Ik ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga in m'n bed liggen boys. Weer veel te laat al.
Straks wordt één van ons echt nog per ongeluk moderatorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn getoonde kwaliteit mezelf weg te kunnen cijferen zelfs tijdens de sollicitatieprocedure de doorslag zal geven.
Jij sowieso niet met je haatbaard. Jij valt buiten de maatschappij.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks wordt één van ons echt nog per ongeluk moderatorJouw sollicitatie was werkelijk perfect. Daar kom je bij elk bedrijf mee binnen
Jij kent enkel haatbaard 1.0, 2.0 is er ook al maanden af alleen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij sowieso niet met je haatbaard. Jij valt buiten de maatschappij.
WTF. Inshallah?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kent enkel haatbaard 1.0, 2.0 is er ook al maanden af alleen.
Sierd gaat waar de spaanse voetbal zit en dat lijkt tot nu toe Sport1 te zijn. Maar die zender gaat binnenkort failliet want ze raken het meeste voetbal kwijt en voor al die andere sporten is gewoon geen markt. Dus daarna gaat Sierd wel naar Fox. Voorspel ik.quote:
Er zal een radicale verandering komen in het beleid tijdens de livetopics. Iedereen die betrapt worden op het niet plaatsen van J Alba gifjes krijgt sowieso een ban.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks wordt één van ons echt nog per ongeluk moderatorJouw sollicitatie was werkelijk perfect. Daar kom je bij elk bedrijf mee binnen
J. Alba, zo overrated.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zal een radicale verandering komen in het beleid tijdens de livetopics. Iedereen die betrapt worden op het niet plaatsen van J Alba gifjes krijgt sowieso een ban.
Nee, het bijhouden was bij nader inzien meer werk dan scheren.quote:
RonDanja/GGMM gaan het zwaar hebben, wraaaaaaaaaaaaaaakquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zal een radicale verandering komen in het beleid tijdens de livetopics. Iedereen die betrapt worden op het niet plaatsen van J Alba gifjes krijgt sowieso een ban.
Krijgt hij een eigen talkshow op die nieuwe zenderquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd gaat waar de spaanse voetbal zit en dat lijkt tot nu toe Sport1 te zijn. Maar die zender gaat binnenkort failliet want ze raken het meeste voetbal kwijt en voor al die andere sporten is gewoon geen markt. Dus daarna gaat Sierd wel naar Fox. Voorspel ik.
Sport 1 en EL zullen wel fuseren lijkt mij.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd gaat waar de spaanse voetbal zit en dat lijkt tot nu toe Sport1 te zijn. Maar die zender gaat binnenkort failliet want ze raken het meeste voetbal kwijt en voor al die andere sporten is gewoon geen markt. Dus daarna gaat Sierd wel naar Fox. Voorspel ik.
Dan ga ik kijkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgt hij een eigen talkshow op die nieuwe zender
KOEKOEKquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook als het tegelijkertijd met VI is?
Nee, ik wil wel je Brutus zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik mod ben. Wil jij dan mijn Lavrenti Beria zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |