lukoki swso beter dan heel psvquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap ik, daar loopt pas prut. Maar Lens is ook maar een matige speler.
Wat de fuck moet een jeugdopleiding met 12 miljoen extra????quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:03 schreef gebruikersnaamonzin het volgende:
Ik zou zeggen 9 miljoen voor lens en 9 miljoen voor mertens. Heb je 18 miljoen. Kan je voor 6 miljoen prima verdediger halen. Matavz in de spits of locadia. Depay vanaf links en narsingh vanaf rechts. Heb je nog 12 miljoen over kan dan mooi in de jeugdopleiding gestoken worden. Als er nog meer spelers vertrekken gewoon maximaal bedrag wat er binnekomt weer uitgeven aan vervanger
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 06:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Wat de fuck moet een jeugdopleiding met 12 miljoen extra????
Gaat de A2 beter voetballen als de doelpalen met diamantjes zijn ingelegd?
Als je nou jeugdscouting had gezegd, maar dan nog is 12 miljoen belachelijk. Paar ton erbij voor de jeugd en de rest op de bank. Dan kun je iets als er een keer een exceptioneel talent voorbij komt.
Met 12 miljoen? De faciliteiten zijn al top in Eindhoven, dat is nooit het probleem geweest bij de jeugd of op uberhaupt de Herdgang.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 06:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. De faciliteiten verbeteren, accomodaties. Dat trekt een speler wel meer aan hoor.
Daarmee troeven ze wel iedereen af al was dat met 7 waarschijnlijk ook wel zo geweest, toch vreemd dat een NL elftal speler daarvoor kiest een jaar voor het WKquote:
Money, money, money.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarmee troeven ze wel iedereen af al was dat met 7 waarschijnlijk ook wel zo geweest, toch vreemd dat een NL elftal speler daarvoor kiest een jaar voor het WK
9M dustwitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 07:26:19Bevestiging gekregen over hoogte transfersom Lens waarover #psv en #kiev akkoord hebben. Inderdaad 9 mln. reageer retweet
Zie je laatste tijd steeds meer he....quote:
Ja want elke club die dat zegt heeft direct voor elke positie en basisspeler en een vervanger klaar zitten...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:05 schreef Devv het volgende:
[..]
Ze zouden de eigen jeugd toch een kans gaan geven?
Toch, dit was Lens laatste kans op een WK. Hij heeft behoorlijk wat krediet bij Louis en niet echt veel concurrentie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:48 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Money, money, money.
En Lens snapt ook wel dat hij voor elke andere club met zulke salarissen gewoon tekort komt.
Ik zou eerst maar even afwachten wat Brands er voor terug haalt. Als dat hetzelfde niveau heeft als de verdedigers die hij heeft gehaald of heeft verlengd worden wij volgend seizoen fluitend kampioen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:43 schreef ZeeOtter het volgende:
Als de deals van Lens en Toivonen rond komen: Marcel Brands
En jij denk serieus dat als ze wel iemand uit de eigen jeugd rond hadden lopen dat deze een kans had gekregen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:11 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja want elke club die dat zegt heeft direct voor elke positie en basisspeler en een vervanger klaar zitten...
quote:De voorhoede van PSV zou er in het volgende seizoen wel eens heel anders uit kunnen gaan zien. De Brabanders hebben met Dynamo Kiev een akkoord over een transfersom voor Jeremain Lens, terwijl Ola Toivonen in de belangstelling van Norwich City staat. Ook Dries Mertens vertrekt mogelijk uit Eindhoven: volgens De Telegraaf is de interesse van Napoli in de Belg inmiddels serieus.
De nummer twee van het afgelopen seizoen in de Serie A zou de onderhandelingen met Mertens, met toestemming van PSV, al geopend hebben. Napoli heeft de interesse in de aanvaller netjes kenbaar gemaakt en zal binnenkort met PSV gaan praten over een transfersom. De 26-jarige Mertens heeft nog een contract tot medio 2016 in het Philips Stadion.
De negentienvoudig international is belangrijk voor PSV, maar de Eindhovenaren staan niet onwelwillend tegenover een transfer, omdat zij met jeugdinternational Memphis Depay al een opvolger in huis hebben. Mertens heeft er twee seizoenen bij PSV opzitten en kwam tot 37 doelpunten in 62 competitieduels. Eerder speelde hij voor FC Utrecht en AGOVV Apeldoorn.
PSV-watcher Thijs Slegers van Voetbal International heeft overigens andere informatie over de vermeende interesse van Napoli in Mertens en hij meldt op Twitter dat de Italianen geen toestemming hebben gekregen om met de aanvaller te praten. Volgens Slegers heeft PSV ook geen positieve indicatie ontvangen van wat Napoli zou willen betalen.
quote:thijsslegers @thijsslegers 5m PSV gaat waarschijnlijk veel geld verdienen Wat nu? A: toch zoals afgesproken maximaal jeugd inpassen B: kopen C: combi gebruik #ikbenbrands
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:43 schreef ZeeOtter het volgende:
Als de deals van Lens en Toivonen rond komen: Marcel Brands
Gelukkig hebben we al een hele achterhoede gekocht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:02 schreef onlogisch het volgende:
Wat hoorde ik nou?
Lens/Toivonen/Mertens & Wijnaldum misschien weg?
Wel een voordeel dat die schuld aan de gemeente grotendeels kan worden afgelost. Maar wanneer dat gebeurt, blijft er toch bar weinig van dat elftal over?
Het geld wat je voor die gasten in theorie vangt, heb je alleen al nodig om de verdediging op te knappen
Maar straks moet je ook weer kijken voor een nieuw middenveld/aanval?
Op zich moeten spelers gekocht en verkocht worden, het gaat erom welke spelers, als hij dat in overleg doet met Cocu dan maakt het niet zoveel uit of hij blijft.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:50 schreef Godtje het volgende:
Dat die Brands mag blijven zitten is natuurlijk een schande.
Hij heeft het slim gespeeld door de revolutie in de kiem te smoren met het aanstellen van Cocu.
Dom van de aanhang dat ze dat gepikt hebben.
Hehe. Tja, het wordt wel moeilijk voor psv dacht ik zo. Want die 4 die ik net op noem, dat zijn wel de steunpilaren van het huidige psv.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we al een hele achterhoede gekocht.
Oh wacht
Brands
Zo zwart is dat scenario niet hoor. Verkoop alleen Marcelo nog en het beste dat er kon gebeuren is gebeurd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe. Tja, het wordt wel moeilijk voor psv dacht ik zo. Want die 4 die ik net op noem, dat zijn wel de steunpilaren van het huidige psv.
Ik hoef je natuurlijk niet uit te leggen dat jullie een baggerverdediging hebben, maar in het meest zwarte scenario zullen deze 4 ook vertrekken. Tel daarbij op dat v Bommel pleite is en er blijft werkelijk waar niets over van psv.
Waarschijnlijk wel jaquote:Hoe zit het met Ola? Wanneer ie niet weg gaat deze transferperiode, speelt ie het hele seizoen in het 2e toch? Dat dacht ik namelijk gehoord te hebben. In dat geval heeft psv dus allang afscheid genomen van hem.
jongen flikker toch op. Nu zijn Ola, Mertens, Lens en Wijnaldum steunpilaren. Haha, right.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe. Tja, het wordt wel moeilijk voor psv dacht ik zo. Want die 4 die ik net op noem, dat zijn wel de steunpilaren van het huidige psv.
Ik hoef je natuurlijk niet uit te leggen dat jullie een baggerverdediging hebben, maar in het meest zwarte scenario zullen deze 4 ook vertrekken. Tel daarbij op dat v Bommel pleite is en er blijft werkelijk waar niets over van psv.
Voorin heb je niemand, ja die Depay, een talent zonder meer, maar die knul kan je voorin de kar toch nog niet laten trekken.
Hoe zit het met Ola? Wanneer ie niet weg gaat deze transferperiode, speelt ie het hele seizoen in het 2e toch? Dat dacht ik namelijk gehoord te hebben. In dat geval heeft psv dus allang afscheid genomen van hem.
Natuurlijk aanschouw ik dit met een glimlach op mijn gezicht, maar triest is het wel voor psv.
Dit dus, nu PSV er knaken voor kan vangen gaan we ze in een keer als steunpilaren rekenen? Alle 4 hebben ze de afgelopen jaren weinig tot niet kunnen imponeren, dus als de mogelijkheid er is gewoon verpatsen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jongen flikker toch op. Nu zijn Ola, Mertens, Lens en Wijnaldum steunpilaren. Haha, right.
Opgeflikkerd met die eerste 3. Jankers bij elkaar.
er moet gewoon geld gemaakt worden van die prutsers. Alhoewel Lens semi-prut is. Maar 9 miljoen is gewoon goed geld dus ook aftaaien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit dus, nu PSV er knaken voor kan vangen gaan we ze in een keer als steunpilaren rekenen? Alle 4 hebben ze de afgelopen jaren weinig tot niet kunnen imponeren, dus als de mogelijkheid er is gewoon verpatsen.
Ik denk dat jullie Lens wel gaan missen. Die vind ik toch wat onderschat. Ben benieuwd hoe ze de bedragen gaan uitgeven. 2 centrale verdedigers, 1 rechtsback, 1 middenvelder en een buitenspeler zijn nodig. Totale nieuwe ploeg moet gebouwd worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jongen flikker toch op. Nu zijn Ola, Mertens, Lens en Wijnaldum steunpilaren. Haha, right.
Opgeflikkerd met die eerste 3. Jankers bij elkaar.
Kan ik me grotendeels in vinden, ja. Hutchinson op het middenveld was beter dan van Bommel. Alleen heeft PSV zijn carriere min of meer gesloopt door hem op de back te zetten, ik zou ook vertrekken. Pieters is de enige die ik liever niet meer terug zie. Die heeft voor mij afgedaan, afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
er moet gewoon geld gemaakt worden van die prutsers. Alhoewel Lens semi-prut is. Maar 9 miljoen is gewoon goed geld dus ook aftaaien.
Narsing terug. Deapy op links. Hiljemark aan het handje van Strootman (of liever Hutchinson (ja echt waar)). Waterman weg. Pieters linksback. Ja, het wordt misschien nog wel iets.
Als buitenspelers heb je Narsingh en Depay, ik vraag me af in hoeverre je daarin moet investeren. Met wat schuifwerk binnen de selectie valt dat wel op te lossen, denk ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie Lens wel gaan missen. Die vind ik toch wat onderschat. Ben benieuwd hoe ze de bedragen gaan uitgeven. 2 centrale verdedigers, 1 rechtsback, 1 middenvelder en een buitenspeler zijn nodig. Totale nieuwe ploeg moet gebouwd worden.
Ik zou als Maher gehaald wordt Hiljemark in de punt naar achteren zetten en Strootman en Maher als halfspelers inzetten. Al ben ik nog verre van overtuigd van Hiljemark.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
er moet gewoon geld gemaakt worden van die prutsers. Alhoewel Lens semi-prut is. Maar 9 miljoen is gewoon goed geld dus ook aftaaien.
Narsing terug. Deapy op links. Hiljemark aan het handje van Strootman (of liever Hutchinson (ja echt waar)). Waterman weg. Pieters linksback. Ja, het wordt misschien nog wel iets.
Narsingh moet natuurlijk eerst fit worden, dat duurt ook nog wel even. Wijnaldum zal de eerste wachtende op rechts zijn maar dan kom je op het middenveld weer een mannetje tekort (tenzij er een middenvelder bij komt) PSV komt nu echt op een kruispunt, een kruispunt wat ze eigenlijk 2 jaar geleden al konden bereiken imo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als buitenspelers heb je Narsingh en Depay, ik vraag me af in hoeverre je daarin moet investeren. Met wat schuifwerk binnen de selectie valt dat wel op te lossen, denk ik.
Hiljemark is wat mij betreft ook echt geen basisspeler. Wat we tot dusverre van hem hebben mogen zien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zou als Maher gehaald wordt Hiljemark in de punt naar achteren zetten en Strootman en Maher als halfspelers inzetten. Al ben ik nog verre van overtuigd van Hiljemark.
tja, veel andere smaken heb je (nog) niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hiljemark is wat mij betreft ook echt geen basisspeler. Wat we tot dusverre van hem hebben mogen zien.
Nee, oke. Maar als Hutch vertrekt moet je daar wel in investeren. Dat is samen met de rechtsback de enige positie waar echt een gat valt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
tja, veel andere smaken heb je (nog) niet.
Ik vind dat PSV sowieso veel twijfelgevallen heeft. Hoe gaat Zoet met de druk om, kan Willems nu eindelijk wel stappen maken, hoe gaat de rest van de verdediging er uit zien, zijn Locadia en Depay al goed genoeg voor een constant seizoen, zo niet neemt men dat voor lief. Gaat men deze keer wel echt bouwen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, oke. Maar als Hutch vertrekt moet je daar wel in investeren. Dat is samen met de rechtsback de enige positie waar echt een gat valt.
Ik zou ze allemaal basis zetten. Zoet, Willems, Depay en Locadia + wat gerichte aankopen die echt een versterking vormen. En dan Cocu maar laten rommelen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind dat PSV sowieso veel twijfelgevallen heeft. Hoe gaat Zoet met de druk om, kan Willems nu eindelijk wel stappen maken, hoe gaat de rest van de verdediging er uit zien, zijn Locadia en Depay al goed genoeg voor een constant seizoen, zo niet neemt men dat voor lief. Gaat men deze keer wel echt bouwen?
iedereen voorspelde dit ook, nu kunnen we 2 verdedigers, rb en maher halen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:00 schreef Kper_Norci het volgende:
Het wordt gewoon net zo'n grote uitverkoop als ik in Football Manager ook altijd doe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |