]
Jij bent ook best knap
Vooral die dikke, raawrquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die dames uit kpd zijn toch veel knapper![]()
rawarrrrr
Power corrupts?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Power corrupts, is nu al te merken. Ik ben een waker. From the shadows I come...
Rawrquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die dames uit kpd zijn toch veel knapper![]()
rawarrrrr
Die van mij zoals steelix.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan word ik zo hard als steen. Net als mijn Onix.
Mijn diglett steekt zijn kopjes ook op vanuit zijn hol. Wat ben ik blij met mijn rechten voor KPDquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan word ik zo hard als steen. Net als mijn Onix.
String shot is fired.quote:
Gezamenlijk zijn wij net een Dugtrioquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:52 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Mijne staat zo recht als een diglett, en ook zo breed, wat wel nodig is bij BBW.
Met johannes ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezamenlijk zijn wij net een Dugtrio
johannes_vermeer used hardenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met johannes ?. In KPD hebben de BBW wel een dugtrio nodig
.
Meer replies dan viewsquote:
Littlerabbit's hands used swiftquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
johannes_vermeer used harden
johannes_vermeer used poundquote:
Littlerabbit is out of moves.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
johannes_vermeer used pound
it's super effective!
Landverrader.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:34 schreef Smoofie het volgende:
Zo ben ik niet LR, ik ben eervol en doe alles voor de republiek.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hi, kort dagje voor mij, straks een lunch die uit zal lopen
Mooi, enjoy!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hi, kort dagje voor mij, straks een lunch die uit zal lopen
Caland is terug manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer is Caland weer vrij? Ik haat weekenden die niet worden afgetrapt door Caland & Def Rhymz
Toch maar niet de xbox one?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:50 schreef Jimbo het volgende:
zo, net de ps4 gepreorderd (wonder dat ik zo lang gewacht heb)
dat sowieso niet bij launch. Vanaf dat launchshowtje was ik al vastberaden, en het werd alleen maar kutter.quote:
Ik koop ze gewoon alle tweequote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat sowieso niet bij launch. Vanaf dat launchshowtje was ik al vastberaden, en het werd alleen maar kutter.
Misschien als ze ooit een hoop veranderen dat ik hem dan bestel, puur voor erbij
acceptgiro. grote kans dat ik ze toch niet laat versturen gezien ik die dag om 0900 voor de deur lig voor een toffe actie of ietsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik koop ze gewoon alle twee
Maar ik pre order nooit. Zeker omdat je straks aanbiedingen krijgt
Wat een kutmuisquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:58 schreef onlogisch het volgende:
Eindelijk bericht gehad van bol.com
Mijn muis valt niet meer te makenDa's muis 2 al waar ik mijn geld voor terug krijg
Waar?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:50 schreef Jimbo het volgende:
zo, net de ps4 gepreorderd (wonder dat ik zo lang gewacht heb)
Je moet denken dat je aan het vingeren bent. Dan lukt het meestal wel. Gevoelig vingertje.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit dus, ik kan er echt niet mee omgaan
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet denken dat je aan het vingeren bent. Dan lukt het meestal wel. Gevoelig vingertje.
wehkampfquote:
neemt zn vader hem mee naar de dorpshoer om hem in het ritueel tot het worden van een man te leidenquote:
Alsof PSV dat geld gaat gebruiken om die lening af te lossen. Verwacht dat die wel ergens tussen de 50 en 75 miljoen gaan spenderen op de transfermarkt als het zo doorgaat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:18 schreef onlogisch het volgende:
Het kan echt leuk worden in eindhoven komende transferperiode
gelukkig hebben ze de eigen jeugd nogquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:18 schreef onlogisch het volgende:
Het kan echt leuk worden in eindhoven komende transferperiode
Moet om 13:45 op de TU zijn en tot dan niks te doen.quote:
Ik luister naar Radiohead Reckoner nu. Ik weet niet hoe het komt maar ben in een Radiohead bui vandaag. Hopelijk vanmiddag Def Rhymzquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet om 13:45 op de TU zijn en tot dan niks te doen.
Lig te luisteren naar ruzieende Turken op straat
Radiohead heeft me nooit echt kunnen bekoren eigenlijk, misschien nog maar een keer een kans geven. Vond t altijd maar een beetje gezanik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik luister naar Radiohead Reckoner nu. Ik weet niet hoe het komt maar ben in een Radiohead bui vandaag. Hopelijk vanmiddag Def Rhymz
Heeft mijn vader met mij ook gedaan, wel een nette club was het hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:16 schreef Jimbo het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/papa_brengt_zoon_naar_de_hoeren/
mooi ritueel hoor
Douche jij met Turken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Radiohead heeft me nooit echt kunnen bekoren eigenlijk, misschien nog maar een keer een kans geven. Vond t altijd maar een beetje gezanik.
Maar de Turken zijn uitgeruzied, zal maar eens gaan douchen
zeiden ze bij jou ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft mijn vader met mij ook gedaan, wel een nette club was het hoor
Kan het me niet herinneren, ik was geen maagd meer maar hij wilde me even laten zien wat de waarde van een kut is, oftewel loop er niet te hard voor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeiden ze bij jou ook
' hij was wel snel he'
' Premium quality'
' Waarom was je je handen niet '
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren, ik was geen maagd meer maar hij wilde me even laten zien wat de waarde van een kut is, oftewel loop er niet te hard voor.
Mijn favoriet is radiohead - idioteque. Maar weet niet of jij die trektquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Radiohead heeft me nooit echt kunnen bekoren eigenlijk, misschien nog maar een keer een kans geven. Vond t altijd maar een beetje gezanik.
Maar de Turken zijn uitgeruzied, zal maar eens gaan douchen
Niet veel voor een 100% aidsgarantie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:41 schreef Jimbo het volgende:
WOW een hoer neuken daar (ok ze is niet mooi)
kost maar:
100 Nicaraguaanse córdoba's oro = 3,07579389 euro's
ahjoh, rubbertje erom en gaan met die banaanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet veel voor een 100% aidsgarantie.
Voor 3 dollar vouwen ze er gewoon een bananenblad om. Russisch roulette manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ahjoh, rubbertje erom en gaan met die banaan
Hetero vaginale sex krijg je niet zo snel aids van hoor, meeste vrouwen die aids hebben, hebben het van een man gekregen die het bij een man heeft opgelopenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor 3 dollar vouwen ze er gewoon een bananenblad om. Russisch roulette man
Ga je heen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik nog maar 6
Over precies 2 weken kom ik aan in mijn appartement
Jij vloog toch ook op zaterdag?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik nog maar 6
Over precies 2 weken kom ik aan in mijn appartement
Tenerifequote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij vloog toch ook op zaterdag?
Nee vrijdagquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij vloog toch ook op zaterdag?
Ik zou dat ding zó graag ergens in Bosnië aan een mijnenveld bordje vastmaken hèquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel de fokstok ergens op Schiphol verstoppen he
Dat zou wel een leuke zijn jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel de fokstok ergens op Schiphol verstoppen he
Gelderlandquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zou wel een leuke zijn ja
Maar die fokstok ligt ergens in het noorden geloof ik nu
Lange Lans en Caland ook al terug?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Niemand heeft nog ban ook. Wordt wel weer eens tijd voor een leuk relletje.
Je mag toch meespelen als je wilt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Niemand heeft nog ban ook. Wordt wel weer eens tijd voor een leuk relletje.
Tien minuutjes met de auto, als ie er rond 6'en nog ligt probeer ik hetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oosterwijk
GC / FOK!STOK door Nederland #138 Oosterwijk, GE (Thijz)
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Tien minuutjes met de auto, als ie er rond 6'en nog ligt probeer ik het
Groot landmijnen probleem daar hè, maak 'm wel vast aan zo'n DANGER MINEFIELD bordquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel even fotootje van een straatbord maken he?
Gooi m er dan liever een stukje in. Voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Groot landmijnen probleem daar hè, maak 'm wel vast aan zo'n DANGER MINEFIELD bord
Sleutel aan die voelsprietjes van zo'n antipersoneel mijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gooi m er dan liever een stukje in. Voor de zekerheid.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Tien minuutjes met de auto, als ie er rond 6'en nog ligt probeer ik het
wel zo'n briefje in het bosnisch dat hij hem moet laten liggen hé.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Groot landmijnen probleem daar hè, maak 'm wel vast aan zo'n DANGER MINEFIELD bord
Kut, ik dacht de andere Oosterwijk, bij Leerdam.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)cbp=12,268.95,1,4.97,
hommoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Kut, ik dacht de andere Oosterwijk, bij Leerdam.
Dit is meer dan een uur rijdenNiks gezegd
Dan ga je lopenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan sta ik halverwege vast omdat ik geen geld heb om te tanken
Kom maar naar Geldermalsen straks, dan fietsen we er samen naartoequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan ga je lopenBetekenen wij dan werkelijk niks voor je.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Kom maar naar Geldermalsen straks, dan fietsen we er samen naartoe
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee daar heb ik te weinig slaap voor gehad. Anders was ik uiteraard gekomen.
Nederlandquote:Gemeente wil straatnaambordjes op onbewoond eiland
De Groningse gemeente Eemsmond wil straatnaambordjes op de onbewoonde Waddeneilanden Rottumeroog en Rottumerplaat plaatsen.
Foto: ANP Volgens de gemeente schrijft de wet dat nu eenmaal voor. Staatsbosbeheer, beheerder van beide eilanden, heeft een boze brief gestuurd. De organisatie vindt het te gek voor woorden dat de bordjes er moeten komen.
Wethouder van openbare ruimte Harald Bouman (Gemeentebelangen) zegt in een reactie tegen RTV Noord dat het plaatsen van de borden inderdaad verbazing oproept en tegen het gevoel in gaat. Maar volgens hem moet een gemeente zich aan de regels houden.
Eemsmond baseert zich op de Wet basisregistraties adressen en gebouwen. Dat betekent dat elk gebouw dat zich ergens bevindt, gelegen moet zijn aan een straat met een nummer. "Meer is het niet", aldus Bouman.
De wethouder zegt het gevoel van Staatsbosbeheer te begrijpen. "Dat heb ik ook gehad. Daar moeten we op een goede manier uitkomen", stelt hij. De wethouder benadrukt dat voor hem regels regels zijn.
"Op het moment dat wij als gemeente die straat niet een naam geven dan komt onze gemeente te boek te staan als een gemeente die de zaakjes niet op orde heeft en over het algemeen hebben wij dat wel."
Staatsbosbeheer zegt in de brief onder meer dat de gemeente na het plaatsen van de borden er ook voor moet zorgen dat er dan post kan worden bezorgd op de eilanden.
okequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef Tyron het volgende:
jullie zijn wel allemaal de meest dieptrieste personen die er te vinden zijn zeg
sjemineetje
Ga je oksels scheren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef Tyron het volgende:
jullie zijn wel allemaal de meest dieptrieste personen die er te vinden zijn zeg
sjemineetje
Tyron, heb je je karikatuur al gezien?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef Tyron het volgende:
sjemineetje
je bent zelf dieptriestquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef Tyron het volgende:
sjemineetje
ik nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tyron, heb je je karikatuur al gezien?
Post die karikatuur nou maar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:22 schreef kapiteintje het volgende:
JONGENS GEEN RUZIE LEER MET ELKAAR LEVEN
ik weet van niks?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh nee daar is Jimbo al om mij de schuld te geven
eh ja ik heb jr ook feedback gegeven andere kapsel + sixpackquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tyron, heb je je karikatuur al gezien?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
eh ja ik heb jr ook feedback gegeven andere kapsel + sixpack
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:26 schreef Tyron het volgende:
laffe gozers hier beetje fappen op mn facebook maar zelf te schijterig zijn om die van jezelf te geven![]()
Fijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
eh ja ik heb jr ook feedback gegeven andere kapsel + sixpack
Was het maar zo'n feest. Ik heb je facebook nog altijd niet in mogen zienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:26 schreef Tyron het volgende:
laffe gozers hier beetje fappen op mn facebook maar zelf te schijterig zijn om die van jezelf te geven![]()
uiteraard. je moet dan ook eens leren van andere mannen hun stok af te blijven...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als iemand de stok pakt is het mijn schuld toch.
Begin je weer op die toerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uiteraard. je moet dan ook eens leren van andere mannen hun stok af te blijven...
ik heb het nog nooit verborgen dat ik zwaar frustrerende seksuele gevoelens heb als ik aan jou denk lieve knutquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Begin je weer op die toerJij bent de enige die constant aan mij i.c.m. andere mannen moet denken. Go figure.
je bent dan ook een gore flikker met je geschoren oksels, ouwe rugriddertquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:30 schreef Tyron het volgende:
vooral die kapiteintje is een smerige homo altijd als ik sherlock zit hij met andere users te praten over mijn oksels
die gast praat gewoon meer over mijn oksels dan over knappe vrouwen
Zo heb je er twee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Middag.
Plaatje van Tyron nog ff hier plempen ouwe reus?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:31 schreef Tyron het volgende:
ik heb het weer helemaal gehad hier, mij zie je hier niet meer
tot over 10 minuten
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo heb je er twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zo heb je er twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede opbouw in het verhaalquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo heb je er twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet perse, jr heeft gewoon hele kleine voetenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat problematisch voor je anale relatie met chris?
Ga weg engerd. Je bent in de war met een ander.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:30 schreef Tyron het volgende:
vooral die kapiteintje is een smerige homo altijd als ik sherlock zit hij met andere users te praten over mijn oksels
die gast praat gewoon meer over mijn oksels dan over knappe vrouwen
Als ik mod word, ben je dan bereid wat met mij af te spreken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef Tyron het volgende:
doublepain verdient het ook wel, maar die wilt geen mod worden denk ik
[..]
Zo heb je er twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil het wel, maar dan moet er heel wat veranderen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef Tyron het volgende:
doublepain verdient het ook wel, maar die wilt geen mod worden denk ik
nee je bent gewoon een onzekere homo, apart dat feyenoorders die graag hand in hand lopen zich er toch nog voor schamenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga weg engerd. Je bent in de war met een ander.
Chris kan ook wel veel hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet perse, jr heeft gewoon hele kleine voeten
Wel mooi dat je dit kan weten terwijl je net nog liep te klagen dat ik geen foto van mezelf wou gevenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet perse, jr heeft gewoon hele kleine voeten
je zei ooit dat je 50 kilo woog ofzo? je bent gewoon een iel mannetjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel mooi dat je dit kan weten terwijl je net nog liep te klagen dat ik geen foto van mezelf wou geven
NOEM ME NIET ONZEKER GODVERDOMME!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee je bent gewoon een onzekere homo, apart dat feyenoorders die graag hand in hand lopen zich er toch nog voor schamen
ja en anders wisselen we om toch XDquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Chris kan ook wel veel hebben natuurlijk.
Mooi man
Dat hoeft toch niks te zeggen over je voeten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
je zei ooit dat je 50 kilo woog ofzo? je bent gewoon een iel mannetje
ik heb nog nooit een dwerg met maat 47 gezienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niks te zeggen over je voeten.
Frodo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een dwerg met maat 47 gezien
Mogen we binnenkort nog een leuk filmpje van je verwachten LR?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik mod word, ben je dan bereid wat met mij af te spreken?
naja, kapi kruipt in iedereens reet eigenlijk hij moet #TeamCalimero oprichtenquote:
#TeamEindbaas bedoel je zeker.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja, kapi kruipt in iedereens reet eigenlijk hij moet #TeamCalimero oprichten
Eens.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
KaneJezus wat een kutmuziek is dat.
nou nou nouquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De joden proberen de SC weer over te nemen.
Balenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De joden proberen de SC weer over te nemen.
Dat is wel een aardig goede speler jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Schürrle voor 23 miljoen naar Chelsea. Is die gast echt zo goed?
Ik dacht dat het een soort Marin-aankoop was. Voor de breedte.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Kan goed voetballen, maar 23 miljoen, jezusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
heeft ggmm iets nuttigs bijgebracht aan het forum dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds jammer dat je de tranfser naar #TeamGGMM niet hebt gemaakt
Marin was bij Werder een uitstekende speler maar past gewoon niet in een fysieke competitie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een soort Marin-aankoop was. Voor de breedte.
Ja dat is altijd afwachten of je daar meekan in Engeland.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Marin was bij Werder een uitstekende speler maar past gewoon niet in een fysieke competitie.
maar ik welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heeft ggmm iets nuttigs bijgebracht aan het forum dan?
ik dacht het namelijk niet
dat zijn tekstenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is altijd afwachten of je daar meekan in Engeland.
neequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar ik wel
en heb je ggmm zijn twitter weleens gezien
Spelers als Hazard, Oscar, David Silva zijn voetballend exceptioneel goed en kunnen het makkelijk compenseren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is altijd afwachten of je daar meekan in Engeland.
Is van Schurrle ook maar afwachten. Is hij voor de basis gehaald dan? En ze gaan Cavani toch ook nog halen daarzo?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spelers als Hazard, Oscar, David Silva zijn voetballend exceptioneel goed en kunnen het makkelijk compenseren.
Schurrle is fysiek wel behoorlijk sterk hoor. 1.85m lang ofziets, erg snel, technisch goed en een goed schot. (laat hij bij Bayer en bij het Duitse Elftal zien) Kan spits en aan de zijkant.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is van Schurrle ook maar afwachten. Is hij voor de basis gehaald dan? En ze gaan Cavani toch ook nog halen daarzo?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:58 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Liever naar de klassieker dan op vakantie
quote:
ja, maar ik denk dat ik überhaupt weinig kans maak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha allemaal even lachen om hem, het begint een beetje zielig aan het wordenquote:
50% kans heb je altijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, maar ik denk dat ik überhaupt weinig kans maak.
net zoveel kans dat JR aangenomen wordt op zijn opleiding.
Het was geen grapje. Reality bitch.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahaha allemaal even lachen om hem, het begint een beetje zielig aan het worden
uhm okquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het was geen grapje. Reality bitch.
why u mad though?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahaha allemaal even lachen om hem, het begint een beetje zielig aan het worden
Hij is toch ook nog bezigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
Persoonlijk vind ik 't niet echt netjes geschoren.
ik praat toch niet tegen jou man, hooikoortspatientquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het was geen grapje. Reality bitch.
Ja, maar hij lacht wel zo van: Kijk mij eens met heerlijk gladde oksels staan. Terwijl dat dus helemaal niet zo is. Ik denk dat we Caland even om opheldering moeten vragen omtrent dit vraagstuk.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, maar ik denk dat ik überhaupt weinig kans maak.
net zoveel kans dat JR aangenomen wordt op zijn opleiding.
trio in de maakquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:12 schreef Tjacka het volgende:
ik heb dit weekend weinig te doen![]()
mijn vrienden zijn naar pinkpop![]()
nou heeft een andere vriend gevraagd of ik bij hem kom en zijn vriendin is er ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |