hommoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Kut, ik dacht de andere Oosterwijk, bij Leerdam.
Dit is meer dan een uur rijdenNiks gezegd
Dan ga je lopenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan sta ik halverwege vast omdat ik geen geld heb om te tanken
Kom maar naar Geldermalsen straks, dan fietsen we er samen naartoequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan ga je lopenBetekenen wij dan werkelijk niks voor je.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Kom maar naar Geldermalsen straks, dan fietsen we er samen naartoe
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee daar heb ik te weinig slaap voor gehad. Anders was ik uiteraard gekomen.
Nederlandquote:Gemeente wil straatnaambordjes op onbewoond eiland
De Groningse gemeente Eemsmond wil straatnaambordjes op de onbewoonde Waddeneilanden Rottumeroog en Rottumerplaat plaatsen.
Foto: ANP Volgens de gemeente schrijft de wet dat nu eenmaal voor. Staatsbosbeheer, beheerder van beide eilanden, heeft een boze brief gestuurd. De organisatie vindt het te gek voor woorden dat de bordjes er moeten komen.
Wethouder van openbare ruimte Harald Bouman (Gemeentebelangen) zegt in een reactie tegen RTV Noord dat het plaatsen van de borden inderdaad verbazing oproept en tegen het gevoel in gaat. Maar volgens hem moet een gemeente zich aan de regels houden.
Eemsmond baseert zich op de Wet basisregistraties adressen en gebouwen. Dat betekent dat elk gebouw dat zich ergens bevindt, gelegen moet zijn aan een straat met een nummer. "Meer is het niet", aldus Bouman.
De wethouder zegt het gevoel van Staatsbosbeheer te begrijpen. "Dat heb ik ook gehad. Daar moeten we op een goede manier uitkomen", stelt hij. De wethouder benadrukt dat voor hem regels regels zijn.
"Op het moment dat wij als gemeente die straat niet een naam geven dan komt onze gemeente te boek te staan als een gemeente die de zaakjes niet op orde heeft en over het algemeen hebben wij dat wel."
Staatsbosbeheer zegt in de brief onder meer dat de gemeente na het plaatsen van de borden er ook voor moet zorgen dat er dan post kan worden bezorgd op de eilanden.
okequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef Tyron het volgende:
jullie zijn wel allemaal de meest dieptrieste personen die er te vinden zijn zeg
sjemineetje
Ga je oksels scheren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef Tyron het volgende:
jullie zijn wel allemaal de meest dieptrieste personen die er te vinden zijn zeg
sjemineetje
Tyron, heb je je karikatuur al gezien?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef Tyron het volgende:
sjemineetje
je bent zelf dieptriestquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef Tyron het volgende:
sjemineetje
ik nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tyron, heb je je karikatuur al gezien?
Post die karikatuur nou maar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:22 schreef kapiteintje het volgende:
JONGENS GEEN RUZIE LEER MET ELKAAR LEVEN
ik weet van niks?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh nee daar is Jimbo al om mij de schuld te geven
eh ja ik heb jr ook feedback gegeven andere kapsel + sixpackquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tyron, heb je je karikatuur al gezien?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
eh ja ik heb jr ook feedback gegeven andere kapsel + sixpack
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:26 schreef Tyron het volgende:
laffe gozers hier beetje fappen op mn facebook maar zelf te schijterig zijn om die van jezelf te geven![]()
Fijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
eh ja ik heb jr ook feedback gegeven andere kapsel + sixpack
Was het maar zo'n feest. Ik heb je facebook nog altijd niet in mogen zienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:26 schreef Tyron het volgende:
laffe gozers hier beetje fappen op mn facebook maar zelf te schijterig zijn om die van jezelf te geven![]()
uiteraard. je moet dan ook eens leren van andere mannen hun stok af te blijven...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als iemand de stok pakt is het mijn schuld toch.
Begin je weer op die toerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uiteraard. je moet dan ook eens leren van andere mannen hun stok af te blijven...
ik heb het nog nooit verborgen dat ik zwaar frustrerende seksuele gevoelens heb als ik aan jou denk lieve knutquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Begin je weer op die toerJij bent de enige die constant aan mij i.c.m. andere mannen moet denken. Go figure.
je bent dan ook een gore flikker met je geschoren oksels, ouwe rugriddertquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:30 schreef Tyron het volgende:
vooral die kapiteintje is een smerige homo altijd als ik sherlock zit hij met andere users te praten over mijn oksels
die gast praat gewoon meer over mijn oksels dan over knappe vrouwen
Zo heb je er twee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Middag.
Plaatje van Tyron nog ff hier plempen ouwe reus?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:31 schreef Tyron het volgende:
ik heb het weer helemaal gehad hier, mij zie je hier niet meer
tot over 10 minuten
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo heb je er twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zo heb je er twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede opbouw in het verhaalquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo heb je er twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet perse, jr heeft gewoon hele kleine voetenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat problematisch voor je anale relatie met chris?
Ga weg engerd. Je bent in de war met een ander.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:30 schreef Tyron het volgende:
vooral die kapiteintje is een smerige homo altijd als ik sherlock zit hij met andere users te praten over mijn oksels
die gast praat gewoon meer over mijn oksels dan over knappe vrouwen
Als ik mod word, ben je dan bereid wat met mij af te spreken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef Tyron het volgende:
doublepain verdient het ook wel, maar die wilt geen mod worden denk ik
[..]
Zo heb je er twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil het wel, maar dan moet er heel wat veranderen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef Tyron het volgende:
doublepain verdient het ook wel, maar die wilt geen mod worden denk ik
nee je bent gewoon een onzekere homo, apart dat feyenoorders die graag hand in hand lopen zich er toch nog voor schamenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga weg engerd. Je bent in de war met een ander.
Chris kan ook wel veel hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet perse, jr heeft gewoon hele kleine voeten
Wel mooi dat je dit kan weten terwijl je net nog liep te klagen dat ik geen foto van mezelf wou gevenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet perse, jr heeft gewoon hele kleine voeten
je zei ooit dat je 50 kilo woog ofzo? je bent gewoon een iel mannetjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel mooi dat je dit kan weten terwijl je net nog liep te klagen dat ik geen foto van mezelf wou geven
NOEM ME NIET ONZEKER GODVERDOMME!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee je bent gewoon een onzekere homo, apart dat feyenoorders die graag hand in hand lopen zich er toch nog voor schamen
ja en anders wisselen we om toch XDquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Chris kan ook wel veel hebben natuurlijk.
Mooi man
Dat hoeft toch niks te zeggen over je voeten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
je zei ooit dat je 50 kilo woog ofzo? je bent gewoon een iel mannetje
ik heb nog nooit een dwerg met maat 47 gezienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niks te zeggen over je voeten.
Frodo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een dwerg met maat 47 gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |