okequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef Tyron het volgende:
jullie zijn wel allemaal de meest dieptrieste personen die er te vinden zijn zeg
sjemineetje
Ga je oksels scheren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef Tyron het volgende:
jullie zijn wel allemaal de meest dieptrieste personen die er te vinden zijn zeg
sjemineetje
Tyron, heb je je karikatuur al gezien?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef Tyron het volgende:
sjemineetje
je bent zelf dieptriestquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef Tyron het volgende:
sjemineetje
ik nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tyron, heb je je karikatuur al gezien?
Post die karikatuur nou maar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:22 schreef kapiteintje het volgende:
JONGENS GEEN RUZIE LEER MET ELKAAR LEVEN
ik weet van niks?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh nee daar is Jimbo al om mij de schuld te geven
eh ja ik heb jr ook feedback gegeven andere kapsel + sixpackquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tyron, heb je je karikatuur al gezien?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
eh ja ik heb jr ook feedback gegeven andere kapsel + sixpack
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:26 schreef Tyron het volgende:
laffe gozers hier beetje fappen op mn facebook maar zelf te schijterig zijn om die van jezelf te geven![]()
Fijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
eh ja ik heb jr ook feedback gegeven andere kapsel + sixpack
Was het maar zo'n feest. Ik heb je facebook nog altijd niet in mogen zienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:26 schreef Tyron het volgende:
laffe gozers hier beetje fappen op mn facebook maar zelf te schijterig zijn om die van jezelf te geven![]()
uiteraard. je moet dan ook eens leren van andere mannen hun stok af te blijven...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als iemand de stok pakt is het mijn schuld toch.
Begin je weer op die toerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uiteraard. je moet dan ook eens leren van andere mannen hun stok af te blijven...
ik heb het nog nooit verborgen dat ik zwaar frustrerende seksuele gevoelens heb als ik aan jou denk lieve knutquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Begin je weer op die toerJij bent de enige die constant aan mij i.c.m. andere mannen moet denken. Go figure.
je bent dan ook een gore flikker met je geschoren oksels, ouwe rugriddertquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:30 schreef Tyron het volgende:
vooral die kapiteintje is een smerige homo altijd als ik sherlock zit hij met andere users te praten over mijn oksels
die gast praat gewoon meer over mijn oksels dan over knappe vrouwen
Zo heb je er twee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Middag.
Plaatje van Tyron nog ff hier plempen ouwe reus?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:31 schreef Tyron het volgende:
ik heb het weer helemaal gehad hier, mij zie je hier niet meer
tot over 10 minuten
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo heb je er twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo heb je er twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede opbouw in het verhaalquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo heb je er twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |