Heeft mijn vader met mij ook gedaan, wel een nette club was het hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:16 schreef Jimbo het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/papa_brengt_zoon_naar_de_hoeren/
mooi ritueel hoor
Douche jij met Turken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Radiohead heeft me nooit echt kunnen bekoren eigenlijk, misschien nog maar een keer een kans geven. Vond t altijd maar een beetje gezanik.
Maar de Turken zijn uitgeruzied, zal maar eens gaan douchen
zeiden ze bij jou ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft mijn vader met mij ook gedaan, wel een nette club was het hoor
Kan het me niet herinneren, ik was geen maagd meer maar hij wilde me even laten zien wat de waarde van een kut is, oftewel loop er niet te hard voor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeiden ze bij jou ook
' hij was wel snel he'
' Premium quality'
' Waarom was je je handen niet '
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren, ik was geen maagd meer maar hij wilde me even laten zien wat de waarde van een kut is, oftewel loop er niet te hard voor.
Mijn favoriet is radiohead - idioteque. Maar weet niet of jij die trektquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Radiohead heeft me nooit echt kunnen bekoren eigenlijk, misschien nog maar een keer een kans geven. Vond t altijd maar een beetje gezanik.
Maar de Turken zijn uitgeruzied, zal maar eens gaan douchen
Niet veel voor een 100% aidsgarantie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:41 schreef Jimbo het volgende:
WOW een hoer neuken daar (ok ze is niet mooi)
kost maar:
100 Nicaraguaanse córdoba's oro = 3,07579389 euro's
ahjoh, rubbertje erom en gaan met die banaanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet veel voor een 100% aidsgarantie.
Voor 3 dollar vouwen ze er gewoon een bananenblad om. Russisch roulette manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ahjoh, rubbertje erom en gaan met die banaan
Hetero vaginale sex krijg je niet zo snel aids van hoor, meeste vrouwen die aids hebben, hebben het van een man gekregen die het bij een man heeft opgelopenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor 3 dollar vouwen ze er gewoon een bananenblad om. Russisch roulette man
Ga je heen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik nog maar 6
Over precies 2 weken kom ik aan in mijn appartement
Jij vloog toch ook op zaterdag?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik nog maar 6
Over precies 2 weken kom ik aan in mijn appartement
Tenerifequote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij vloog toch ook op zaterdag?
Nee vrijdagquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij vloog toch ook op zaterdag?
Ik zou dat ding zó graag ergens in Bosnië aan een mijnenveld bordje vastmaken hèquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel de fokstok ergens op Schiphol verstoppen he
Dat zou wel een leuke zijn jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel de fokstok ergens op Schiphol verstoppen he
Gelderlandquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zou wel een leuke zijn ja
Maar die fokstok ligt ergens in het noorden geloof ik nu
Lange Lans en Caland ook al terug?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Niemand heeft nog ban ook. Wordt wel weer eens tijd voor een leuk relletje.
Je mag toch meespelen als je wilt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Niemand heeft nog ban ook. Wordt wel weer eens tijd voor een leuk relletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |