Lange Lans en Caland ook al terug?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Niemand heeft nog ban ook. Wordt wel weer eens tijd voor een leuk relletje.
Je mag toch meespelen als je wilt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Niemand heeft nog ban ook. Wordt wel weer eens tijd voor een leuk relletje.
Tien minuutjes met de auto, als ie er rond 6'en nog ligt probeer ik hetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oosterwijk
GC / FOK!STOK door Nederland #138 Oosterwijk, GE (Thijz)
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Tien minuutjes met de auto, als ie er rond 6'en nog ligt probeer ik het
Groot landmijnen probleem daar hè, maak 'm wel vast aan zo'n DANGER MINEFIELD bordquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel even fotootje van een straatbord maken he?
Gooi m er dan liever een stukje in. Voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Groot landmijnen probleem daar hè, maak 'm wel vast aan zo'n DANGER MINEFIELD bord
Sleutel aan die voelsprietjes van zo'n antipersoneel mijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gooi m er dan liever een stukje in. Voor de zekerheid.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Tien minuutjes met de auto, als ie er rond 6'en nog ligt probeer ik het
wel zo'n briefje in het bosnisch dat hij hem moet laten liggen hé.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Groot landmijnen probleem daar hè, maak 'm wel vast aan zo'n DANGER MINEFIELD bord
Kut, ik dacht de andere Oosterwijk, bij Leerdam.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)cbp=12,268.95,1,4.97,
hommoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Kut, ik dacht de andere Oosterwijk, bij Leerdam.
Dit is meer dan een uur rijdenNiks gezegd
Dan ga je lopenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan sta ik halverwege vast omdat ik geen geld heb om te tanken
Kom maar naar Geldermalsen straks, dan fietsen we er samen naartoequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan ga je lopenBetekenen wij dan werkelijk niks voor je.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Kom maar naar Geldermalsen straks, dan fietsen we er samen naartoe
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee daar heb ik te weinig slaap voor gehad. Anders was ik uiteraard gekomen.
Nederlandquote:Gemeente wil straatnaambordjes op onbewoond eiland
De Groningse gemeente Eemsmond wil straatnaambordjes op de onbewoonde Waddeneilanden Rottumeroog en Rottumerplaat plaatsen.
Foto: ANP Volgens de gemeente schrijft de wet dat nu eenmaal voor. Staatsbosbeheer, beheerder van beide eilanden, heeft een boze brief gestuurd. De organisatie vindt het te gek voor woorden dat de bordjes er moeten komen.
Wethouder van openbare ruimte Harald Bouman (Gemeentebelangen) zegt in een reactie tegen RTV Noord dat het plaatsen van de borden inderdaad verbazing oproept en tegen het gevoel in gaat. Maar volgens hem moet een gemeente zich aan de regels houden.
Eemsmond baseert zich op de Wet basisregistraties adressen en gebouwen. Dat betekent dat elk gebouw dat zich ergens bevindt, gelegen moet zijn aan een straat met een nummer. "Meer is het niet", aldus Bouman.
De wethouder zegt het gevoel van Staatsbosbeheer te begrijpen. "Dat heb ik ook gehad. Daar moeten we op een goede manier uitkomen", stelt hij. De wethouder benadrukt dat voor hem regels regels zijn.
"Op het moment dat wij als gemeente die straat niet een naam geven dan komt onze gemeente te boek te staan als een gemeente die de zaakjes niet op orde heeft en over het algemeen hebben wij dat wel."
Staatsbosbeheer zegt in de brief onder meer dat de gemeente na het plaatsen van de borden er ook voor moet zorgen dat er dan post kan worden bezorgd op de eilanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |