Mag ik jouw Brock zijn?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik mod ben. Wil jij dan mijn Lavrenti Beria zijn?
Zolang ik je vader mag zijn.quote:
Beria gaf zijn veroveringen ook bloemen hoor, en aan een schijnrepubliek wil ik nog denken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:34 schreef Smoofie het volgende:
Zo ben ik niet LR, ik ben eervol en doe alles voor de republiek.
Dan zul jij straks de woorden "Et tu, Smoofe?" uitsprekenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ik je vader mag zijn.
[..]
Beria gaf zijn veroveringen ook bloemen hoor, en aan een schijnrepubliek wil ik nog denken.
You me call me daddy.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ik je vader mag zijn.
[..]
Beria gaf zijn veroveringen ook bloemen hoor, en aan een schijnrepubliek wil ik nog denken.
Is goed. Jij hebt geen achterban om het op jezelf te overleven. Ik heb daarentegen het volk achter mij staan. Om te beginnen met mijn loyale Brock.quote:
Mijn Nidorina heeft een moonstone.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn Geodude kent een hypnotize attack
Ajacied4l is mijn cassiusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Jij hebt geen achterban om het op jezelf te overleven. Ik heb daarentegen het volk achter mij staan. Om te beginnen met mijn loyale Brock.
De eerste 250-300 pokemon warenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn Geodude kent een hypnotize attack
Ajacied4lf? De jongen tussen de aluminium hoedjes?quote:
Ook Louis steunt alleen de eerste twee generatiesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De eerste 250-300 pokemon waren. Nu ze wat, 700-1000 hebben slaat het helemaal nergens meer op.
Ja, waarom is hij mod van de alu hoedjesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacied4lf? De jongen tussen de aluminium hoedjes?
Succes daarmee. Je zal echt veel bereiken met zijn debielen clubje.
Kanker wat slecht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook Louis steunt alleen de eerste twee generaties
Waarom denk jij enige steun aan hem te hebben?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, waarom is hij mod van de alu hoedjes
Ik accepteer alleen VBL als mijn thuisbasis. Eventueel mogen ze mij ook admin maken maar dan wil ik driekwart van mijn taken kunnen uitbesteden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacied4lf? De jongen tussen de aluminium hoedjes?
Succes daarmee. Je zal echt veel bereiken met zijn debielen clubje.
Haha, ignorant fool!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom denk jij enige steun aan hem te hebben?
Je verraad zal je duur komen te staan. Ik had al je bans kunnen voorkomen in de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |