johannes_vermeer used hardenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met johannes ?. In KPD hebben de BBW wel een dugtrio nodig
.
Meer replies dan viewsquote:
Littlerabbit's hands used swiftquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
johannes_vermeer used harden
johannes_vermeer used poundquote:
Littlerabbit is out of moves.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
johannes_vermeer used pound
it's super effective!
Landverrader.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:34 schreef Smoofie het volgende:
Zo ben ik niet LR, ik ben eervol en doe alles voor de republiek.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hi, kort dagje voor mij, straks een lunch die uit zal lopen
Mooi, enjoy!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hi, kort dagje voor mij, straks een lunch die uit zal lopen
Caland is terug manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer is Caland weer vrij? Ik haat weekenden die niet worden afgetrapt door Caland & Def Rhymz
Toch maar niet de xbox one?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:50 schreef Jimbo het volgende:
zo, net de ps4 gepreorderd (wonder dat ik zo lang gewacht heb)
dat sowieso niet bij launch. Vanaf dat launchshowtje was ik al vastberaden, en het werd alleen maar kutter.quote:
Ik koop ze gewoon alle tweequote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat sowieso niet bij launch. Vanaf dat launchshowtje was ik al vastberaden, en het werd alleen maar kutter.
Misschien als ze ooit een hoop veranderen dat ik hem dan bestel, puur voor erbij
acceptgiro. grote kans dat ik ze toch niet laat versturen gezien ik die dag om 0900 voor de deur lig voor een toffe actie of ietsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik koop ze gewoon alle twee
Maar ik pre order nooit. Zeker omdat je straks aanbiedingen krijgt
Wat een kutmuisquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:58 schreef onlogisch het volgende:
Eindelijk bericht gehad van bol.com
Mijn muis valt niet meer te makenDa's muis 2 al waar ik mijn geld voor terug krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |