Marin was bij Werder een uitstekende speler maar past gewoon niet in een fysieke competitie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een soort Marin-aankoop was. Voor de breedte.
Ja dat is altijd afwachten of je daar meekan in Engeland.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Marin was bij Werder een uitstekende speler maar past gewoon niet in een fysieke competitie.
maar ik welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heeft ggmm iets nuttigs bijgebracht aan het forum dan?
ik dacht het namelijk niet
dat zijn tekstenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is altijd afwachten of je daar meekan in Engeland.
neequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar ik wel
en heb je ggmm zijn twitter weleens gezien
Spelers als Hazard, Oscar, David Silva zijn voetballend exceptioneel goed en kunnen het makkelijk compenseren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is altijd afwachten of je daar meekan in Engeland.
Is van Schurrle ook maar afwachten. Is hij voor de basis gehaald dan? En ze gaan Cavani toch ook nog halen daarzo?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spelers als Hazard, Oscar, David Silva zijn voetballend exceptioneel goed en kunnen het makkelijk compenseren.
Schurrle is fysiek wel behoorlijk sterk hoor. 1.85m lang ofziets, erg snel, technisch goed en een goed schot. (laat hij bij Bayer en bij het Duitse Elftal zien) Kan spits en aan de zijkant.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is van Schurrle ook maar afwachten. Is hij voor de basis gehaald dan? En ze gaan Cavani toch ook nog halen daarzo?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:58 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Liever naar de klassieker dan op vakantie
quote:
ja, maar ik denk dat ik überhaupt weinig kans maak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha allemaal even lachen om hem, het begint een beetje zielig aan het wordenquote:
50% kans heb je altijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, maar ik denk dat ik überhaupt weinig kans maak.
net zoveel kans dat JR aangenomen wordt op zijn opleiding.
Het was geen grapje. Reality bitch.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahaha allemaal even lachen om hem, het begint een beetje zielig aan het worden
uhm okquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het was geen grapje. Reality bitch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |