niet perse, jr heeft gewoon hele kleine voetenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat problematisch voor je anale relatie met chris?
Ga weg engerd. Je bent in de war met een ander.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:30 schreef Tyron het volgende:
vooral die kapiteintje is een smerige homo altijd als ik sherlock zit hij met andere users te praten over mijn oksels
die gast praat gewoon meer over mijn oksels dan over knappe vrouwen
Als ik mod word, ben je dan bereid wat met mij af te spreken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef Tyron het volgende:
doublepain verdient het ook wel, maar die wilt geen mod worden denk ik
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo heb je er twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil het wel, maar dan moet er heel wat veranderen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef Tyron het volgende:
doublepain verdient het ook wel, maar die wilt geen mod worden denk ik
nee je bent gewoon een onzekere homo, apart dat feyenoorders die graag hand in hand lopen zich er toch nog voor schamenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga weg engerd. Je bent in de war met een ander.
Chris kan ook wel veel hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet perse, jr heeft gewoon hele kleine voeten
Wel mooi dat je dit kan weten terwijl je net nog liep te klagen dat ik geen foto van mezelf wou gevenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet perse, jr heeft gewoon hele kleine voeten
je zei ooit dat je 50 kilo woog ofzo? je bent gewoon een iel mannetjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel mooi dat je dit kan weten terwijl je net nog liep te klagen dat ik geen foto van mezelf wou geven
NOEM ME NIET ONZEKER GODVERDOMME!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee je bent gewoon een onzekere homo, apart dat feyenoorders die graag hand in hand lopen zich er toch nog voor schamen
ja en anders wisselen we om toch XDquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Chris kan ook wel veel hebben natuurlijk.
Mooi man
Dat hoeft toch niks te zeggen over je voeten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
je zei ooit dat je 50 kilo woog ofzo? je bent gewoon een iel mannetje
ik heb nog nooit een dwerg met maat 47 gezienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niks te zeggen over je voeten.
Frodo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een dwerg met maat 47 gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |